Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Pakko avuatua vaikka ehkä vähän noloa onkin. Toivon ettei kukaan veetuile takaisin tai pahoita mieltänsä. Tykkään ihan aidosti todella paljon näistä uusista jaksoista. Mikään ei koskaan vanhoja voita, se on selvää. Salkkareita haukutaan täällä ja ne saa peukkuja ylös urakalla. Joskus tunnen sydämessä piston, että olenko jotenkin viallinen tai väärä, kun itse tykkään sarjasta. Tiedän tämän olevan varmaan monesta outoa. Aidosti tulee välillä paha mieli yrittäessä luoda tänne keskustelua rakentavassa hengessä mutta saan niihinkin hyvin usein vastauksesti vain asioita, jotka sarjassa on pielessä. Olenko vain viallinen tähän ketjuun vai mikä mua vaivaa?
Sinussa ei ole mitään vikaa. Jos pidät nykyisistä jaksoista niin sitten pidät. Ei siinä ole mitään pahaa. Hyvähän se vain on jos ne edes osaa miellyttää.
Pian julkaistaan video, jos Noel panee ensin siihteri Tamaraa ja sen jälkeen asiakasta, joka olen minä.
Tuokin oli hauskaa kun Tale ja Ressu nahisteli siellä frisbeegolffaamassa xD
Tehdäänkö Panusta vakiokasvo salkkareihin? Panu ja Ismo kimppaan, olisi isät ja pojat kimpassa!
Ritala voisi tehdä paluun isolla roolilla. Ritalasta Noelin panokumppani.
Ihan vakavasti ottaen ihmetyttää, että Evalla ja Noelilla ei ole koskaan ollut mitään juttua, vaikka eihän Eva nyt varsinaisesti Nobelin tyyppiä edes ole.
Hyvä idea! Evan ja Noelin seksi voisi olla kuumaa!
Kyllä Monican ja Severin puuhailut on ollut kuumimpia. Huh.
Ihme ettei Akilla ja Noelilla tai Noelilla ja JP:llä ole ollut juttua.
Vierailija kirjoitti:
Koska Aki tai Noel ei todellakaan ole taipuvaisia homoiluun. Jp ehkä voisi 😅
Eva Tamminen kirjoitti:
Pian julkaistaan video, jos Noel panee ensin siihteri Tamaraa ja sen jälkeen asiakasta, joka olen minä.
Sä varsimoppi pysyt kaukana mun tähtihetkistä!
Vierailija kirjoitti:
Sarja ei tarvitse enää yhtään rohkeampaa seksuaalista sisältöä. K-12-raja on varmasti joissakin tapauksissa ollut jo aika tiukilla. Sen sijaan jos sarja haluaa oikeasti shokeerata tai herättää keskustelua saa homo HIVin ja asiaa käsitellään realistisesti ja totuudenmukaisesti ketään kuitenkaan varsinaisesti syyllistämättä ja ilman tunteisiin vetoamista.
Periaatteessa vaikea kuvitella täysin tunteetontakaan reaktiota. HIV on iso osa elämää sen jälkeen. Seksipuuhatkaan ei ole enää yhtä rentoja vaan pitää muistaa aina tuoda asia esille. Lääkityksellä pärjää onneksi tänä päivänä, mutta siltikin vuosittain muutama kuolee täällä meilläkin AIDS:iin. HIV voi olla vuosia oireeton ja sen takia se saattaa myös joskus päästä kehittymään AIDS vaiheeseen ilman sen tunnistamista. Näin voi käydä vaikka pitkässä parisuhteessa. Kuinka moni suostuisi satunnaisen seksikumppanin kanssa sänkyyn jos kertoisi, että mulla on HIV? Aika moni saattaisi kavahtaa ajastusta suojauksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Aki tai Noel ei todellakaan ole taipuvaisia homoiluun. Jp ehkä voisi 😅
Noel varmaan voisi jos hyötyisi siitä jotenkin.
Olisiko Matilda Hoffström sen uuden teinitytön näyttelijä? Salkkarit seuraa kyseistä henkilöä Instagramissa muutaman muun näyttelijän kanssa. Ja tämän Instagram on siis @matildahoffstrom
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Matilda Hoffström sen uuden teinitytön näyttelijä? Salkkarit seuraa kyseistä henkilöä Instagramissa muutaman muun näyttelijän kanssa. Ja tämän Instagram on siis @matildahoffstrom
Katoin Matildan vsco ja on muuten kuumaa kamaa.
Tamara kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Sä varsimoppi pysyt kaukana mun tähtihetkistä!
Mä huudan paljon paljon paremmin ku sä!
Toivottavasti tulisi konkariosastoa vastapainoksi. Kaikista ärsyttävimmät hahmot on Kajanderin perhe ja Olli, Joanna. Konsta Hietanen on ihan yliarvostettu Salkkareiden osalta. Hanikaan ei ole mikään suosikkini, enkä hänenkään kohtauksia erityisemmin katsonut tai Laiteloiden yleensäkään. Kristiinan myötä perhe pilattiin.
Meinasin unohtaa myös Evan, klassikko vihatuista hahmoista. Sievisillä sama ongelma, kuin Laiteloilla. Ei haittaisi vaikka molemmat perheet lähtisi tauolle, kunnes on keksitty parempi kokoonpano ja juonikuviot.
Avustajaryhmästä en äkkiseltää enää löytänyt teinityttöhakua. Varmaan poistettu kun rooli täytetty. Sen muistan että kuvaukset alkoivat vasta toukokuussa. Eli ihan heti ei ruudussa näy oli sitten kuka tahansa.
Pienien roolien hakujen perusteella syksyllä alkaa enemmän tapahtumaan tässä peiteoperaatiossa. Esimerkiksi maaliskuun lopussa haettu kahta pitkää ja rotevaa miestä. Tuo on lähes aina kriteeri rikollisille. Muuten hakuilmoitukset ovat perus kahvilatasoa. Lapsia haettiin (varmaan se päiväkoti) ja komea mies. Naurattaa kun joskus pitää erikseen mainita jos pitää olla komea. Eikö voisi vain käydä kaikki hakemukset läpi. Perinteisten kauppa, Amanda, Moose hakemusten lisäksi loppukeväästä haettiin baariasiakkaita lociin muutamiin kertaan ja vähän erikoisuuksena ulkokuntosalille treenaa ja ohilenkkeilijää.
Olisipa ketju aina näin hiljainen.