Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miltä Jasminista tuntui, kun häntä haukuttiin ja syrjittiin somessa. Siinä voi mennä pahasti tunteisiin.
Sinä täällä häiriköit kaiket päivät aamusra iltaan spämmäten ketjua täyteen nollasisällöllä, karkottaen kaikki muut, jotka haluaisivat keskustella. Valtaosa aiemmista vakkareista on jo poistuneet täältä, koska täällä vaan trollaillaan.
Äläkä edes kehtaa mainita kuolleiden näyttelijöiden nimiä ja verrata heitä itseesi. Have some respect!
Itse koko ajan tulet valittamaan. Ja todella törkeää olettaa että täällä on vain yksi joka kirjoittaa tietyllä tavalla. Olen aivan varma että nauttisit, jos tekisin itsemurhan enkä enää täällä olisi.
Täällä on vain yksi spekuloija. Sen näkee siitä, että tiettyyn aikaan on hiljaista, sitten tulee monta spekulaatiota peräkkäin.
Näyttäkää todisteet että on vain yksi spekuloija ja yksi roolipelaaja. Muuten olette päätä aukovia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina valitetaan että ei oo tilaa spekuloida. Sitten kun sitä tilaa annetaan, niin on tosi hiljainen ketju.
Koska meillä muilla on elämä. Me käydään välillä töissä, opiskellaan, harrastetaan ja vietetään aikaa läheisten kanssa. Emme roiku tässä ketjussa klo 7-23 kuten eräät, joikka on aikaa roolipelata kellon ympäri. Ja hiljaisuus johtuu siitäkin, ettei monikaan koe enää järkeväksi kirjoittaa mitään ketjuun, joka täyttyy sivukaupalla huumoriviesteistä ja navanalusjutuista. Koska tietää, että on mahdotonta löytää sieltä viestitulvasta enää muiden vastauksia ja kommentteja. Vuorokauden jälkeen ei huvita käydä läpi kymmentä sivua roolipelirepliikkejä ja lavastejankkausta.
Jankkaus on seurausta lavasteista joita ei jakseta katsoa. Roolipelaus huonoista hahmoista ja repliikeistä, jotka ei kiinnosta.
Tämä roskasarja ei ansaitse yhtään ylimääräistä huomiota. Ilmiantakaa ketju välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina valitetaan että ei oo tilaa spekuloida. Sitten kun sitä tilaa annetaan, niin on tosi hiljainen ketju.
Koska meillä muilla on elämä. Me käydään välillä töissä, opiskellaan, harrastetaan ja vietetään aikaa läheisten kanssa. Emme roiku tässä ketjussa klo 7-23 kuten eräät, joikka on aikaa roolipelata kellon ympäri. Ja hiljaisuus johtuu siitäkin, ettei monikaan koe enää järkeväksi kirjoittaa mitään ketjuun, joka täyttyy sivukaupalla huumoriviesteistä ja navanalusjutuista. Koska tietää, että on mahdotonta löytää sieltä viestitulvasta enää muiden vastauksia ja kommentteja. Vuorokauden jälkeen ei huvita käydä läpi kymmentä sivua roolipelirepliikkejä ja lavastejankkausta.
Onko se muiden ongelma jos sulla ei ole aikaa kirjoitella täällä? Jos tänne tulisi paljon pelkkää spekulaatiota, valittaisitko silloinkin valtavaa viestitulvaa. Keskustelupalstoilla ei voi huomioida kaikkien tarpeita, sori vaan.
Sarjan on loputtava, niin sitten ei tarvitse kenenkään valittaa.
Täällä on rauha maassa ja hyvä meininki, kunnes joku diktaattori tulee valittamaan ja määräilemään.
Pätkii! Ei auta kun soittaa taas sinne puhelinyhtiöön, valittaa ja valittaa!!
Mulla alkaa kohta iltavuoro, niin voitteko olla kirjoitelematta nyt mitään että pysyn kärryillä?
