Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi jotenkin mautonta jos Joonatan alkaisi myös paneskelemaan Evan kanssa. Ovat asuneet aikaisemminkin saman katon alla ilman mitään tunteita. Vaikka tätähän Salkkarit välillä on. Ihmeelliset parit heräävät vuosien jälkeen rakkauden tunteisiin. Enää puuttuu että Kari tai Aki tajuaa rakastavansa Laitelan Kallea.
Uotila näyttelisi itse varmasti mielellään jossain muussa tv-sarjassa seksuaalivähemmistöön kuuluvaa hahmoa. Sen verran tärkeitä asiat tuntuu hänelle olevan. Muutenkin puhunut myös Kallesta haastattelussa. Siinä Veitolassakin nosti heti Kallen homouden tärkeyden ja maininnut että jos saisi vaihtaa rooleja näyttelisi Kallea. Totta kai pahis ja homo ovat vastakohdat. Lattu varmasti voisi mielellään näytellä Nikkistä. Tietenkään Akin hahmoon ei sopisi mikään satunnainen kokeilukaan vaikka kännissä kaikkea tapahtuukin.
Tosiaan Kallen ja Sampon häissä oli Sampon kaksi eksää paikalla: Cindy ja Linda.
Salatut elämät on Suomen paras sarja, eikä sillä ole edes miljoonaa katsojaa. Hävettää olla suomalainen.
En käsitä miten siihen ulkolavasteeseen on pistetty sellaiset pienet harmaat kivenpalasmuovit. Huvilakadulla on oikeasti isot punagraniittiset kivet.
Nella moralisoi Evaa, vaikka itse piilotti Matin ruumiin ja syyllistyi rikokseen toisin kuin Eva.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät on Suomen paras sarja, eikä sillä ole edes miljoonaa katsojaa. Hävettää olla suomalainen.
Suomen suosituin, katsotuin, haukutuin sarja. Se kaikki mahtuu kun tehdään paljon jaksoja vaihtelevin hahmoin, kääntein ja lavasteineen.
Vierailija kirjoitti:
Nella on kiukutteleva pikkulapsi. Ei tuo Evan touhu nyt niin vakavaa ollut että siitä pitäisi mieli pahoittaa.
Koko perhe ja suku saisi painua ulos sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Nella moralisoi Evaa, vaikka itse piilotti Matin ruumiin ja syyllistyi rikokseen toisin kuin Eva.
Mitenkäs tuo Nellan suojelu? Eva suojeli rikollista paljastamatta tämän sijaintiaan. Eva on yhtä rikollinen kuin Nella.
Jonkun toisen teot eivät mitätöi sun omia tekoja. Ainoastaan siinä kohtaa Nella ei olisi voinut moralisoida jos olisi käynyt itse painamassa jo Eetua. Sillä mitä muita asioita on tehnyt ei ole merkitystä Kristianin ja Evan petoksessa.
Nellasta ja panosta jaksetaan jauhaa. Huoh.
Muuten missähän Eva vietti yönsä? Ei ainakaan kotonaan Mikillä varmaankaan. Amandassa, asunnolla?
Siitä huolimatta Nellalla ei ole varaa moralisoida.
Ulkolavaste haisee muoviselta paskalta.
Mitä näyttelijät ajattelevat kun Huvilakadun sijasta kuljetaan kopisevasta lavasteesta sisään ja ulos?
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta Nellalla ei ole varaa moralisoida.
Nella sitä ja Nella tätä. Ole jo hiljaa.
Verrataan Emmerdalen kylän lavastusta ulkolavasteeseen 🤣
Jutta on aina moraalisesti oikeassa.
Vanhentunut kysymys mutta kysyn silti: miksi Kristian ei pane Nellaa?
Vierailija kirjoitti:
Jutta on aina moraalisesti oikeassa.
Tönäisi Dahliaan ja mokoma rah vas on aina käyttämässä väkivaltaa.
Ihan itse se Petri alkoi ryyppäämään. Oma vika kun ei hillitse itseään.