Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen miehen pitäisi maksaa kumi?
Jos haluat panna, niin maksat- muuten vedät tumppuun!
Me homot emme käytä ehkäisyä vaikka vihreiden mukaan miehetkin voivat tulla raskaaksi.
Sitten voidaan käyttää jos on tarkoitus roiskauttaa mälli poskeen, muuten mela maistuu liikaa paskalta.
Ei tarvitse, mutta sitten pitää varmaan jättää seksi väliin sen miehen kanssa (tuskin suuri menetys).
Mä lopetin pillerit kun tajusin miten ne latistivat oloa ja tunteita. Käytettiin kondomia monta vuotta ilman mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Me homot emme käytä ehkäisyä vaikka vihreiden mukaan miehetkin voivat tulla raskaaksi.
Sitten voidaan käyttää jos on tarkoitus roiskauttaa mälli poskeen, muuten mela maistuu liikaa paskalta.
HIV
Ihmettelen kun miehen tuntoon ei kumi vaikuta
Miehen ehkäisy on kuin käyttäisi korvatulppia kuulokkeiden alla. Mitään nautintoa siitä ei saa. Naisilla on useampikin ehkäisytapa, jotka eivät pilaa tuntumaa.
Se, joka ei halua lasta ja/tai tautia, ehkäisee. Yksinkertaista.
Itse käytän mieluummin kumia kuin otan jonkun taudin. Nykyään naisilla on monta kumppania että on ihme jos ei ole tautisia
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta sitten pitää varmaan jättää seksi väliin sen miehen kanssa (tuskin suuri menetys).
Mä lopetin pillerit kun tajusin miten ne latistivat oloa ja tunteita. Käytettiin kondomia monta vuotta ilman mitään ongelmaa.
Kondomi voi rikkoutua. Nappaat jälkiehkäisypillereitä.
Turvallinen ajankohta seksille raskauden kannalta noin viikkoa ennen ovulaatiota sekä ovulaation jälkeiset päivät munasolun elinkaaren (noin 12–24 tuntia) päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen ajankohta seksille raskauden kannalta noin viikkoa ennen ovulaatiota sekä ovulaation jälkeiset päivät munasolun elinkaaren (noin 12–24 tuntia) päätyttyä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Keskeytetty yhdyntä on yhtä tehokas 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei tarvitsekaan. Nainen voi olla ilman miestä. Sormillakin saa hyvän olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIV
🦧
Testeihin asti olen vaatinut kumin, mutta sen jälkeen mies saa valita, käyttääkö kumia vai ei. Itse en käytä enkä tule käyttämään mitään ehkäisyä. Osa on valinnut käyttää, osa on valinnut olla ilman. Raskaaksi olen tullut tiettävästi nolla kertaa, mutta se ei ole mikään yllätys, koska ongelmat sillä saralla ovat yleisiä lähipiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Testeihin asti olen vaatinut kumin, mutta sen jälkeen mies saa valita, käyttääkö kumia vai ei. Itse en käytä enkä tule käyttämään mitään ehkäisyä. Osa on valinnut käyttää, osa on valinnut olla ilman. Raskaaksi olen tullut tiettävästi nolla kertaa, mutta se ei ole mikään yllätys, koska ongelmat sillä saralla ovat yleisiä lähipiirissäni.
Sama. En ole tullut raskaaksi kertaakaan.
Piuhat on poikki. Toki kumilla silti, jos kyseessä on satunnaisempi tuttavuus.
Höpö höpö. Naiset nyt ei huolehdi mistään.
Miksi sen miehen pitäisi maksaa kumi?