Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Mira valehtelee Matille niin että huulet tärisee 😂
Vierailija kirjoitti:
Salla puhui että ovat Karin kanssa eroamassa. Ilmeisesti Sallukan ja Kariliinin avioero ei ole astunut voimaan.
Karin ja Sallan avioero ei ole astunut voimaan, onko edes virallisesti haettu. Sama tilanne Violan ja Miran avioliiton suhteen, ero ei ole voimassa.
Kuulittekste! Tää jätkä tulee mun kantapaikkaa ja sanoo että mun pitää häipyä!! Annateks sen vaan mennä?
Arvostan myös esimerkiksi Henrikin näyttelijää Tuurea, joka ei tuo mahdollisia suhteita julkisuuteen. Instagramin livessä sanoi ettei halua vastata mihinkään mahdollisiin parisuhde uteluihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan myös esimerkiksi Henrikin näyttelijää Tuurea, joka ei tuo mahdollisia suhteita julkisuuteen. Instagramin livessä sanoi ettei halua vastata mihinkään mahdollisiin parisuhde uteluihin ollenkaan.
Joku naispuolinen ainakin näkyi jossain ulkomaan ruokakuvassa stooreissa.
Myös Pete on homouteluihin sanonut monta kertaa, että mitä väliä sillä olisi onko hän homo. Sillä ei kuulemma pitäisi olla mitään merkitystä. Sanonut vaimonsa vain siksi kun asia on julkinen. Ilmeisesti muuten sanoisi suunilleen "En kommentoi" ja voisin kuvitella, että sinkkuna aika moni luulisi häntä nimenomaan homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden päivän Jimin ja Pyryn näyttelijät ovat kanssa pari. Salkkareiden näyttelijöiden kesken ei ole tainnut olla koskaan ainakaan julkisesti yhtään nais-tai miesparia.
Vähän vaikea jos näyttelijöissäkään ei ole homoa tai lesboa. Ainakin Olga Heikkala on bi. Sannamaija ei ole koskaan halunnut kertoa asiasta.
Olgan instassa eivät miesoletetut juhli, korkeintaan tälläiset Tuuren ja Benjamin näköiset tyypit, pelkkää "tyttökuvastoa".
Eikös toi oo nykyään jossain helevetin Kouvolassa sen Apulannan ex-basistin kotirouvana .
Sä puhut Noora Autiosta eli Olga Temosesta, kun puhun Olga Heikkalasta, Mirasta.
Satu Tiivola sopisi esittämään Dahlian tai Selma Viljasen äitiä. Täyttää ensi vuonna 100 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Myös Pete on homouteluihin sanonut monta kertaa, että mitä väliä sillä olisi onko hän homo. Sillä ei kuulemma pitäisi olla mitään merkitystä. Sanonut vaimonsa vain siksi kun asia on julkinen. Ilmeisesti muuten sanoisi suunilleen "En kommentoi" ja voisin kuvitella, että sinkkuna aika moni luulisi häntä nimenomaan homoksi.
Mistä tietää vaikka olisi vaimonsa luvalla bisse "kaappihomo" joka käy luvalla poikien bileissä.
Tuure Taskisella on hemmetin tiukat pakarat, oikee namu koko kundi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää vaikka olisi vaimonsa luvalla bisse "kaappihomo" joka käy luvalla poikien bileissä.
Luulisi että niin tunnettu julkkis tulisi äkkiä tietoon jos olisi jossain bileissä. Onhan Antti Tuiskukin kiistelty juttu kun ei ole suoraan kertonut suuntautumistaan.
Niin eihän Pete kai ole sanonut paluunsa jälkeen että on hetero, vaan aina kysytään onko homo tai tulee vaimo puheeksi.
Nyt te lennätte seinään niin kuin se pata!!!
Vierailija kirjoitti:
Täällä riehuu paska-fetitistit. Sairasta.
Mä sulle fetissit näytän!
Vanhempien hahmojen panoja ei juuri näytetä, mutta Matin sentään näytettiin.
Satu Tiivolan hahmo tulis vaan Ullan oven taakse, hei, minä olen Selma Viljasen äiti! :D
Mitä se ylipäätään kuuluu muille toisen ihmisten seksuaalinen suuntautuminen. Se on jokaisen oma asia.
Homoja oomme kaikki, kaikki! Sinä ja minää, sinä ja minää!!
Oho, en tiedä miksi viesti tuli tuplana.