Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
37461/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkakaa mun puolesta kaikki ja viekää kaatopaikalle. Jo on aikakin tämän hullutus ohjelman loppua. Huoh mitä pskaa.

Salkkareiden ahtaat kopit on aika pistää paskaksi ja tuleen. Mustavaarojen lavasteita tilalle ja laatua. En usko että paskasarja tästä enää nousee.

Vierailija
37462/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkakaa mun puolesta kaikki ja viekää kaatopaikalle. Jo on aikakin tämän hullutus ohjelman loppua. Huoh mitä pskaa.

Sinä et jakele täällä käskyjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37463/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoihin jaksoihin palattiin, kerroit niitä katsovasi.

Mä hiljaa itkin pelkäsin, niistä irti päästää ei vois.

Sanoit uskot unelmaan, jossa vanhat ajat tekee paluun.

Se uni meidät yhdistää, sen syliin nukahtaakin voi.

Nykyinen työryhmä nousee siivilleen,

Ne lentää suoraan siniseen.

Valoon auringon niiden vahingot katoaa.

Vierailija
37464/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen päätös olisi ollut arvokas.

Vierailija
37465/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö perustaa meille spekuloijille oma ketju? Ois vaan kiva puhua ilman että sarjaa haukutaan oikeasti koko aika. Mutta kaikilla on vapaus sanoa siksi en valita vain ehdotan muuta ratkaisua. Ei mua edes haittaa vaikka sinne tulisi muutama viesti päivässä jos ne jotenkin liittyy enemmän aiheeseen. Mulla alkaa tulemaan tosi paha mieli kun tykkään sarjasta ja kokoa ajan vain samaa kuinka pitäisi loppua ja kaikki on paskaa.

Vierailija
37466/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkareiden ahtaat kopit on aika pistää paskaksi ja tuleen. Mustavaarojen lavasteita tilalle ja laatua. En usko että paskasarja tästä enää nousee.

Minä olenkin aivan liian pitkään odotellut sitä kartanon remonttia. Sviitissä näyttäisi olevan minun kohtalo tässä roskasarjassa!

Vierailija
37467/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria voisi olla oikeasti kiinnostava aihe. Siitäkin voi olla niin monta variaatiota. Kolme tai useampi ihminen voi olla keskenään suhteessa tai naisella/miehellä olla useampi kumppani mutta kumppanit eivät ole keskenään suhteessa. Kaikki perustuu avoimuuteen. Yleensä mustasukkaisuutta ei ole. Itse asiassa Sampo biseksuaalisuus voisi sopia polyamoriaan. Luvallisesti Sampo olisi Kallen että jonkun naisen kanssa. Uskoisin että aika monella asukkaalla olisi vaikea ymmärtää tuollaisia valintoja. Olisi sitten suhteessa ketkä tahansa.

Vierailija
37468/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Henrik ovat nyt kummatkin rikosliigan pomoja. Laittaakohan Henu jiipeen kävelee kyykkykävelyä tai sanomaan 100x en enää ikinä katko Henrikin sormia?

Vierailija
37469/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipelaajien viesteissä kaikuu sellainen asioiden sotkeminen. En usko että oikeasti niin tekevät mutta jos puhutaan Dahlian nimellä niin ei kai Dahlia hahmona kommentoi roskasarjaa kun on sen hahmo? Puhutaan hahmon että omana itseään. Näinkö ihmiset sotkevat hahmot ja näyttelijät tosielämässä? :D

Vierailija
37470/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roolipelaajien viesteissä kaikuu sellainen asioiden sotkeminen. En usko että oikeasti niin tekevät mutta jos puhutaan Dahlian nimellä niin ei kai Dahlia hahmona kommentoi roskasarjaa kun on sen hahmo? Puhutaan hahmon että omana itseään. Näinkö ihmiset sotkevat hahmot ja näyttelijät tosielämässä? :D

Tyhmänäkö sinä minua pidät!? Kyllä minä tiedän olevani hahmo joka on pelkkää kuvitelmaa surkeassa roskasarjassa!

