Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu tosi hyvältä syödä kun on pitkittänyt nälkää

Vierailija
04.08.2026 |

Mulla on tapana olla pari päivää heikommalla ruoalla ja sitten herkutella jollain tosi hyvällä, nam! Kaikki maistuu entistä paremmalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On testattu ja tutkittu rotilla että ne elää pitempään jos niitä pitää kauemmin nälässä.

Elä sinäkin sitten pitkään :D

Vierailija
2/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On testattu ja tutkittu rotilla että ne elää pitempään jos niitä pitää kauemmin nälässä.

Elä sinäkin sitten pitkään :D

No sehän kätevä lisäbonus! :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee tuo rotta-juttu paikkaansa.

Ei ennen mussutettu koko ajan jotakin vaan ateriat suurempia, et niillä pärjäsi .... seuraavaan suurempaan ateriaan asti. Tosin työ oli silloin raskaampaa (jos vertaa nyky/keskivertotyöhön).

Isä joskus sanoi: vanha kansa sanoo, et "nälkäistä ei nukuta". Osittain pitää paikkaansa. Pitäis vaan osata syödä joku kevyt iltapala jo hyvissä ajoin, ennenkuin käy nukkumaan.

Eipä tuokaan multa aina onnistu :(

Vierailija
4/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitänee tuo rotta-juttu paikkaansa.

Ei ennen mussutettu koko ajan jotakin vaan ateriat suurempia, et niillä pärjäsi .... seuraavaan suurempaan ateriaan asti. Tosin työ oli silloin raskaampaa (jos vertaa nyky/keskivertotyöhön).

Isä joskus sanoi: vanha kansa sanoo, et "nälkäistä ei nukuta". Osittain pitää paikkaansa. Pitäis vaan osata syödä joku kevyt iltapala jo hyvissä ajoin, ennenkuin käy nukkumaan.

Eipä tuokaan multa aina onnistu :(

Mä en tee mitään raskasta ja fyysistä, se herkkuateria ei ole välttämättä mitenkään iso. Syön herkut nautiskellen ja hitaasti, se maku on pääasia. Kaikista parasta tietysti vielä jos onnistuu syödä ulkoilmassa.

Kai suositusten mukaan se nykyinen kuvio on parempi, mutta minulle sopii tämä vanhanaikaisempi versio oikein hyvin.

Ap

Vierailija
5/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä

Vierailija
6/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuuko tuolla tavalla?

Vierailija
7/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvii paria päivää paastota, muutama tunti nälkää riittää. Ai että ruoka silloin maistuu. 

En pupella jatkuvasti välipaloja, muuten nälkä siirtyy ihan turhaan. 

Vierailija
8/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen neuvo tämän palstan Ozempic-nors-ui-lle😅😅

Vierailija
9/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän