Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Tunteisiin piertynä. Jokaisen pierulla on oma sävelkorkeus.
Pääkäsikirjoittaja on sanonut kuuntelevansa ihmisten juttuja sivukorvalla. Tarkotan jos lähettää suoraan palautetta, että pistäkää X ja Y hahmot yhteen tai muuta sellaista, niin ei sitä lähdetä tekemään palautteen takia tai ehdotuksista kaiveta suoria kopiota. Kyllähän todistettavasti joku lukee palstoja, kun joskus maikkari saattaa reagoida nopeastikin johonkin, josta on vain täällä mainittu. Siinä mielessä harmi jos näkevät tämän roolipelin ja ikävät jutut. Ei varmaan innosta sellaiset tekemään muutosta, kun mikään ei suoranaisesti kelpaa ja budjetti on mikä on.
on yksi pieru, tän kaupungin... liikun ihmispieruissa mä haikein pieruin.. mua vastaan kulkee pieruja vain... en tunnista mä niistä sua pieruimpain, joka paikasta sua haistelin... Tunteisiin, sisimpääni pieraisen, joo ja niin, taakse vessan kurkistan, pieruihin, pieruihin, tortut väännän vessaan, en enää jää vain pieremään - eteenpäin mä meen..
Pieruihin, meikäläisen paskaamiseen
Voi ja ei, hirvee paskahätä yllättää
Pieruihin, jööti pönttöön menee
Tukossa se pian on ja Ulla suuttuu
Kun haju on melkoinen!
Joonatanista on tulossa kovaa vauhtia Kristianin kaltainen myrkkykulli, jos useamman naisen kanssa seukkaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-tahti-hanna-kinnuselta-yr…
Aika erikoista vitsailla haastattelussa, että lapsi on Gunnarin näköinen ja olisi helpotus jos se ei olisi Karin. Uskon että on Karin tai sitten lähes paljastivat asian. Kolmas mies kun ei taida olla mahdollinen. Mikäli tämä uusin tulos antaa saman vastauksen, eli ei kumpikaan. Vauva on kyllä oikeastikin Gunnarin näköinen. Sitä jo keväällä naureskeltiin täällä ja muualla että Hannan laittamassa kuvassa näyttää ihan puutarhatontulta. Selvennykseksi että tässä tarkoitetaan Gunnaria. Samanlaisia kasvonpiirteitä, ei mitään viittausta tonttuun.
Näin enneunta kauden joulun päätösjaksosta. Spoiler: Ismo toimii kätilönä, Kristian on lapsen isä. Paula herää kuolleista ja menee Aaron kanssa kihloihin. Maarit Salin palaa pihlajakadulle ja on nykyään naimisissa Tyyne Puustisen tyttären kanssa. Paljastuu myös, että Iiris onkin Sallan sisko.
Riittää!! Ei enää yhtään surkeaa käännettä! Se kartano on tultava nyt!
Nyt loppu tämä pskan jauhanta. Juma lauta!!!!
Sarjan nimeksi vaihtuu Mustavaara ja sitten kaikki on laatua!
Osa 1: Gunnar saa käyrän uuteen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Sare tulee esittämään 25 vuoden kunniaksi Yön lanteet ja Siniseen uudestaan.
Vesa Mäkisen orkesteri esittää: Salatut elämät 25 vuotta
Sori mutta mulla menee into kartanoon kun tiedän ettei toi valittaminen lopu vaikka se kartano tulisi. Kuitenkin siinä olisi kaikki pielessä. Muoviset seinät tai epätyylikäs Dahlialle. Mikään ei kelpaa systeemi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mulla menee into kartanoon kun tiedän ettei toi valittaminen lopu vaikka se kartano tulisi. Kuitenkin siinä olisi kaikki pielessä. Muoviset seinät tai epätyylikäs Dahlialle. Mikään ei kelpaa systeemi täällä.
Tykkäsin siitä lavasteesta jossa Dahlia näkyi ensimmäistä kertaa. Sellaista kun tekisi vain isommin ja siihen oikeaan rakennukseen sopien samanlaisia ikkunoita ja seinien mallia.
Maarit Salin on vanha juoppo.
Minä ja Kari, Kari ja Minä, Minä ja Kari, Kari ja Minä, ihan miten vaan! Terve!
Tuotannon pitäisi ymmärtää kuinka isot juhlat pitäisi tulla 25 vuoden kunniaksi. Tuskin fanien suuria toiveita osataan täyttää.
Kalle "herkkuperse" Laitela on vahingossa isä kun DNA:t menee sekaisin siellä labrassa.