Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Pullaa ei oteta ilman lupaa!
Oonko ainut jolla on käynyt mielessä, että Noel on jotenkin tajunnut Elinan osuuden ja siksi ei kerro Danielalle. Toki tuntuu olevan aidosti suruissaan mutta miten Noel yhtäkkiä ei osaisi kyseenalaistaa mitään.
Eva on kyllä vahva nainen. Niin vaan tönäs Lindan ja tuolin kumoon.
Tää ei oo mikään Jurassic Park!
No ei kyllä ole vanhin voitehista tämä. Mitä te oikein ajattelette?
Sarjaan pitäisi tulla Jehovan todistaja. Pimpottelis naapurien ovia päivät pitkät.
Viimeiset minnuutit!!! Viimeiset miNNuutit!!!
Mä en ikinä pääse näistä esikarsinnoista läpi. Fuck you bitch!!!!!
Mä tiedän tuon vastauksen! Äkkiä! Mikä se numero on?
Oikein mukavaa iltaa. Nyt olisi aika vähän kurkistaa näihin kortteihin. Puhelun hintahan on vain tuo reilu 3 euroa + alv + datan siirtomaksu + yölisät + tippi ennustajalle.
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Salatuista elämistä? Minulla olisi tässä kaksi lehteäkin, Tunteisiin sekä Ullanlinna.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut jolla on käynyt mielessä, että Noel on jotenkin tajunnut Elinan osuuden ja siksi ei kerro Danielalle. Toki tuntuu olevan aidosti suruissaan mutta miten Noel yhtäkkiä ei osaisi kyseenalaistaa mitään.
Tietenkin tuli mieleen! Miksi Noel edes olisi puhunut Elinalle noin henkilökohtaista tietoa? Päinvastoin on puhumatta yhtään mitään, kun aina vihoissaan. Yhtäkkiä sit avautuu ku millekin ystävälle.
Hiiri se tuolla lattialla juoksenteli, eli jos näytti siltä että pyörryin niin ei hätää, hiirtä vain yritin kiinni saada.
Vierailija kirjoitti:
Sarjaan pitäisi tulla Jehovan todistaja. Pimpottelis naapurien ovia päivät pitkät.
Jehovia on kuultu kyllä. Ismolla ja Camillalla.
Hyvät tissit noilla juontajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tuli mieleen! Miksi Noel edes olisi puhunut Elinalle noin henkilökohtaista tietoa? Päinvastoin on puhumatta yhtään mitään, kun aina vihoissaan. Yhtäkkiä sit avautuu ku millekin ystävälle.
Avatuu Elinalle (lisää Elinan nautintoa) mutta ei avaudu Danielalle. Kaheli!
Kyllä Linda nyt paljon kovemmin ois saanut muilutettua horatsua.