Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kalle Laitela kirjoitti:
Jiri Viitamäki kirjoitti:
Siis katot sä Kalle mun persettä!?
Kyllä vaan 😉
No ala sitten panna mua ja vähän äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Juulian perse oli täysin ns. "poikaperse" ja kaukana muodokkaasta.
Täykky pylly, ei mikään hehtaari hanuri kuten Nellan ja Hanin.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaminen on yksi nettikiusaamisen muodoista. Jasmin saa olla todella ylpeä, että hänen työnsä kiusaamista vastaan meni hukkaan.
Koko ketju on sitä että pyydetään jotakuta tekemään saman kuin hän.
Kalle Laitela kirjoitti:
Siis katot sä Kalle mun persettä!?
Kyllä vaan 😉
No ala sitten panna mua ja vähän äkkiä!
Jos mä saan puristaa sun pyllyä samalla kun panet mua! 😜
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit on valkoroskasarja. Yllättyneitä olivat... Niinpä. Ei kukaan.
Ainakin wt-mutsis.
Vierailija kirjoitti:
Karin ja Sallan seksijutut ovat kanssa aina komediaa. Kari ei riisu housujaan alas ja Salla ei laske sukkahousujaan ja pikkareita. Ikinä Salla ei ole rintaliiveillä. Rohkeaa? Salli mun... 😂
Taalasbisse oli niin niin huonosti tehty juonikuvio! 😂 Kuka niitä oluita edes pani!??
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa päätösjaksossa Aaro raivoaa Ilolle ”helvetin Oona”, jonka seurauksena Ilo heittää bensiiniä Aaron päälle ja sytyttää tämän palamaan.
Syyskaudella vanha Aaro tekee paluun vielä pahempana Iirona, joka sytyttää Amandan tulee ja nähdään myös Sallan pakojuoksu ulos nahkahame tulessa!
Vierailija kirjoitti:
Saman toistoa taas. Ja niin ennalta arvattavissa. Sarja koostuu häistä jotka yleensä menee pieleen ja panemisista ja onnettomuuksista. Vuorotellen makoilevat samassa sairaalahuoneessa milloin mistäkin syystä. Todella typerä sarja.
Ennen kaikki oli paremmin. Myös Salkkarit.
Leena Huovanainen ampuu Dahlian Pupu-palvelijaa: "Kuka tämän teki?"
Vierailija kirjoitti:
Jaa, taas alkoi kommenttien poistattelu. Jos haluatte ketjun menevän lukkoon, niin jatkakaa toki.
No yhyy. Itke lisää pelle.
Amanda joutuu niin suureen remonttiin, että myyvät paikan ja rakennus poistuu sarjasta lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Evan ja Kristianin päätösjaksossa tapahtuvaa panoa pidetään vastenmielisenä, mutta mietitäänpä Sampon ja Kallen tapausta Sievisillä. Hyh hyh!
Olisipa Lasse heittänyt likaiset homot asuntonsa ikkunasta kadulle.
Aina tulee kylmät väreet tuosta musiikista kun Tanja makaa palavassa asunnossa. Harmi kun Tanjan asunto lähti. Ainoa B-rapun ulkopuolinen asunto Pihlajakadulla.
Kun kerta täällä saa alapeukuttaa pirusti niin mulla on oikeus kommentoida mistä mä haluan.
Daniela tutkii Henrikin kikkeliä syyskaudella 😜
Vierailija kirjoitti:
Loppuisipa sarja 2024.
Loppuisipa jo 2023.
Henrik panee Danielaa syksyllä.
Hävytöntä! Minulla on yksinoikeus katsella Joria!