Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnainen termi nimenomaan on tapa kertoa, että ihminen on korjannut sukupuolensa naiseksi. Eli kertoo sen taustan. Ilmeisesti täällä on niitä jotka ei voi hyväksyä sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä ja sen takia aina kirjoittaa samaa, että Jutta ei ole nainen tai Kallen ja Sampon avioliitto ei ole oikea liitto vaikka laillisesti on.
Jos se poistaa Y-geenin, sit o muija, muute ei.
Miksi kerrot ilmiselviä asioita?
Ihmiset eivät tajua transnaisen ja naisen eroa.
Tuolla se Kiira on, ulkolavasteen alla.
Vierailija kirjoitti:
Kiira, Kiira, missä on se Kiira?
Harmi ettei Kiiran katoamista sarjasta koskaan selitetty mitenkään. Yhtäkkiä vain hävisi sarjasta noin vain ja ilmeisesti otti myös loparit Moosesta. Joanna kävi jututtamassa Kiiraa Matin katoamisen yhteydessä, mutta Kiira ei halunnut olla Matin kanssa missään tekemisissä eikä ollut edes oikeudessa todistamassa tyttöjen puolesta Matin aggressiivisuudesta. Tomi sentään sai edes jonkinlaisen lähdön, mutta kummastakaan ei julkaistu mitään haastattelua poistumisen merkiksi.
Sarjan fanit olisivat tehneet yhdessä paremman ulkolavasteen.
Muistamme sinua Rebekka Lieka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira, Kiira, missä on se Kiira?
Harmi ettei Kiiran katoamista sarjasta koskaan selitetty mitenkään. Yhtäkkiä vain hävisi sarjasta noin vain ja ilmeisesti otti myös loparit Moosesta. Joanna kävi jututtamassa Kiiraa Matin katoamisen yhteydessä, mutta Kiira ei halunnut olla Matin kanssa missään tekemisissä eikä ollut edes oikeudessa todistamassa tyttöjen puolesta Matin aggressiivisuudesta. Tomi sentään sai edes jonkinlaisen lähdön, mutta kummastakaan ei julkaistu mitään haastattelua poistumisen merkiksi.
Viola, Nella ja Mira vielä mainitsivat Kiiran kun kertoivat totuuden Lindalle ja Evalle.
Mikä pakkomielle on saada transnaisesta nainen? Se on transnainen ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ilo Jokinen vai Angervuo?
Miran ja Violan sukunimet ovat avioeronkin jälkeen Angervuo eli tietenkään Ilo ei ole Jokinen.
Gin tonic, gin tonic, missä on se Gin tonic? Tuollahan se on, Aleksin takavarikoimana.
Pupuni on korvaamaton, siellä hän istuu, pitkään tyrmässään. Voimaa mä saan, että mä vaan, näen valmiin kartanoni.
Nyt sujahtaa sukkula veenukseen!
Miika Mäkelä kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE MULLE!
Mä en valehtele, mä näin Saran!
Pikku-Aki kirjoitti:
Kuka setä tulee panee mua?
Hyh hyh! Sun suu pitäis pestä saippualla!
Kartanoon
Pommia kuljetan
Joo ja niin
Dahlian sinne houkuttelen
Kartanoon
Dahlian loppu koittaa vaan
Ja mä saan sille nauraa
Kukaan ei kaipaa
Vanhaa kotkaa
Päätä särkee.