Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Se jälkimmäinen Katariina oli hyvä.
Itse näen Kallen ennemmin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Kalle ei osaa nauttia sinkkuudesta. On vaan kotona ja töissä vaikka vois nauttia siitä :D
Must ois hauskaa jos Kalle raahais miehiä kotiin. Onhan Ismokin ilakoinut mm. Mirkun kanssa.
Ronja Alatalo on ollut vähän aikaa sitten opiskelemassa Lahden kansanopistossa näyttelemistä. Ensimmäinen näyttelijäntyö taisi olla Annie-musikaali. Paljon on teatteripohjaa. Huomasi myös UP:ssa, että on aika teatraalinen näyttelijä. Mutta ei ole ainakaan mitenkään kivipökkylä ja puheestakin saa hyvin selvää.
Montako jaksoa arvelette, että Hania näytetään liikkuvan punaisella autolla, ennen kun on kuin kaikki muutkin hahmot, kävellä lampsivat paikasta a paikkaan b ja tapaavat mitä yllättävimmissä tilanteissa, kuka tulee vastaan ja lähteekin kävelemään samaan suuntaan kuin vastaantulija vaikka on menossa "töihin".
Vierailija kirjoitti:
Kai Kalle itse tietää, haluaako hän olla villi ja vapaa vai sitoutunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Kalle itse tietää, haluaako hän olla villi ja vapaa vai sitoutunut?
Viestit ovat vähän ristiriidassa, kun totta kai tietää mutta kuitenkin puhutaan viihteellisesti ja käsikirjoitetusta hahmosta. Tavallaan kuuluukin spekuloida ja pohtia. Eri asia jos olisi todellinen henkilö.
"Jos Esko Kovero olisi oikeasti Ismo Laitela, hän hankkisi lobotomian" 😂
Vierailija kirjoitti:
Jenny Benarjee jolla lenkkimakkaran kokoinen nenä?
Kohta myös Henrik asuu Benjamin kämpässä ja Cindy muuttaa Akin kämppään, eli Sampon ja Joonatanin seuraksi tulee joku tai joitain uusia asukkaita. Eetu tai JP eli aikamoiset gaymasterssit saattaa olla tiedossa.
Kallehan on itsekin sanonut, että ehkä olisi parempi olla sinkkuna loppuelämän. Sen jälkeen kun Lauri paljastui.
Musta tuntuu että Kallen rakkauselämä on aina häiriintynyttä. Siinä missä moni muu hahmo on lyhyissä suhteissa tai pidemmässäkin eikä mitään suurta ongelmaa. Kallen kohdalla mies on aina joku psykopaatti tai Ismolla on valtava ongelma. Tuntuu raskaalta ja ärsyttävältä, ettei Kallella voisi joskus mennä neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Katariinamainen kyllä, mutta mielestäni ois voinut kirjoittaa vaan sivuun ennen vaihdosta. Ehtikö olla edes vuotta mukana?
Vanhat koekuvausnauhat haluaisin nähdä. Siinä olisi arvokasta materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Kallen rakkauselämä on aina häiriintynyttä. Siinä missä moni muu hahmo on lyhyissä suhteissa tai pidemmässäkin eikä mitään suurta ongelmaa. Kallen kohdalla mies on aina joku psykopaatti tai Ismolla on valtava ongelma. Tuntuu raskaalta ja ärsyttävältä, ettei Kallella voisi joskus mennä neutraalisti.
Tähän pakko lisätä, että totta kai tällä hetkellä on muun muassa Sallalla ja Karilla sekä Kristianilla ja Nellalla salailuja suhteissa ettei tietystikään Kalle ole ainoa. Pointti kuitenkin se, että Kalle ei nykyään ole enää koskaan suhteensa kanssa sivutarinana. Ismolla ei olisi mitään ongelmaa ja suhteessa olisi asiat ok. Varsinaiset juonet koskisivat sitten jotain muuta kuten Hanin elämän kautta vääntöä tai iloa/surua jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikoihin ollut muuta kun panoa tässä ohjelmassa. Toimintaakin olisi hyvä olla, eikä aina sitä munan hinkkaamista.
Paljas muna saisikin näkyä ;)
Suuntautumisesta en tiedä, mutta melkoinen ylinäyttelijä.
Tosin aika monet Salkkarihahmot ovat tuoreina olleet aika surkeita näyttelijöitä, mutta parantaneet
aikojen saatossa. Käsittääkseni läheskään kaikki eivät ole mitään näyttelijäkouluista tulleita.
Esim. Susanna Laine oli melkoisen surkea näyttelijä tullessaan rooliin, eikä oikein ehtinyt jalostua.
Parani paljonkin, mutta stintti jäi lyhyeksi.
Surkein kaikista Salkkareissa olleista näyttelijöistä oli lääkäri-Katariinaa Mäkelää esittänyt ammattinäyttelijä, jonka nimeä en kyllä nyt muista.