Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Minä unelmoida suuria niin kuin kuka tahansa itsenäinen nainen.
4995: Nyt kaatuu seinät!
4996: Portaiden romahdus
4997: Ulla, mistäs tiesit Kankaanpäähän tulla?
4998: Salin kuningatar tekee lopullisen siirtonsa
4999: Viimeiseen panoon
5000: Se on loppu nyt!
Kun sinne terapiaan mä olin tässä just lähdössä Tanja hyvä.
Menkää kaikki taakse, mä koitan saada tämän sarjan loppumaan. Juma lauta nyt!
Että ottaa päähän tuo Tanja. Kohta saa kunnon niittiä.
Mitä vtttuu tuo Miki-hiiri huokailee ja kähisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät tajua transnaisen ja naisen eroa.
Miestä ei saa naiseksi leikkauksilla. Piste.
Ei saakaan. Vaan transnaiseksi. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää kaikki jotka tätä yhä katsotte. Juoni ei ole juuri mihinkään liikkunut vuoden aikana, eikö vain? Saatatte itsekin olla kyllästyneitä, mutta katsotte tätä sontaa kun ei ole muutakaan tekemistä
Itseään parempana pitävä tuli kiusaamaan muita heidän tekemisistään. Häpeä. Kuitenkin katsot itsetkin, kun olet tietoinen sarjan nykytasosta ja ketjuunkin tulit valittamaan, kun sulla on niin paljon vapaata aikaa.
Ai pitää hävetä? En pysty elämään häpeän kanssa. Teen sitten Jasminit.
Eikö Jasminin kuolema voitaisi jo jättää pois näistä viesteistä? Toki Jasminista täällä saa muutoin keskustella, kunhan keskustelu vain pysyy asialinjalla, eikä koko ajan tulisi näitä "teen Jasminit"-juttuja. Hyvä pitää mielessä että Jasminin perhe ja omaiset toivoivat rauhaa ja kunnioitusta surutyöhön vielä sen Iltalehden jutun julkaisun jälkeenkin. Jos pakko on itsemurhasta jauhata, niin sitten voi vaikka sanoa "teen kuten Viola meinasi tehdä". Jasminin kuolinsyytä ei myöskään ole koskaan virallisesti kerrottu julkisuuteen, vaikka sen toki voikin päätellä. Haluaisin vain että Jasminin muistoa voitaisiin kunnioittaa.
Mun mielestä ainakin ihan älytöntä, että vuosia hyvässä hengessä toiminut Salkkareiden kommentointi ketju on mennyt siihen, että kaikkian suunilleen pitäisi vihata sarjaa ja olla samaa mieltä. Minkä takia nämä henkilöt pyörivät edes täällä? Ymmärrän asiallisen kommentoinnin ja kritisoinnin. Se on asia erikseen ja ihan terveellistäkin tarkastella monelta kantilta. Mutta ei semmoinen jatkuva paskuuden kommentointi ole kivaa.
Ja minähän saan kritisoida sarjaa niin voimakkaasti kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jasminin kuolema voitaisi jo jättää pois näistä viesteistä? Toki Jasminista täällä saa muutoin keskustella, kunhan keskustelu vain pysyy asialinjalla, eikä koko ajan tulisi näitä "teen Jasminit"-juttuja. Hyvä pitää mielessä että Jasminin perhe ja omaiset toivoivat rauhaa ja kunnioitusta surutyöhön vielä sen Iltalehden jutun julkaisun jälkeenkin. Jos pakko on itsemurhasta jauhata, niin sitten voi vaikka sanoa "teen kuten Viola meinasi tehdä". Jasminin kuolinsyytä ei myöskään ole koskaan virallisesti kerrottu julkisuuteen, vaikka sen toki voikin päätellä. Haluaisin vain että Jasminin muistoa voitaisiin kunnioittaa.
Jos kerra saa haukkua muita tyhmiksi ja käskeä häpeämään, niin saa sitten puhua Jasminien teostakin.
Lisa Hickley perustaa oman tatuointiliikkeensä Helsinkiin - Julia Chiodo: "Rooli sopii minun tyyliin!"
Paska sarja. Yrittäkääpä hiljentää mut!
Heh heh miten paska sarja on kyseessä!
Ainoa punainen lanka on tunnarissa. Juonessa langat on katkenneet moneen kertaan.
Ehkäpä ei kannata antaa sitä huomiota noille kommenteille. Varmasti jokainen tajuaa että samat tyypit kirjoittavat joka päivä sitä. Kunhan haluavat provoilla ja saada meidät täällä ärsyyntymään. Ihan perus homma.
Linda potter ja Ilon kivi
Linda Potter ja evaisuuksien kammio
Linda Potter ja Laurin vanki
Linda Potter ja Axelssonin Pikari
Linda Potter ja Pihlajakadun kilta
Linda Potter ja puolikiimainen prinssi
Linda Potter ja lahjusten varjelukset
Linda Potter ja kirottu sisko
Chiki on vaan rikkaan munan perään. Minulle turn off.