Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Outoa, että jaksonimiä ei vieläkään ole julki. Luulis tulevan jo lähiaikoina.
Valehtelevat panijat kelpaisi avausjakson nimeksi.
Vuosia päätösjaksokoosteita tehnyt maailmanihanin ei tehnyt tästä uusimmasta. Enkä ihmettele.
Vanhat jaksot ovat tosiaan oma lukunsa. Katsoin muutaman jakson ja niistä kävi lisäinfona ilmi, että Laiteloilla oli kauan sitten Saimaalla kesämökki. Silloin kun Miia ja Kalle oli pieniä. Enää kukaan ei mökkeile, vaikka Honkasilla mökki olikin. Miia oli tippunut laiturilta veteen ja osannut uida. On ne Laitelat ihmelapsia. Ilmeisesti Liisan elossa olon aikaan lapsilla oli ainakin normaali, turvallinen ja onnellinen lapsuus olemassa.
Jaksonimiä on aina usein tullut tiistaina. Ehkäpä huomenna? Vaikka eipä sillä niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat jaksot ovat tosiaan oma lukunsa. Katsoin muutaman jakson ja niistä kävi lisäinfona ilmi, että Laiteloilla oli kauan sitten Saimaalla kesämökki. Silloin kun Miia ja Kalle oli pieniä. Enää kukaan ei mökkeile, vaikka Honkasilla mökki olikin. Miia oli tippunut laiturilta veteen ja osannut uida. On ne Laitelat ihmelapsia. Ilmeisesti Liisan elossa olon aikaan lapsilla oli ainakin normaali, turvallinen ja onnellinen lapsuus olemassa.
Olisi kiinnostavaa tietää omaisuuden taustoista enemmän. Se että kulmakauppiaalla on vähintään useamman sadan tuhannen arvoinen asunto Pihlajakadulla, onko niin uskottavaa. Oikeasti Huvilakadun asunnot on miljoonatasoa hintaluokassa. Mainostoimistoaikoina saattanutkin tehdä parempaa tiliä, mutta mistä joku Saimaan mökki on peräisin? Onko Liisan sukulaisten kautta? Gunnarin asuminen Taalasmailla on ollut epäuskottavaa. Ei edes muisteta sen oman asunnon remonttia, joka kävi ilmi Alissan kanssa naimisissa ollessaan. Vai pistikö Camilla sen myyntiin?
Violan ja Nellan keskustelu uusinnoissa tosta Miran ja Violan suudelmasta. "Voiks sitä yhtäkkiä vaan muuttuu ilman et ite ees tajuaa?" "Voihan se olla että sä tykkäät pojista ja tytöistä" "Just nyt mä en tiiä ku Miran kans tuntu oikeelta. Benjaminin ja Severin kaa tuntu et aina jotain puuttuu". Ihan mielenkiintoista kuinka tästä muutamassa viikossa väännettiin täysin lesbo. Ja Viola ei kuulemma ennen ollut edes ajatellut tytöistä sillä tavalla.
Dahlia ansaitsi tulla kodittomaksi.
Seuraavassa videossa sihteeri ja asiakas saa käsittelyn yhtä aikaa saunassa. Videoista on tullut todella suosittuja!
Vierailija kirjoitti:
Violan ja Nellan keskustelu uusinnoissa tosta Miran ja Violan suudelmasta. "Voiks sitä yhtäkkiä vaan muuttuu ilman et ite ees tajuaa?" "Voihan se olla että sä tykkäät pojista ja tytöistä" "Just nyt mä en tiiä ku Miran kans tuntu oikeelta. Benjaminin ja Severin kaa tuntu et aina jotain puuttuu". Ihan mielenkiintoista kuinka tästä muutamassa viikossa väännettiin täysin lesbo. Ja Viola ei kuulemma ennen ollut edes ajatellut tytöistä sillä tavalla.
Paremminkin Violan pitäisi olla biseksuaali. Mira ehkä kokonaan lesbo, koska se poikaystävä sarjassa oli puhdasta kulissia. Linda on älytön tässä, kun puhuu että kundit näyttää joskus kiinnostumisensa kiusaamalla. Joo kukaan ei oikeasti haluaisi seurustella kiusaajansa kanssa. Salkkareissa tämä tuntuu olevan enemmän normi.
Kyllä minä ainaki haluaisin seurustella kiusaajani kanssa.
Kallen työhuoneessa muuten on ollut välillä tuo Iiris Kaukovaaran maalaus, joka oli aikanaan Kentaurissa. Ihan hauskaa jos siihen joskus viitattaisi. Kalle ei välttämättä tiedä että Siri Montague on Sampon äiti. Mulla ei ole muuten mitään hajua tuosta taitelijanimestä. Se lausutaan eri tavalla kuin kirjoitetaan. Jotain sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia ansaitsi tulla kodittomaksi.
Eipä ole kotia tai kartanoa edes kunnolla näkynyt. Henkilökunnasta ja Pupuista viime keväänäkin vielä ollut puhetta.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Dahlia ansaitsee pskansa.
Sinä tavan tallaaja ansaitset vain lihapullia, muuhun sinun tasosi ei taivu.
Vierailija kirjoitti:
Kallen työhuoneessa muuten on ollut välillä tuo Iiris Kaukovaaran maalaus, joka oli aikanaan Kentaurissa. Ihan hauskaa jos siihen joskus viitattaisi. Kalle ei välttämättä tiedä että Siri Montague on Sampon äiti. Mulla ei ole muuten mitään hajua tuosta taitelijanimestä. Se lausutaan eri tavalla kuin kirjoitetaan. Jotain sinne päin.
Sampoon olisi hyvin sopinut wannabe-taiteilija identiteetti, joka vanhemmalla iällä karsastaa kaikki töitä koska kuvittelee olevansa isokin stara. Iiris ilmeisesti oli mutta kuka sitä tietää vaikka Sampokin olisi lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainaki haluaisin seurustella kiusaajani kanssa.
Mun kiusaajani oli paras panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampoon olisi hyvin sopinut wannabe-taiteilija identiteetti, joka vanhemmalla iällä karsastaa kaikki töitä koska kuvittelee olevansa isokin stara. Iiris ilmeisesti oli mutta kuka sitä tietää vaikka Sampokin olisi lahjakas.
Siri palaisi tekemään Dahliasta muotokuvan baskeri päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremminkin Violan pitäisi olla biseksuaali. Mira ehkä kokonaan lesbo, koska se poikaystävä sarjassa oli puhdasta kulissia. Linda on älytön tässä, kun puhuu että kundit näyttää joskus kiinnostumisensa kiusaamalla. Joo kukaan ei oikeasti haluaisi seurustella kiusaajansa kanssa. Salkkareissa tämä tuntuu olevan enemmän normi.
Kyllä sitä on ollut sellaisia tapauksia, missä kiusattu on alkanut ihastua kiusaajaansa. Varsinkin, jos välit ovat lähteneet paranemaan päin.
Ydinongelma tässä kaikessa on se että kaikkea viedään nopeasti eteenpäin ja sillä ollaan pilattu kaikki alkuperäistarinat ja hahmot. Kun käsikirjoittajilla ei tunnu olevan aikaa jäädä pohtimaan, miten joku asia joskus meni tai olla minkäänlaista pohjatyötä tehty sille varalle.