Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lÀhetysajat : Salatut ElÀmÀt - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58124)
Se jÀlkimmÀinen Katariina oli hyvÀ.
Itse nÀen Kallen ennemmin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Kalle ei osaa nauttia sinkkuudesta. On vaan kotona ja töissÀ vaikka vois nauttia siitÀ :D
Must ois hauskaa jos Kalle raahais miehiÀ kotiin. Onhan Ismokin ilakoinut mm. Mirkun kanssa.
Ronja Alatalo on ollut vÀhÀn aikaa sitten opiskelemassa Lahden kansanopistossa nÀyttelemistÀ. EnsimmÀinen nÀyttelijÀntyö taisi olla Annie-musikaali. Paljon on teatteripohjaa. Huomasi myös UP:ssa, ettÀ on aika teatraalinen nÀyttelijÀ. Mutta ei ole ainakaan mitenkÀÀn kivipökkylÀ ja puheestakin saa hyvin selvÀÀ.
Montako jaksoa arvelette, ettÀ Hania nÀytetÀÀn liikkuvan punaisella autolla, ennen kun on kuin kaikki muutkin hahmot, kÀvellÀ lampsivat paikasta a paikkaan b ja tapaavat mitÀ yllÀttÀvimmissÀ tilanteissa, kuka tulee vastaan ja lÀhteekin kÀvelemÀÀn samaan suuntaan kuin vastaantulija vaikka on menossa "töihin".
Vierailija kirjoitti:
Kai Kalle itse tietÀÀ, haluaako hÀn olla villi ja vapaa vai sitoutunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Kalle itse tietÀÀ, haluaako hÀn olla villi ja vapaa vai sitoutunut?
Viestit ovat vÀhÀn ristiriidassa, kun totta kai tietÀÀ mutta kuitenkin puhutaan viihteellisesti ja kÀsikirjoitetusta hahmosta. Tavallaan kuuluukin spekuloida ja pohtia. Eri asia jos olisi todellinen henkilö.
"Jos Esko Kovero olisi oikeasti Ismo Laitela, hĂ€n hankkisi lobotomian" đ
Vierailija kirjoitti:
Jenny Benarjee jolla lenkkimakkaran kokoinen nenÀ?
Kohta myös Henrik asuu Benjamin kÀmpÀssÀ ja Cindy muuttaa Akin kÀmppÀÀn, eli Sampon ja Joonatanin seuraksi tulee joku tai joitain uusia asukkaita. Eetu tai JP eli aikamoiset gaymasterssit saattaa olla tiedossa.
Kallehan on itsekin sanonut, ettÀ ehkÀ olisi parempi olla sinkkuna loppuelÀmÀn. Sen jÀlkeen kun Lauri paljastui.
Musta tuntuu ettÀ Kallen rakkauselÀmÀ on aina hÀiriintynyttÀ. SiinÀ missÀ moni muu hahmo on lyhyissÀ suhteissa tai pidemmÀssÀkin eikÀ mitÀÀn suurta ongelmaa. Kallen kohdalla mies on aina joku psykopaatti tai Ismolla on valtava ongelma. Tuntuu raskaalta ja ÀrsyttÀvÀltÀ, ettei Kallella voisi joskus mennÀ neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Katariinamainen kyllÀ, mutta mielestÀni ois voinut kirjoittaa vaan sivuun ennen vaihdosta. Ehtikö olla edes vuotta mukana?
Vanhat koekuvausnauhat haluaisin nÀhdÀ. SiinÀ olisi arvokasta materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ettÀ Kallen rakkauselÀmÀ on aina hÀiriintynyttÀ. SiinÀ missÀ moni muu hahmo on lyhyissÀ suhteissa tai pidemmÀssÀkin eikÀ mitÀÀn suurta ongelmaa. Kallen kohdalla mies on aina joku psykopaatti tai Ismolla on valtava ongelma. Tuntuu raskaalta ja ÀrsyttÀvÀltÀ, ettei Kallella voisi joskus mennÀ neutraalisti.
TÀhÀn pakko lisÀtÀ, ettÀ totta kai tÀllÀ hetkellÀ on muun muassa Sallalla ja Karilla sekÀ Kristianilla ja Nellalla salailuja suhteissa ettei tietystikÀÀn Kalle ole ainoa. Pointti kuitenkin se, ettÀ Kalle ei nykyÀÀn ole enÀÀ koskaan suhteensa kanssa sivutarinana. Ismolla ei olisi mitÀÀn ongelmaa ja suhteessa olisi asiat ok. Varsinaiset juonet koskisivat sitten jotain muuta kuten Hanin elÀmÀn kautta vÀÀntöÀ tai iloa/surua jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikoihin ollut muuta kun panoa tÀssÀ ohjelmassa. Toimintaakin olisi hyvÀ olla, eikÀ aina sitÀ munan hinkkaamista.
Paljas muna saisikin nÀkyÀ ;)
Suuntautumisesta en tiedÀ, mutta melkoinen ylinÀyttelijÀ.
Tosin aika monet Salkkarihahmot ovat tuoreina olleet aika surkeita nÀyttelijöitÀ, mutta parantaneet
aikojen saatossa. KÀsittÀÀkseni lÀheskÀÀn kaikki eivÀt ole mitÀÀn nÀyttelijÀkouluista tulleita.
Esim. Susanna Laine oli melkoisen surkea nÀyttelijÀ tullessaan rooliin, eikÀ oikein ehtinyt jalostua.
Parani paljonkin, mutta stintti jÀi lyhyeksi.
Surkein kaikista Salkkareissa olleista nÀyttelijöistÀ oli lÀÀkÀri-Katariinaa MÀkelÀÀ esittÀnyt ammattinÀyttelijÀ, jonka nimeÀ en kyllÀ nyt muista.