Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Voi tuota Dahlia parkaa, leipäjonossa oli kun sauvakävelyllä kävin. Sääliks käy. Pakko kai se on kysyy että muuttas meille, en sitä voi yksin jättää!
Panu voisi rakastua Dahliaan ja heidän välilleen syntyä kiihkeä seksisuhde! Tai sitten vaihtoehtoisesti Panu ja Ismo löytäisivät toisensa!
Vierailija kirjoitti:
Panu voisi rakastua Dahliaan ja heidän välilleen syntyä kiihkeä seksisuhde! Tai sitten vaihtoehtoisesti Panu ja Ismo löytäisivät toisensa!
Viimeisin vaihtoehto voisi todennäköisemmin toteutua. Ismo ja Panu. Onhan Ismo seurustellut miehen kanssa eli Jutan niin miksei Panunkin kanssa.
Jos löytyy Olavi virtaa. Kuka se on?
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy Olavi virtaa. Kuka se on?
Nauroin tätä samaa.
Minun kävi Ismoa sääliksi. Pojat vaan näpräsivät kännykkää kun Ismo oli nähnyt vaivaa kalastus reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinusta Panu saada vakiohahmoksi salkkareihin? Onhan Panu aika sympaattinen isä Sampolle.
Eipä se haittaisi jos Panu jäisi. Itse asiassa haluan että Panu olisi vähintään sen aikaa, että kuulee Sampon toteuttamista huijauksista Kallen suhteen. Panu ei selvästikään tiedä lastensa elämien toista puolta. Toisaalta onhan epäilty, että Panu olisi Valtterin kuoleman takana tai olisi auttanut Ainoa jälkeen päin. Panun näyttelijä sanoi siinä haastattelussa, että lapsilla ei ole kaikki asiat kunnossa mutta isänä puolustaa viimeiseen asti lapsiaan. Ainolla tilanne on pahempi. Sampoa ei kauheasti voi puolustaa jos järjellä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin vaihtoehto voisi todennäköisemmin toteutua. Ismo ja Panu. Onhan Ismo seurustellut miehen kanssa eli Jutan niin miksei Panunkin kanssa.
Joo mutta silti on eri asia seurustella miehen kanssa kuin transnaisen, joka on keholtaan nainen. Vai oikeastiko kuvitellaan, että Ismo olisi koskenut Juttaan jos sillä olisi munat vielä? Muutenkin täysin eri asia, kun Panukin on tollainen raavas mies. Joku raja nyt näihin juttuihin vaikka Jutta onkin transsukupuolinen.
Kun Mira ja Viola ennemmin tai myöhemmin alkavat uudelleen lähentyä niin tuohon kuvioon sopisi Anskun paluu. Käsikirjoittajat kun näköjään rakastavat kolmiodraamoja.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Voi tuota Dahlia parkaa, leipäjonossa oli kun sauvakävelyllä kävin. Sääliks käy. Pakko kai se on kysyy että muuttas meille, en sitä voi yksin jättää!
Minä asun Amandan sviitissä jos et satu muistamaan. Yhtä sekaisin olet kuin se lihapullia heittelevä liehakko.
Vierailija kirjoitti:
No Panu voi mun puolesta mennä panemaan lepsoja.
Lepsot ei halua panna enää Panua.
Vierailija kirjoitti:
Kun Mira ja Viola ennemmin tai myöhemmin alkavat uudelleen lähentyä niin tuohon kuvioon sopisi Anskun paluu. Käsikirjoittajat kun näköjään rakastavat kolmiodraamoja.
Riippuu varmaan hyvin pitkältä siitä, miten juonikuviot ovat parina kevään loppukuuna edelleet. Paljon on spekuloitu onko Mira ja/tai Viola lähdössä sarjasta. Totta kai Anskulle voisi tulla juttua myös Violan kanssa.
Heli Sievinen kirjoitti:
Mä oon lepso
Mä olen kokeilunhaluinen lakinainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Seppo palaisi sarjaan niin ennemmin näkisin heidät yhdessä. Dahlia voisi löytää kokonaan uuden miehen.
Minä olen uusi Axelsson Companyn osakkeenomistaja.
Ullan ja Ismon pitopalvelun toinen omistaja sekä Taalasyhtiöiden osakas.
Se Kaukovaaran pampulapäinen isähahmo voisi alkaa lentää minun yksityiskonettani silloin kun matkaan ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ja surullista, että huonoja parisuhteita kokenut Kalle joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin syksyllä kokee pettymyksen. Luultavasti iskusta tekee pahemman Ismon salaileminen. En näe muuta vaihtoehtoa, kuin näköhavainnot pitää paikkaansa ja korkki aukeaa. Petrikään yhtään parempi vaihtoehto ole. En ainakaan näe heitä pitkällä tähtäimellä parisuhteessa.
En vaan ymmärrä mikä Petrissä on muka niin kamalaa. Myönnettäköön, etten kyllä itsekään näe Petriä minään Kallen loppuelämän miehenä, mutta onhan Petri kuitenkin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi Sampo tai Lauri, joista toinen huijasi Kallelta ison summan rahaa ja sai Kallen ratkeamaan ja toinen tappoi Kallen siskon perheineen. Vai johtuuko tämä Petri-vastustus hahmon alkoholismista, kuten Ismolla? Vaiko siitä, ettei porukka ole tottunut näkemään Esko Eerikäistä näyttelijänä? Ei Petri ole minunkaan mielestäni ehkä mikään paras mahdollinen mies Kallelle, mutta on sentään ihan kiltti ja hyvä mies, ottaen huomioon että suurin osa Kallen miehistä on ollut sekopäitä.
Tästä on ollut paljonkin juttua täällä. Esko Eerikäinen on viihdejulkkis ja juontaja ja ties mitä muuta, mutta näyttelijä ei ole. Esko Eerikäinen on muutenkin tunkenut itsensä mukaan vaikka mihin ja sitten tähänkin piti ilmestyä. Petri ei lisäksi ole yhtään Kallen tyyppiä. Koko aikuisikänsä sarjassa, siis paluunsa jälkeen Kalle on pitänyt itseään nuoremmista miehistä ja Petri on monta vuotta Kallea vanhempi. Kalle ei myöskään ole välittänyt runsaasti tatuoiduista miehistä ennen Petriä ja Sampoa. Petrissä on toki muutakin epäilyttävää. Toki Petrillä on tummat hiukset ja tummahiuksisista miehistä Kalle toki pitää.
Mun mielestä Esko on yllättävän ookoosti suoriutunut näyttelijän työstä ilman kokemusta. Hahmona Petri on varmasti sellainen rauhoittava osapuoli. Sampo varmasti tulee juhlimaan ja mahdollisesti kännäämään suhteen aikana. Eikä sillä periaatteessa merkitystä, mutta niin erilaisia. Petri ymmärtää Kallea. Tosin suhteessa on aina riskinsä retkahduksille ja riskinsa sille, että molemmat retkahtaisivatkin samaan aikaan.
Petrillä on alkoholi ongelma. Ei Kalle voi seurustella hänen kanssaan. Amandassakin hirtti ryyppy päälle.