Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
33181/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolisena tarkkailijana keskustelu vaikuttaa lähes aina siltä sananlaskulta " Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Joka ikinen kerta, kun roolipeliä toivotaan pienemmäksi keskustelu lähtee käsistä. Kai huomasitte että kukaan "spekuloija" ei haukkunut teitä vaan asiallisesti ilmaisi kantansa. Sen sijaan tässä on ehditty jo haukkumaan vastapuoli paremmaksi porukaksi, jotka määräilee ja haukuttu. Eikö ole aika ironista? Yhtä hyvin voisitte itse hypätä niiden viestien ohi, kun samaa on ehdotettu roolipelaajien viesteille. "Älkää välittäkö, selatkaa ohi ja spekuloikaa." Jos aidosti haluatte vain pelata niin onhan roolipeliketju. En ihan ymmärrä miksi sarjan tapahtumien kommentointiin perustettu ketju pitäisi muuttaa aiheesta toiseen, koska uudet ihmiset niin haluaa? Eikö monivuotisella historialla ole mitään merkitystä? Vain koska: Minä haluan roolipelata.

Kuka tässä on aihetta muuttamassa? Edelleen kaikille on tilaa.

Vierailija
33182/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää spekuloiko niin nopeasti, mä en pysy perässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33183/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta että masennustani vähäteltiin. Se on sitten ilmeisesti näiden parempien ihmisten oikeus, kuten Jasminin. ):

Vierailija
33184/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta ei saa sitten mitään puhuttavaa irti. Siksi ketju on muuttunut.

Vierailija
33185/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata katsoa sarjaa. Muuten olet erään mukaan luuseri, jolle naureskella.

Vierailija
33186/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa sokeria ja HIIVAA. Siitä tekijälle paljon iloa.

Vierailija
33187/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminin työtä kiusaamisen ehkäisemiseksi on jatkettava. Siksi tässä ketjussa pitää olla paikka jokaiselle. 💕

Vierailija
33188/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään tekemistä niin päätin tulla kirjoittamaan jotain valitusta ja parempaa!

Vierailija
33189/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama mistä täällä puhutaan, mutta yksi pyyntö on se että älkää jooko jatkuvasti vetäkö Jasminia tähän mukaan. Ei ole mukavaa jos Jasminin läheiset jostain syystä päätyisivät lukemaan ja täällä puhutaan vain että teen Jasminit ja vihjaillaan jokaiseen yhteyteen Jasmin. Voi sitä puhua niistä asioista ilman että täytyy littää hänen nimeään siihen. Etenkin kun omaiset eivät ole halunneet kuolinsyystä puhua.

Vierailija
33190/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin menee tunteisiin että Salkkarit ketjussa "häiriköidään". 😂😂😂

Vierailija
33191/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloijen mielestä Evasta ei saa tykätä mutta Kallesta pitää.

Vierailija
33192/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mistä täällä puhutaan, mutta yksi pyyntö on se että älkää jooko jatkuvasti vetäkö Jasminia tähän mukaan. Ei ole mukavaa jos Jasminin läheiset jostain syystä päätyisivät lukemaan ja täällä puhutaan vain että teen Jasminit ja vihjaillaan jokaiseen yhteyteen Jasmin. Voi sitä puhua niistä asioista ilman että täytyy littää hänen nimeään siihen. Etenkin kun omaiset eivät ole halunneet kuolinsyystä puhua.

Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
33193/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia on ainoa hahmo jota ei saa vihata.

Vierailija
33194/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luotiin ketju yhdessä, enkä mä anna yhdenkään kommentin pilata tunnelmaa!

Vierailija
33195/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi, että ihan noinkaan menee. Julkisuuden henkilönä oleminen ei tarkoita että hänelle itselleen voidaan suoltaa mitä tahansa sontaa. Kuten tässä tapauksessa. Kun Jasmin oli laiha ihmiset pistivät viestiä ja haukkuivat liian laihaa olemusta. Sitten kun masennus otti ohjat ja lääkitykset alkoivat tulikin kommenttia, että oletpas läski. Päälle kaikki muu vihaposti. On uhattu tulla kotiin ja raiskata. Eikä todellakaan Jasmin ole ainoa. Naisjulkkikset kokevat tälläisiä asioita. Ei mikään oikeuta sellaiseen vaikka kuinka ihminen olisi julkisessa ammatissa. Tässä tapauksessa Jasmin pääasiana oli näyttelijän julkisuudessa.

Vierailija
33196/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mulle puhutaan pahasti, niin mä annan samalla mitalla takaisin. Siinä ei silloin paljon selittelyt ja armon pyynnöt auta.

Vierailija
33197/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tasa-arvoisia kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan tasa-arvoisia ketjulaiset, ihan jokainen!

Vierailija
33198/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi, että ihan noinkaan menee. Julkisuuden henkilönä oleminen ei tarkoita että hänelle itselleen voidaan suoltaa mitä tahansa sontaa. Kuten tässä tapauksessa. Kun Jasmin oli laiha ihmiset pistivät viestiä ja haukkuivat liian laihaa olemusta. Sitten kun masennus otti ohjat ja lääkitykset alkoivat tulikin kommenttia, että oletpas läski. Päälle kaikki muu vihaposti. On uhattu tulla kotiin ja raiskata. Eikä todellakaan Jasmin ole ainoa. Naisjulkkikset kokevat tälläisiä asioita. Ei mikään oikeuta sellaiseen vaikka kuinka ihminen olisi julkisessa ammatissa. Tässä tapauksessa Jasmin pääasiana oli näyttelijän julkisuudessa.

En kyllä puhunut nyt Jasminiin kohdistuneesta vihasta vaan tästä ketjusta.

Vierailija
33199/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin luokse käveltiin, kerroin lähteväni Kittilään. Mä hiljaa muistelin, en siinä lavastekadussa, mitään menetä, en.

Taksi ajaa lentokentälle, se kone suuntaa Kittilään, siellä mä saan rauhan ja hiljaisuudenkin.

Vierailija
33200/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se ketjun omistaja sitten tulla kertomaan että mitä täällä saa kirjoittaa?

Ketju on lukittu.