Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kiira lavasti Laurin syylliseksi!!!
Hakekaa se Kiira ja heittäkää selliin!!!! Heti!!!
Ajatelkaa, helikopteriyhtiön lentäjä pääty töihin Mooseen. Tienasi kuukaudessa sen jonka lentäjänä viikossa.
Kiira on syntinen, joka kuuluu kiirastuleen!
Kiiralla mitään syytä olisi lavastaa Lauria syylliseksi, kun Lauri oikein halusi ottaa syyt :D
Toivottavasti isä sitten on Kari tai Gunnar eikä lähdetä viemään tätä siihen suuntaan, että jopa virallinen isyystesti sanoo ettei kumpikaan ole isä ja Sallalta kirjaimellisesti loksahtaisi leuat lattiaan. Kyllähän Salla on tällä hetkellä ihan selvästi tosissaan. Mitään kolmatta miestä ei ole. Mikäli se ei ole täysin unohdettu kännipano.
Muistatteko kun Virpi retuutti Chikiä xD tuli tiktokissa äsken vastaan.
Tämä oli niin tyhmä juttu kuin olla. Jutan ja Dahlian lihapullat ehkä vetivät pidemmän korren.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-pihlajaka…
Vierailija kirjoitti:
Virpi oli loistava kiusaaja sarjassa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ymmärtänyt Marikon olevan yksi niistä, jotka vastustaa sarjan uudelleen esittämistä. Ainakin siihen aikaan puhui avoimesti ettei ihan tajunnut kuinka paljon porua siitä tulee. Silloin oli kuitenkin vielä muusikko suurelle yleisölle. Virpi hahmo oli omanlaisensa ja epäilemättä herättänyt ikävää kommentointia.
Tossa pikaruokapaikassa jossa Joonatan ja Linda olivat, ei kyllä saa mitään viskiä, ei alkoholitarjoilua ylipäänsä. Kyllä vissi on ni! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ymmärtänyt Marikon olevan yksi niistä, jotka vastustaa sarjan uudelleen esittämistä. Ainakin siihen aikaan puhui avoimesti ettei ihan tajunnut kuinka paljon porua siitä tulee. Silloin oli kuitenkin vielä muusikko suurelle yleisölle. Virpi hahmo oli omanlaisensa ja epäilemättä herättänyt ikävää kommentointia.
Siinäpä vastustaa. Itse meni näyttelemään sitä varten että sitä katsotaan.
Häiritsee kun Daniella kohtelee Ellua ihan kuin Ellu olis Toivolle joku vieras ihminen.
Kiitos sitä ja kiitos tätä
Toi Elina on todella pimee?!
Nää salkkarien tarinat ovat yhtä uskomattomia kuin jutut Herätkää! ja Vartiotorni lehdissä. 😬
Mä kyllä maksan ihan vuokraa tästä. Siis rahana.
Mä vihaan kallea!!! Tyhmä kalle! 😡
Gunnarille ei enää tarjoilla Ullan luona
Ensin Ulla löi Gunnaria näpeille, ettei sille tarjota enää mitää Taalasmailla. Sitten Gunnar kuitenkin otti pullaa. Mitä tämä tälläinen oikein on?
Kiira kuuluu vankilaan!!!!!