Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mun mielestä olisi ollut kiinnostavampaa jos Noel olisi oikeasti saanut diagnoosin syövästä. Noelilta tuskin lähtee tukka. Ismo ja Kalle olivat silloin aidosti mukana. Se oli hauska kun Lasse ajoi Ismolta hiukset ja oli hetken Seppo kampaus ja nauroivat kun Ismo näyttää ihan Sepolta. Kalle ei kyllä ollut kaljuna ollenkaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaa? No tätä!
https://get.wallhere.com/photo/trees-white-women-outdoors-women-500px-m…
🤮🤢
Mikä kauniissa tytön pehvassa oksettava? Oletko hinaaja?
No enemmän toi pojan perseeltä näytti ku naisen
Ja täällä kirjottelee varmasti naisia jotka ei katso muita naisia sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaa? No tätä!
https://get.wallhere.com/photo/trees-white-women-outdoors-women-500px-m…
🤮🤢
Mikä kauniissa tytön pehvassa oksettava? Oletko hinaaja?
Sun mielestä kaunis, jonkun mielestä ei. Noinko pahasti alkoi ärsyttämään? 😂
Mitä väliä? Jokainen tykkää mistä tykkää.
Turha loukkaantua jos itse haukkuu.
Kikkeli pystyyn kenenkä jöllikkä kovettuu kun näkee Ismon pakarat.
Äh Äh äääää. Sampo on enää vain Kallen kanssa! 🙉
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan kallea!!! Tyhmä kalle! 😡
Mikäs siinä Kallella kiukuttaa?
Onko homoilla enemmän ilmavaivoja kuin heteroilla?
Katsoin vanhoja jaksoja, joissa oli Eeva Harakka. Ismo puhui Eevasta nymfinä. Eipä ole kauheasti puusta pudonnut nämä Evan ja Eevan näkemykset hahmoilla. Tosin tämä Eeva oli oikeasti ihan hyvä elegantti nainen.
Mistä Lindan ja Evan riitaisat välit juontavat juurensa? Siitä kun Viola kiusasi Nellaa koulussa? Jos näin niin Lindan oma tytär on käyttäytynyt huonosti. Muistan vain että naiset ottivat osuvaa jos joskus 2016 tai 2017.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan keksi miksi olisi?
Mulla ei ole lapsia joten antakaa armoa, mutta tuo Sallan vauva näyttää aika pieneltä. Syntynyt etuajassa? Vaikka eihän sillä ole mitään merkitystä. Hannan ig:n mukaan tapasivat Roopen kanssa ensimmäistä kertaa, kun oli 6 viikon ikäinen. Tässä on varmasti tullut viikkoja jo päällekin. Hauskaa että näyttää ihan isompana puutarhatontulta. Mahtaako Gunnarista tulla isä. Olisi ainakin kerrankin ihan isänsä näköinen lapsi sarjassa.
Uudella Ainolla oli instassa jostain reploista. Kenties Salkkareiden? Huomennahan kuvaukset tämän viikon osalta käynnistyy. Eerikäinen ei oo maininnutkaan. Joko salailee asiaa tai sitten ollut oikeasti vain keväällä tai palaa vähän myöhemmin syksyllä. Periaatteessa näyttelijät eivät edes saisi paljastaa jos palaavat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan keksi miksi olisi?
Kyllähän se rööriin pumppaaminen tekee ilmaa suoleen ja sitten röyhtäsee kun vetää ulos kyllin.
Gun on Sallan lapsosen isukki. Ei tää Taalaspää.
Miljonääri karikin sitten katosi. Samalla meni Taalasbisse mutta eipä tämä Taalasbiilikään ole enää mitään. Joutomies koko Kari.
Katotsä mun pehvaa!!!!!!??????