Vierailija
37471/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti Kalle pettää Sampoa. Joku juttu siihen tehdään, jolla saadaan mukamas Sampon tekoa lievemmäksi. Vähän kuten Eva on nyt koditon ja Kristian hakattiin pahasti sairaalakuntoon.

Vierailija
37472/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olisi pitänyt viimeistään päättyä.

Vierailija
37473/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän tämän uppoavan laivan. Mustavaarat eivät sovi tähän vulgäärien saippuasarjaan, hyvästi!

Vierailija
37474/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartano olisi ihana mutta kaikkeen on rajallinen aika. Ainoa vaihtoehto on rakentaa vanerikartano studiolle. Siitähän ne kaikki tehdään joten kartanokaan ei tulisi olemaan poikkeus. Kumisevat seinät siinäkin olisi.

Vierailija
37475/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lähestyä itse sarjaa realiteeteillä. Jos Amandaa ei olisi niin mihin sitten mentäisi? Onko tuotannolla varaa maksaa hotellimaksuja? Vaihtoehtona on saada kaikki entistä tiiviimpiin kommuuneihin. Ehkäpä Moosesta voisi luopua. Amandassa voisi olla hotellin disko ja baari. Jos tehtäisi jonkinlainen muutos. 

Vierailija
37476/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartano olisi ihana mutta kaikkeen on rajallinen aika. Ainoa vaihtoehto on rakentaa vanerikartano studiolle. Siitähän ne kaikki tehdään joten kartanokaan ei tulisi olemaan poikkeus. Kumisevat seinät siinäkin olisi.

Ei nyt kukaan odota että oikeaa kartanoa edes käytettäisi kuvauksiin, muuta kuin ulkopuolelta jos siihen tehdään remontti. Lavasteetkin voi tehdä hyvin. Kyllähän hyviäkin lavasteita mahtuu sarjan historiaan. Nykyiset on olleet muutenkin liian kauan, eikä kunnon ulkokuvauksiakaan enää ole. Kyllä se silloin alkaa tökkimään ja näyttämään halvalta. Ulkolavastekaan ei kauheasti tuo mitään aitouden tuntua.

Vierailija
37477/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti Kalle pettää Sampoa. Joku juttu siihen tehdään, jolla saadaan mukamas Sampon tekoa lievemmäksi. Vähän kuten Eva on nyt koditon ja Kristian hakattiin pahasti sairaalakuntoon.

Just näin. Evalle kerätään säälipisteitä Nadjan avulla kun joutuu asumaan autossa. Kristianille kerätään pojoja kun se hakattiin ja Henrik on niin tuki. Kohta Nella antaa anteeksi...

Vierailija
37478/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkien ratkaisujen äiti on, Nella antaa anteeksi.

Vierailija
37479/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän lähestyä itse sarjaa realiteeteillä. Jos Amandaa ei olisi niin mihin sitten mentäisi? Onko tuotannolla varaa maksaa hotellimaksuja? Vaihtoehtona on saada kaikki entistä tiiviimpiin kommuuneihin. Ehkäpä Moosesta voisi luopua. Amandassa voisi olla hotellin disko ja baari. Jos tehtäisi jonkinlainen muutos. 

Eihän sarjan alussakaan ollut kuin Barbaari. Ongelma on siinä että nykyään on liikaa hahmoja ja juonikuvioita. Miksi pitäisi mennä aina johonkin hotelliin? Amandankin ongelma siinä että vain B-rapun asukkaat käyttää sitä. Hahmoilla pitäisi olla joku pointti, eikä vain niin että kaikki tiiviisiin kommuuneihin. Silloin hahmot eivät vain sovi keskenään sarjaan. Naurettava ajatuskin että Dahlia asuisi kommuunissa. Sehän tarvitsee sen kartanonsa.

Vierailija
37480/59931 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan samaa syntetisaattorin tai pianon pimputusta. Taustamusiikitkin ovat kulahtaneet.

Ketju on lukittu.