Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Täällä on vain kaksi henkilöä. Toinen roolipelaa, toinen spekuloi. Tää spekuloija myös valittaa usein kun ei saa vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä että sama henkilö on näiden kaikkien hahmoviestien takana.
Kiitos! Mulla on ollut kauhea kiire painaa lähes 30 000 viestiä yksin.
Suosittelen psykiatria sinulle.
Kaunareiden Sheila-kuvio oli kyllä niin Salkkarit tasoa, että hohhoijaa. Psykohahmo leikkaa varpaansa irti ja feikkaa kuolemansa ja palaa uskottavassa valeasussa. Kunnes jää kiinni, kun joku huomaa puuttuvan varpaan..
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain kaksi henkilöä. Toinen roolipelaa, toinen spekuloi. Tää spekuloija myös valittaa usein kun ei saa vastauksia.
Huomaa että sulla ei ole kavereita.
Mä tunnen sen Noelin. Se on ihan hirveän lipevä lakimies.
Hyh hyh tota Honkasen likkaa, kuulu ne sen huudot meijän asuntoon saakka! Eikö Kalle vois ojentaa vuokralaisiaan vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että sulla ei ole kavereita.
Onneksi meillä on sentään toisemme.
Kertokaapa mulle miksi homomiehet diggaa siitä jos on pitkät sukat? Oon ite nainen enkä oikeastaan ymmärrä sitä naisekasta hommaa vai onko se juuri se, että bi miehet haluaa naisen ja miehen väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Plot twistinä Dahlialle ja Noelille syntyy romanssi.
Saisit hävetä mitä kommentoit! Rouva Mustavaara ei koskisi edes kymmenen metrin kepillä tuollaiseen limanuljaskaan, kuten Noeliin.
Ehdin kirjoittaa yhden minuutin aikana monta pitkää roolipeli viestiä.
Sonya Fadiga kirjoitti:
Mä tunnen sen Noelin. Se on ihan hirveän lipevä lakimies.
Tunnet vai? Näillä kulmilla liikkuu nykyään paljon huhuja sen toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa mulle miksi homomiehet diggaa siitä jos on pitkät sukat? Oon ite nainen enkä oikeastaan ymmärrä sitä naisekasta hommaa vai onko se juuri se, että bi miehet haluaa naisen ja miehen väliltä?
Onhan miehillekin pitkiä sukkia? Eihän se ole vain naisten asuste.
Sarjan laatu määrittelee, miten täällä kommentoidaan ja keskustellaan.
Mä pääsin näyttelijäksi Axelsson yhtiön videoihin. Harjoittelen vuorosanoja. "Yes uncle, you can fuck me so hard!"
Vierailija kirjoitti:
Pidän puvuista. Niihin kuuluu seksikkäät pitkät sukat.
Antakaa mun tulla näyttelijäks, mä tarviin töitä ja rahaa! Ja munaakin totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Plot twistinä Dahlialle ja Noelille syntyy romanssi.
Haluat siis, että Dahlia pilataan lopullisesti?
I want you fuck my little tight pussy!!
Jaksaa, jaksaa. Enää reilut sata viestiä!