Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Joo eiköhän Kalle ja Sampo sano tahdon syksyn ensimmäisessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon confused, jos Mira on tyttö Heikkinen niin hän on syntynyt vuonna 2003, kun taas Viola on syntynyt vuonna 2000. Eikö heidän pitäisi olla saman ikäisiä? Vai onko Violaa nuorennettu viime vuosina?
Luultavasti vain moka. Muutenkin pääsivät ylioppilaiksi vasta äskettäin.
Mokaa on kaikessa mitä tämä sarja yrittää kertoa.
Onhan toi nyt radikaalia, että Elina päätyy murhaamaan Noelin kylmän harkitusti. Ja sitä varten hankkiutui varmaan lääkäriksi.
Kävijä kirjoitti:
Onhan toi nyt radikaalia, että Elina päätyy murhaamaan Noelin kylmän harkitusti. Ja sitä varten hankkiutui varmaan lääkäriksi.
Seireeni tai Kirke vois käydä Noelin juttusilla. Eihän Camillalle ollut kova pala hankkia palkkamurha Akille ja Alissalle.
Leena Huovanainen ilmestyy syksyllä sarjaan - Lenita Airisto esittää kahvion Leena's Cafe pitäjää!
Että ottaa päähän se hulttio kakara. Lähti noin vaan ovet paukkuen. Ja remontti jäi kesken.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Että ottaa päähän se hulttio kakara. Lähti noin vaan ovet paukkuen. Ja remontti jäi kesken.
Sitä Aamua ei olis alun pitäenkään pitänyt palkata! Mutta ethän sä mun Pihlajakadun menneisyydestä tiennyt paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Eli Sampon ja Kallen naimisiin meno ei ole vielä aivan "kirkossa kuulutettu". Ismo saattaa syyskauden avauksessa rykäistä... Eiköhän häätilanteesta syksyllä jatketa.
Tarkoitin aikaisemmalla viestilläni sitä, että tässä kaudessa 2022-2023 oli muitakin jaksoja muutama kappale, jotka ovat olleet tuplasti parempia kuin päätösjakso. Siksi viittasin heidän osaavan mutta jostain syystä päätyvät aina kauden päättäjäisissä nykyään kummallisiin ratkaisuihin. Olkoot mikä tahansa laatu, kuvauspaikka jne. Ne ei ole radikaalisti muuttuneet vuoden aikana joten ei tarvitse vetää niitä tähän mukaan.
Tuija Piepponen kertoo Mirkun pasteijareseptin - Salainen ainesosa on lehtipersilja!
Amandassa räjähtää! - Kevään flopiksi leimattu päätösjakso oli vasta alkua uuden kauden avausjaksolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Sampon ja Kallen naimisiin meno ei ole vielä aivan "kirkossa kuulutettu". Ismo saattaa syyskauden avauksessa rykäistä... Eiköhän häätilanteesta syksyllä jatketa.
Luultavasti näin. Ajattelisin että järjellisesti olisi ollut parempi jättää päätösjaksossa vihkitilaisuus totuuteen kuin odottaa syksyyn. Senpä takia uskon ettei Ismo sitä lopulta sano vaan päättää edelleen vaieta.
Letkut esiin mä oon valmiina xD
Uusi tuottaja lupaa: "Siirrymme takaisin kuvaamaan Huvilakadulle ja Ullanlinnan seudulle!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti näin. Ajattelisin että järjellisesti olisi ollut parempi jättää päätösjaksossa vihkitilaisuus totuuteen kuin odottaa syksyyn. Senpä takia uskon ettei Ismo sitä lopulta sano vaan päättää edelleen vaieta.
Ärsyttävin päätösjakso mitä ollaan nähty sitten 2021.
"Tyttö Heikkinen" - Jättipaljastus: Anneli Mansikka kävi tallelokerolla!
Vierailija kirjoitti:
Letkut esiin mä oon valmiina xD
Täällä on yks panomies 😜
Dahlia saa kartanonsa: "Paljon on tullut kyselyä ja epäilystä sviitissä asumisesta!"
Miksi Kristian ei pane Nellaa?
Kuvaajat ja leikkaajat, teknisen puolen osaajat ovat ammattitaitoisia, mutta suunnittelu ja järjestäminen on se vika tässä kaikessa.