Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Miten päästä häpeästä mitä oon tehnyt kun en ole henkisesti ollut kunnossa?

Vierailija
03.12.2022 |

Onko muita? Miten olette päässeet häpeästä? Kumppani varsinkin kärsii!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä nykyhetkessä. Kun häpeää aiheuttava hetki muistuu mieleen, voi aivan hyvin palauttaa itsensä tähän hetkeen aistien kautta. Niinkö hengittäen, tuntien, kuunnellen jne. Keskittyen niihin.

Vierailija
2/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päästä? Se on sitä vastuunkantamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun tappaa itseni että tästä pääsen. Tuntuu ettei mun anneta unohtaa.

Ap

Vierailija
4/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta tunteesta ole kenellekään mitään konkreettista hyötyä. Siksi.

Vierailija
5/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumppani välillä syyllistää mua kaikesta. En voi mitään enää sille mitä oon tehnyt.

Ap

Vierailija
6/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska lähtee pesemällä ,paha olo puhumalla.Hakeudu lyhyt terapiaan,saat työ kalut asiallesi sieltä ja voit hyvin.

Vierailija
7/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse, samalla on häpeä siitä mitä itselle on tehty. Se on hyvin murskaavaa.

Vierailija
8/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olin vaikeasti masentunut ja piinasin ystäviäni (entisiä) murheillani. Nyt hävettää vietävästi.

Vierailija
9/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häpeän tunne ole huono asia, silloin kun siihen on aihetta. Pahempi olisi, jos häpeää ei tuntisi.

Vierailija
10/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumppani välillä syyllistää mua kaikesta. En voi mitään enää sille mitä oon tehnyt.

Ap

Anna kumppanille kenkää ja anna itsellesi anteeksi. Self help -oppaista voi olla apua.

Vierailija
11/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häpeän tunne ole huono asia, silloin kun siihen on aihetta. Pahempi olisi, jos häpeää ei tuntisi.

Mitä hyötyä sen jatkuvasta tuntemisesta on? Joo ymmärrän jos sitä ei missään välissä tuntis niin olis huolestuttavaa, mutta minusta aivan yhtä huolestuttavaa on jatkuva vellominen siinä.

Vierailija
12/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuskin oot syyllinen kaikkeen. Kumppani vaikuttaa huonolta, koska toisen syyllistäminen harvoin johtaa mihinkään positiiviseen.

Vierailija
13/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää kumppani laittoi ahdistavia tekstiviestejä siitä mitä oon hälle tehnyt silloin. Nyt van itkettää. Ei halunnut puhua asiasta vaan jätti sen vain roikkumaan.

Ap

Vierailija
14/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää kumppani laittoi ahdistavia tekstiviestejä siitä mitä oon hälle tehnyt silloin. Nyt van itkettää. Ei halunnut puhua asiasta vaan jätti sen vain roikkumaan.

Ap

Et ole pyytänyt, eikä hän ole antanut anteeksi.

Vierailija
15/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain tämä hetki. Anna anteeksi itsellesi. Aina voi oppia ja olla toistamatta virheitään. Se, ettei kumppani anna unohtaa on väärin sinua kohtaan. Ehkä hänen olisi syytä käsitellä asiat jonkun ulkopuolisen auttajan kanssa. Ethän sinä pääse eteenpäin jos toinen syyllistää sinua koko ajan. Älä anna kenenkään määritellä menneisyyden perusteella sitä millainen olet tänään.

Vierailija
16/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun pitää itse antaa anteeksi itsellesi,jos toinen ei pystanteeksi antamaan  on ongelma hänen ,ei sun.

Jatka eteenpäin.Asioita tapahtuu kun ihmisiä ollaan ja vaikka tekee kipeää ei haittaa, kunhan se ei jatku.

Vierailija
17/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt useammin noin. Tätä yleensä edeltää se että meillä ollut kaikki hyvin mutta hänellä stressiä. Purkaa stressinsä minuun. On aina tehnyt niin. Huutanut, kironnut, syyttänyt. Jo silloinkin kun mitään ei ollut vielä tapahtunut. Muistan kun oltiin seurustelu pari kk niin mentiin bussilla johonkin. Painoin yhden pysäkin myöhemmin nappia ja sain kuulla kunniani kadulla. Olin kusipää jne paska muuten vaan. Tästä hyvin kauan aikaa.

Ap

Vierailija
18/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun vikahan kaikki on.

Ap

Vierailija
19/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkohan ihan terveessä parisuhteessa

Vierailija
20/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mun vikahan kaikki on.

Ap

Vaikka onkin, tehtyä ei saa tekemättömäksi kuitenkaan.Kuten tuolla ylempänä joku mainitsi opi virheestäsi ja anna itsellesi anteeksi.Elämä jatkuu ja jonain päivänä ei tunnu enää pahalta.

Teemme kaikki virheitä pieniä ja suuria ja silti niistä selvitään.

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.