Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Luulin jo 2014 että sarjalla on todella rahat loppu kun alkuperäinen tunnarimusiikki tuli, säveltäjä lähti ja seuraavana vuonna ulkolavaste 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi että haaveilen Jannen munasta. Enköhän minäkin helvettiin joudu että saan siellä sitten kärsiä kuitenkin!
Minäkin olen haaveillut aika monen mieshahmon/näyttelijän munasta. Ihan normaalia.
Mutta kysymys kuuluukin, että tarvitseeko kaikkea kirjoittaa tänne tai muuallekaan mistä fantasioi yms.
Tämä paikka on keskustelua varten.
Kyllä minä sen tiedän, mutta kuka myöntää rehellisesti, että jaksaa lukea esimerkiksi sata sivua jonkun fantasiasta, mikä ei välttämättä ole oleellinen sarjan suhteen?
Haaveilen siitä, että menen Axelsson yhtiöän tekemään sopimusta, ja Noel solmii sen jos panen häntä kunnolla toimiston pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi että haaveilen Jannen munasta. Enköhän minäkin helvettiin joudu että saan siellä sitten kärsiä kuitenkin!
Minäkin olen haaveillut aika monen mieshahmon/näyttelijän munasta. Ihan normaalia.
Mutta kysymys kuuluukin, että tarvitseeko kaikkea kirjoittaa tänne tai muuallekaan mistä fantasioi yms.
Kyllä minä sen tiedän, mutta kuka myöntää rehellisesti, että jaksaa lukea esimerkiksi sata sivua jonkun fantasiasta, mikä ei välttämättä ole oleellinen sarjan suhteen?
Pelkkää saman toistoa se sarjakin on.
Ihan sama mistä puhutaan kunhan jätettäisi lopullisesti pois ne "teen Jasminit" tai muut hänen kuolemaansa liittyvät asiat piilotettuna roolipeliin tai muuten vaan. Ne ei kuulu tänne, kun omaiset eivät ole halunneet puhua. Jos on pakko vääntää sitä niin miksette sitten puhu "teen Violat ja hyppään sillalta"
Taidanpa lopettaa tänne kirjoittelun kun tyypit sitä vaatii. Eipä ole ongelmani mitä muut tänne kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Loistava jakso oli se, jossa Marianna viilsi ranteensa auki ja meni verisenä ammeeseen.
Sori nyt vaan mutta mikään ei vedä vertoja Sepon itsemurhayritykselle. Sepon pylly sätki seksikkäästi, kun roikkui narun jatkona.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa lopettaa tänne kirjoittelun kun tyypit sitä vaatii. Eipä ole ongelmani mitä muut tänne kirjoittavat.
Tervemenoa! Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää saman toistoa se sarjakin on.
Mielummin tänne kirjoittelee kun katsoo nykyisen tason jaksoja kokonaan.
Tamaran pitäisi tehdä pysyvämpi paluu Evan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Noel jalat levällään toimiston pöydällä. 🥰
Onko pitkät sukatkin?
Tämän ketjun tunnusmusiikiksi sopisi "Tunteisiin".
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun tunnusmusiikiksi sopisi "Tunteisiin".
Tännehän on kirjoitettu varmaan kymmeniä versioita eri nimillä, kuten "Panoihin" 😂
Faneille pitäisi järjestää ulkolavasteen purkuun päivä. Ilmaista työvoimaa.
Ei kukaan rikollinen haluaisi napata Nadjaa. Onhan tyttö syntynyt huôrásta eli likainen lapsi.
Olisin valmis rikkomaan kaikki lavasteet ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel jalat levällään toimiston pöydällä. 🥰
Onko pitkät sukatkin?
Todellakin, oi luoja mikä näky! 🤤
Sarja loppuu siihen kun rekka ajaa päin ulkolavastetta.
Paskoin housuun. Olen taas homo.