Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Perkeleen porvari! Enhän mä antas tollasen jätkän edes kusettaa mun koiraani, tulis varmaan mielenvikasena takaisin!
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Siis Dahlian on ihan turha tulla multakaan apua pyytämään sen jälkeen, kun kehtas jättää mut!
Painu helvettiin siitä!!
Saran (Peppi) podissa oli vieraana Tero (Sergei) ja oli kiinnostavaa, että joku tuottaja oli Saralta kerran kysynyt ja ajatellut että niillä on ollut Teron kanssa jotain sutinaa joskus hyvän kemian vuoksi. Kuulemma suutelut oli tuntenut vähän sellaiselta "ei taas" koska tosiaan heillä on tosi hyvä ystävyyssuhde. Itse asiassa joskus pohtinut itsekin joiden parien kohdalla, että noi on tosi hyviä näyttelemään tai sitten niillä kipinöi oikeasti :D
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Noel Axelsson kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska ohjelma
Koska Dahlian kartanoa ei näy.
Se on jo purettu. Mitä sellaisella laholla pskalla olisi tehty .
Kartanoni remontti voi oikein hyvin, mutta sinun julkisivusi vielä romahtaa jonain kauniina päivänä. En kuitenkaan tohdi kehua sitä Mustavaaran ex-hallitusta, kun päästivät sinut pääomistajan hallituspaikalle.
Täällä on jo Ulla, Jutta, Aamu ja Noel todenneet että se on purettu. Alkaa olla liikaa todistajia sua vastaan. Lopeta jo esittäminen, niele ylpeytesi ja kohtaa ongelmasi.
Sinä et ole Camilla, joten lopeta jo esitys. Camilla ei puolustelisi jotain vallankaappaaja Noelia. Ulla, Jutta ja Aamu ovat vain kaateellisia barbaarisia mellakoitsijoita, jotka ovat kaikki täysin seonneet. Joku heistä esiintyy tämän takana.
Normaalisti en mutta todisteet puhuu puolestaan. Monicakin on ihan tohkeissaan. Mutta eipä siinä, mulla on oma elämä muualla, en mä anna sun ongelmien niihin vaikuttaa. Pärjäile.
Monica nyt on aivan liian herkkähipiäinen ollut aina. En olisi uskonut että sinäkin lankeaisit uskomaan niiden päästään seonneiden nahistelijoiden hourailuja. Jos edes olet Camilla.
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Siis Dahlian on ihan turha tulla multakaan apua pyytämään sen jälkeen, kun kehtas jättää mut!
En pidä kovin luotettavana katukauppaan sekaantunutta narkomaania. Viimeisen kerran, hyvästi!
Vai niin, että taas on oikein kunnon Dahlia show käynnissä! Onko kaikessa pakko aina olla kyse siitä helvetin elitististä!?
Kumpi oli kuumempi ja seksikkäämpi tabu juonenkäänne? 1. Severi pani Milf Monicaa ja Monica oli aivan kuumana! 2. Jukka Salinin poika Aleksi pani Jukan uutta vaimoa Hannaa ja saattoi tämän raskaaksi?
Jutta Korhonen kirjoitti:
Vai niin, että taas on oikein kunnon Dahlia show käynnissä! Onko kaikessa pakko aina olla kyse siitä helvetin elitististä!?
Että sinä jaksat olla katkera. Ei taida oikein hormonisi auttaa tuohon kireään otsaasi.
Olihan se Hannakin aika kuuma. Ja hyvä peppu.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli kuumempi ja seksikkäämpi tabu juonenkäänne? 1. Severi pani Milf Monicaa ja Monica oli aivan kuumana! 2. Jukka Salinin poika Aleksi pani Jukan uutta vaimoa Hannaa ja saattoi tämän raskaaksi?
Aleksi tietysti, joka oli siloposkinen söpö mies ja Severi keskenkasvuinen teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Kallen juominen oli ihan viatonta hauskan pitoa töiden jälkeen. Ihme nipotusta Jutalla.
Ihan töissä ryyppäsi ainakin näissä uusinnoissa. Jutta toki puhui asiaa potilasturvallisuudesta.
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Perkeleen porvari! Enhän mä antas tollasen jätkän edes kusettaa mun koiraani, tulis varmaan mielenvikasena takaisin!
Seppo rauhoitu ja tule nauttimaan lasillinen samppanjaa kartanon pihalle. Mennään katsomaan samalla remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen juominen oli ihan viatonta hauskan pitoa töiden jälkeen. Ihme nipotusta Jutalla.
Ihan töissä ryyppäsi ainakin näissä uusinnoissa. Jutta toki puhui asiaa potilasturvallisuudesta.
No ei tuo kovin pahalta kuulosta. Antaa sen nyt hassutella.
Rouva, haenko limusiinin sinua ja herra Taalasmaata varten?
Vierailija kirjoitti:
Minun kävi Ismoa sääliksi. Pojat vaan näpräsivät kännykkää kun Ismo oli nähnyt vaivaa kalastus reissuun.
Ressusta ei koskaan tullut Ismolle läheinen. Vain Kalle oli se joka muka tihrusti itkun tynkää Ressun lähdettyä. Todellisuudessa Kallekaan ei vaikuttanut pitävän Ressusta. Vaikutti kateelliselta uudesta pojasta. Kallella oli joskus samankaltainen reaktio Larin isyyttä kohtaan ja Ismo vielä mässäili, ettei sitä tunnetta voi ymmärtää kuin sellaiset jotka pääsee kokemaan isyyden. Kallelle pitää nyt oikeasti hommata lapsi sarjaan, kiitos.
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Seppo rauhoitu ja tule nauttimaan lasillinen samppanjaa kartanon pihalle. Mennään katsomaan samalla remonttia.
Tässä se taas nähdään millanen vosu sä olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kävi Ismoa sääliksi. Pojat vaan näpräsivät kännykkää kun Ismo oli nähnyt vaivaa kalastus reissuun.
Ressusta ei koskaan tullut Ismolle läheinen. Vain Kalle oli se joka muka tihrusti itkun tynkää Ressun lähdettyä. Todellisuudessa Kallekaan ei vaikuttanut pitävän Ressusta. Vaikutti kateelliselta uudesta pojasta. Kallella oli joskus samankaltainen reaktio Larin isyyttä kohtaan ja Ismo vielä mässäili, ettei sitä tunnetta voi ymmärtää kuin sellaiset jotka pääsee kokemaan isyyden. Kallelle pitää nyt oikeasti hommata lapsi sarjaan, kiitos.
Mistä vetoa, että toi tehtäisi jotenkin samalla tavalla kuin Eliaksen ja Sebastianin juttu ja Kallea pidettäisi pedofiininä ennen kuin selviää, että Kalle onkin sen lapsen isä... Ehkä vielä jotenkin eri tasolla että olisi syy miksi Kalle ei voi kertoa ja siitä paisuisi iso juttu ennen kuin totuus paljastuisi kaikille...
Syksyllä paneskellaan taas töiden merkeissä. Pitää panna pari uutta sopimusta kuntoon.
Kyllä panoppisuhde on ollut kaikkein kiihottavin ja syntisin.