Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka tuo Olli poistuisikin sarjasta. Kaikki riippuu siitä mitä Olli menee Lailalle satuilemaan. Ollin rooli ei koskaan sarjassa noussut isoksi joten saattoi olla vain vieraileva sivuhahmo. Jos teinityttö tulee niin onkohan siinä Matiakselle tyttöystävä? Myöhemmin tulee kyllä poikakin. Mikäli näyttelijöitä ei olla vaihtamassa.
Naurettavaa jos Kajanderin turhaan perheeseen vielä vaihdetaan näyttelijöitä. Saisivat poistua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Viola lienee ainut pari jonka seksiä ei koskaan kunnolla näytetty.
Semmosta jynssäystä.
Toivo on kadonnut sarjasta!
Kulkulkul! Paha Maarit Aaron vei, Rajala sanoi ei ei! Kari Kari Kari!
Nyt pannaan peliluolan seinät kumoon!
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Viola lienee ainut pari jonka seksiä ei koskaan kunnolla näytetty.
Rantabaarissa näytettiin Olivian ja Pinjan puuhastelua.
Ja ensi viikolla ei varmaankaan saada tietää Sallan lapsen isää tai saati sitä nimeä.
Broidin vene lähti vesille. Oli sen verran kovaa jynkytystä!
Pinja Koski kirjoitti:
Broidin vene lähti vesille. Oli sen verran kovaa jynkytystä!
Tän mäkin oisin halunnut nähdä!
Mä perustan uuden Herukan Suomeen!
Naantalin aurinko vaihtuu kohta Helsigforssiin!
Salkkarit-hahmo tekee tunnustuksen: "Olen pulassa" - MTVuutiset.fi
13 tuntia sitten
Sanoo mies joka on seilannut Helsinborgin ja Helsingjorgin väliä!
Siinä se nyt on, rakkauden sokaisema mies!
Sopat aina housuille ja sitten vielä kakku persuuksille!
Jaksokuvissahan oli ainakin Salla vauvan kanssa. Esitteli sitä isäehdokkaille. Tuo Akin kohtaus on torstain jakso. En ihmettelisi vaikka ois koko viikon päätöskohtaus. Viikon kurkistuksessa on aikaisemminkin ollut cliffarit tarjolla. Toivottavasti ennakot ovat hyvät. Saa nähdä muuttavatko Nella ja Nadja kenen luokse.
Mä oon vähän säikky noiden soppien suhteen!
En ihmettelisi vaikka tuo Olli poistuisikin sarjasta. Kaikki riippuu siitä mitä Olli menee Lailalle satuilemaan. Ollin rooli ei koskaan sarjassa noussut isoksi joten saattoi olla vain vieraileva sivuhahmo. Jos teinityttö tulee niin onkohan siinä Matiakselle tyttöystävä? Myöhemmin tulee kyllä poikakin. Mikäli näyttelijöitä ei olla vaihtamassa.