Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kunpa Lassella olisi hirvikivääri matkassa. Molemmat pettäjät ansaitsevat saada luodin kalloon.
Hyvä lopetus sarjalle on jos pyllykakku räjäyttää koko majatalon.
Vanerisviitin seinät lentävät kauas.
Käsikirjoittajat voitaisiin korvata ChatGPT-tekoälyllä. Uskon, että jälkimmäinen tuottaisi parempia kuvioita.
Leena Huovanainen poistuu sarjasta rankan käänteen kautta - Lenita Airisto: "Tämä on ihan höpöviihdettä!"
Angelaa esittää Julia Rautio Tamara Goes Striptease -sarjassa: "Tullut äitiinsä!"
Pridellä bongattu biseksuaalisuuden lippu, jossa oli Sepon kuva koska "Seppo on bi" 😜
Seppo on aina ollut hetero eikä bi. Seppo on pilattu jos se on muutettu bi-hahmoksi.
Jutta on lapsellinen. Huoh oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kuollut hetero kuin sairas homo. Ismo ei hakannut tarpeeksi. Isänä hän epäonnistui täysin.
Ismo on itse homoillut jutan kanssa. 😂
Jutta on trans nainen.
Eli mies. 😂
Miehellä ja trans naisella ei siis ole mitään eroa.
Nyt loppui keskustelu kertakaikkiaan!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Mä en ikinä myrkyttäis ketään! ...tahallani!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Mä en ikinä myrkyttäis ketään! ...tahallani!
Mä en vielä tunne sinua, mutta vaikutat kovin uteliaalta henkilöltä.
Tänään on hyvä päivä leipoa taas pasteijoita!
Mirkku Mattila kirjoitti:
Leivotko niitä myös kahvion vitriiniin, kun sinun tuttusi ostivat melkein kaikki?
Leea Leivo kirjoitti:
Mirkku Mattila kirjoitti:
Leivotko niitä myös kahvion vitriiniin, kun sinun tuttusi ostivat melkein kaikki?
Jos minä nyt sitten muutaman pellillisen sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Seppo on aina ollut hetero eikä bi. Seppo on pilattu jos se on muutettu bi-hahmoksi.
Seppo on bi on suosittu läppäbiisi. Oikeasti se on kai tehty alun perin jollekin Seppo nimiselle opettajalle, mutta Taalasmaan naamalla tubessa ja yli 3,5 miljoonaa näyttökertaa. Aika läppä kun konemusiikin festareilla on ollut tuon biisin alkuperäismelodian esittäjä ja suomalaiset laulaa päälle omaa biisiään. Kenties ulkomaalainen ihminen ei tajua mitään ja ihmettele, että mitä veetä noi oikein laukeskelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo on bi on suosittu läppäbiisi. Oikeasti se on kai tehty alun perin jollekin Seppo nimiselle opettajalle, mutta Taalasmaan naamalla tubessa ja yli 3,5 miljoonaa näyttökertaa. Aika läppä kun konemusiikin festareilla on ollut tuon biisin alkuperäismelodian esittäjä ja suomalaiset laulaa päälle omaa biisiään. Kenties ulkomaalainen ihminen ei tajua mitään ja ihmettele, että mitä veetä noi oikein laukeskelee :D
Sävelletyt elämät konsertti sitten 25v kunniaksi, jossa on sarjan versiointi siitä :D
Tylsiä hahmoja Eva ja Kristian. Ainoa motiivi on panna toisiaan.