Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Täysin SEKUNDA vuosi ( siis lukukausi syksy -22 - kevät -23).
Hirveetä sähläystä, hössötystä, mitään sanomattomia kohtauksiaJuonet ( ne 10 juonta) jäivät KAIKKI PALJASTUMATTA.
Oikee sekunda-Tiimi siellä Salkkareiden taustalla pörrää.
Lopettakaa jo tuo räpiköiminen, ja sarja tulee päätyyn.
Uusin silmin vaikka Beige Companys sarja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin SEKUNDA vuosi ( siis lukukausi syksy -22 - kevät -23).
Hirveetä sähläystä, hössötystä, mitään sanomattomia kohtauksiaJuonet ( ne 10 juonta) jäivät KAIKKI PALJASTUMATTA.
Oikee sekunda-Tiimi siellä Salkkareiden taustalla pörrää.
Lopettakaa jo tuo räpiköiminen, ja sarja tulee päätyyn.Eihän kaikki paljastu heti vaan jatkuu syksyllä. Sentään Eva ja Kristian jäivät kiinni ja Ismo sai tietää Sampon huijanneen sairaalan varoja ja juottamalla Petrin juomaan. Jopa Ismo tuntui olevan tosta Petri teosta tuohtunut.
Tämä sama kiintiörata jossa ei ole edes alkua tai loppua, vain samaa jankataan kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajille potkut!!! Niin pskaa saavat vaan aikaiseksi!!!
Uudet tekijät. Kaikkiin osiin vaihtoa.
Päätösjakso oli sen arvoinen että roskakoriin ja kaikki kopiot polttouuniin.
Pillun litinää ja piereskelyä. Sitä on päätösjakso.
Minä maalaan sarjan päätöksen.
Nellan ja Kristianin asuntoa tarvittiin ilmeisesti tasan yhtä kohtausta varten, panokohtausta. Asuntoon ei varmaankaan enään palata, eli se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Nellan ja Kristianin asuntoa tarvittiin ilmeisesti tasan yhtä kohtausta varten, panokohtausta. Asuntoon ei varmaankaan enään palata, eli se oli siinä.
Vois räjähtää koko paikka panon voimalla. Vähän uusia hahmoja sitten.
Hirvee panopin panija runkkari se Krisu on.
Tota, jääkö Eva ja Kristian kiinni oikein kunnolla, ettei ole kyse vain että ovat vaatteet päällä sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Tota, jääkö Eva ja Kristian kiinni oikein kunnolla, ettei ole kyse vain että ovat vaatteet päällä sohvalla?
Jäi kiinni ainakin jollekin. Ellei se sitten ollut väärä asunto missä muu porukka näkee jotain ihan muuta.
Mä Pieraisin kunnon kanamunalöyhkät. Hyi hlvetti.
Laitelan Kalle kirjoitti:
Siksi juhlavieraat oli niin järkyttyneitä. Huoli siitä miten hääyö sujuu 🤭
Vierailija kirjoitti:
Seksiä paskan hajussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä paskan hajussa.
Tai suoli täynnä juhlakakkua 🤭
Noel jäi pois päätösjaksosta. Ois saanut nussia vaikka jotain miestä perseeseen.
Oon confused, jos Mira on tyttö Heikkinen niin hän on syntynyt vuonna 2003, kun taas Viola on syntynyt vuonna 2000. Eikö heidän pitäisi olla saman ikäisiä? Vai onko Violaa nuorennettu viime vuosina?
Noelilla hyvä prse. Kuumasti liikkui kun pani Raisaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon confused, jos Mira on tyttö Heikkinen niin hän on syntynyt vuonna 2003, kun taas Viola on syntynyt vuonna 2000. Eikö heidän pitäisi olla saman ikäisiä? Vai onko Violaa nuorennettu viime vuosina?
Luultavasti vain moka. Muutenkin pääsivät ylioppilaiksi vasta äskettäin.
Eihän kaikki paljastu heti vaan jatkuu syksyllä. Sentään Eva ja Kristian jäivät kiinni ja Ismo sai tietää Sampon huijanneen sairaalan varoja ja juottamalla Petrin juomaan. Jopa Ismo tuntui olevan tosta Petri teosta tuohtunut.