Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Minua kiinnostaa vain seksikohtaukset. Muut kohdat skippaan.
Ihanaa, kun on kolme päivää vapaata Salkkareista.
Heh heh, pitäskö munkin kokeilla millasta se on miesten kesken? Miten ois mä ja Aki pitkissä sukissa toimistolla? 😜
Minua kiinnostaa vain Dahlian kohtaukset. Muut skippaan, koska en halua rahv aita katsella.
Siskot, asemiin! Hyvin valetut kynttilät esiin!
Oikeastaan ihan ihme ettei JP liittynyt Kalleen, kun sillä on aina niin surkea tuuri. Eihän se tietenkään sulje pois sitä että Kalle huomaa totuuden ja JP pistää Kallenkin perään samat korstot... Laiteloilla on aina surkea tuuri. Ismo kutsui sitä Laitela syndroomaksi, kun Ressullakin meni naisasiat ihan päin persettä.
Jos Akista tulee Sallan pojalle kummisetä, aikooko hän opettaa pojan rikosten tielle hyvin nuorena?
Ei JP, mä rukoilen! Älä laita sun isoa kalua kuivana ilman ehkäisyä mun reikään! Mä en ole koskaan tehny sellasta! Se varmaan sattuu ja... AAAAAAHHHHH! AAAAAAHHHHHH!
Miksei Konalan studion ulkoseinien päälle tehty vain yhtä isoa ulkolavastetta? Sillä olisi ongelma ratkaistu.
Ei helvetti, JP laitto mulle videon Krisusta ja siitä. Mitä se on menny tekemään? Pakko näyttää Nellalle.
Ei se satu, reippaasti ottaa vaan sisään niin tekee hyvää eturauhasessa.
Ei vit tu tota Krisua, mihin se on joutunut? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksei Konalan studion ulkoseinien päälle tehty vain yhtä isoa ulkolavastetta? Sillä olisi ongelma ratkaistu.
Koska joku kuitenkin kävisi paskomassa ne heti. Vai onko rahaa laittaa ympärivuorokautista valvontaa.
Ohjelman nimi tulee muuttumaan: Homojen elämät.
Yön laskeutuessa Pihlajakadulle voi kuulla valtavan prööt äänen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman nimi tulee muuttumaan: Homojen elämät.
Paljon parempi. Alan heti seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yön laskeutuessa Pihlajakadulle voi kuulla valtavan prööt äänen.
Anteeksi!
Eva muutti Sampon huoneeseen eli siellä on kolme huonetta, kun sai sen Sampon muuttaessa.
Vois kai ton Krisunkin perseen korkata, kostoksi siitä mitä teki Mikille.
JP