Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Rantabaarista toki myös Saara Kaskilahden vanhenmat ovat näyttelijöitä, Joanna Wallinheimon isä kansanedustaja/äiti korkeushyppääjä, Johanna Puhakan isä kapellimestari. Jaana Saarinen on Sampsa Tuomalan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarista toki myös Saara Kaskilahden vanhenmat ovat näyttelijöitä, Joanna Wallinheimon isä kansanedustaja/äiti korkeushyppääjä, Johanna Puhakan isä kapellimestari. Jaana Saarinen on Sampsa Tuomalan äiti.
Vivi Wahlströmin isä on näyttelijä Toni Wahlström ja kummisetä Eppu Salminen. Jos mennää ohi aiheen niin Monika Lindemanin Kimi-veli meni naimisiin Tanssii tähtien kanssa tähtiopettaja Kiia Lehmuskosken kanssa.
Esko taisi itse puhua tästä tyttärensä roolista jossain haastattelussa muutama vuosi takaperin. Tästä oli YouTubessakin pätkä yhdessä vaiheessa muttei sitä enää löydy. Tuskin ainakaan Gunnarin ja Oonan vanhat näyttelijät ovat toisilleen sukua. Ainakaan tämmöisestä ei ole ollut julkisuudessa mitään tietoa.
Pete Latun ja Eva Adamsonin äidit muistaakseni ovat pikkuserkkuja. Yhteys toki selvisi vasta Salkkareissa. Onkohan teatterinäyttelijä Marissa Lattu jotain sukua Petelle ja Satulle, kun molemmat osaavia näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivi Wahlströmin isä on näyttelijä Toni Wahlström ja kummisetä Eppu Salminen. Jos mennää ohi aiheen niin Monika Lindemanin Kimi-veli meni naimisiin Tanssii tähtien kanssa tähtiopettaja Kiia Lehmuskosken kanssa.
Vivin äiti ollut myös ilmeisesti Fremantlella töissä.
Vierailija kirjoitti:
Pete Latun ja Eva Adamsonin äidit muistaakseni ovat pikkuserkkuja. Yhteys toki selvisi vasta Salkkareissa. Onkohan teatterinäyttelijä Marissa Lattu jotain sukua Petelle ja Satulle, kun molemmat osaavia näyttelijöitä.
Pete on Evan äidin pikkuserkku.
Onkohan "oikean Isabellan" esittäjä Krista Nyman sukua Jarkko Nymanille?
Iida Vainion salaperäinen Salkkarit-hahmo rohkeassa kohtauksessa: "Mä oon ihan hulluna pukumiehiin!"
Muistatte varmaan kun Tuksukin oli Seireeni-Marin kanssa Kentaurissa.
Nyt olis kahvia ja korvapuusteja!!!
Vierailija kirjoitti:
Muistatte varmaan kun Tuksukin oli Seireeni-Marin kanssa Kentaurissa.
En kyllä muista. Onko pätkä juutuubissa?
Sabrina Mustavaara kirjoitti:
Nyt lentää pöydät!
XD niin näytti lentävän!!
Lasse, ota sun lassos ja nappaa mut!
CMoressakaan ei ole vielä syksy2023-kohtaa. Huomenna on jäljellä 2 viikkoa ensimmäisten jaksojen julkaisuun CMoressa.
Jutta moralisoi ensin Ismoa, sitten itse säätää Lassen kanssa. XD
Timon lapsista ja vaimosta on ainakin ollut juttua netissä. Samoin Teemusta vaimonsa kanssa kuva sekä Petestä ja vaimosta yhteishaastattelu. Tosiaan aika moni pitää lapsensa pois medialta. Sitten on nämä nuoremmat näyttelijät joiden puolit näkyvät aktiivisesti Instagramissa esillä ja osalla myös lapset kasvoineen.