Me ollaan rupateltu niin pitkään että multa loppuu kohta saunavuoro!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miltä Jasminista tuntui, kun häntä haukuttiin ja syrjittiin somessa. Siinä voi mennä pahasti tunteisiin.
Sinä täällä häiriköit kaiket päivät aamusra iltaan spämmäten ketjua täyteen nollasisällöllä, karkottaen kaikki muut, jotka haluaisivat keskustella. Valtaosa aiemmista vakkareista on jo poistuneet täältä, koska täällä vaan trollaillaan.
Äläkä edes kehtaa mainita kuolleiden näyttelijöiden nimiä ja verrata heitä itseesi. Have some respect!
Voimaannutko siitä, että vähättelet toisen mahdollista itsetuhoisuutta, masennusta ja huonovointisuutta?
Ulkopuolisena tarkkailijana keskustelu vaikuttaa lähes aina siltä sananlaskulta " Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Joka ikinen kerta, kun roolipeliä toivotaan pienemmäksi keskustelu lähtee käsistä. Kai huomasitte että kukaan "spekuloija" ei haukkunut teitä vaan asiallisesti ilmaisi kantansa. Sen sijaan tässä on ehditty jo haukkumaan vastapuoli paremmaksi porukaksi, jotka määräilee ja haukuttu. Eikö ole aika ironista? Yhtä hyvin voisitte itse hypätä niiden viestien ohi, kun samaa on ehdotettu roolipelaajien viesteille. "Älkää välittäkö, selatkaa ohi ja spekuloikaa." Jos aidosti haluatte vain pelata niin onhan roolipeliketju. En ihan ymmärrä miksi sarjan tapahtumien kommentointiin perustettu ketju pitäisi muuttaa aiheesta toiseen, koska uudet ihmiset niin haluaa? Eikö monivuotisella historialla ole mitään merkitystä? Vain koska: Minä haluan roolipelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että vain tietyt täällä kirjoittelee? Kyllä sitä pelkkä spekulaatiotakin on tullut päivät pitkät, sitäkö myös kaikki tietyt kirjoittelee? Palstalla on paljon kirjoittelijoita, ei samat välttämättä koko ajan ketjussa pyöri vaikka sisältö on saman tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisena tarkkailijana keskustelu vaikuttaa lähes aina siltä sananlaskulta " Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Joka ikinen kerta, kun roolipeliä toivotaan pienemmäksi keskustelu lähtee käsistä. Kai huomasitte että kukaan "spekuloija" ei haukkunut teitä vaan asiallisesti ilmaisi kantansa. Sen sijaan tässä on ehditty jo haukkumaan vastapuoli paremmaksi porukaksi, jotka määräilee ja haukuttu. Eikö ole aika ironista? Yhtä hyvin voisitte itse hypätä niiden viestien ohi, kun samaa on ehdotettu roolipelaajien viesteille. "Älkää välittäkö, selatkaa ohi ja spekuloikaa." Jos aidosti haluatte vain pelata niin onhan roolipeliketju. En ihan ymmärrä miksi sarjan tapahtumien kommentointiin perustettu ketju pitäisi muuttaa aiheesta toiseen, koska uudet ihmiset niin haluaa? Eikö monivuotisella historialla ole mitään merkitystä? Vain koska: Minä haluan roolipelata.
Minä en ole mikään uusi ihminen, vaan seurannut sarjan huonontumista vuosien ajan! Roolipelaamisesta valittajat taitaa itse olla uudempia!
Vierailija kirjoitti:
Asiallisesti? Koko ajan sanotaan trolleiksi, häiriköiksi, vähätellään toisen tunteita. Koita siinä sitten vastata kohteliaasti. Kaikki olisi ihan hyvin jos jokainen saisi kirjoittaa mitä haluaa, mutta sitten jonkun on pakko ryhtyä määräilijäksi. Vain koska: Minä haluan spekuloida.
Niin huonoa näyttelyä nykyään että Voittopotin juontajatkin olisivat parempia.
Spekuloijat kiusaavat myös spekuloijia. Se tuli huomattua kun sanoin, että Eva on lempi hahmoni.