Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ullakkoasunnolla eikö viola ja Mira pitäny erota
Miran ja Violan eroprosessi kestää "ikuisuuksia" kun vastaavasti, Noel sai eron Elinasta hetkessä kuten myös nimensä takaisin Axelssoniksi.
Tuomas Happo nähdään myös sisarsarjassa - "Tämä rooli on kuin tehty minulle!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ullakkoasunnolla eikö viola ja Mira pitäny erota
Miran ja Violan eroprosessi kestää "ikuisuuksia" kun vastaavasti, Noel sai eron Elinasta hetkessä kuten myös nimensä takaisin Axelssoniksi.
Hei mä oon pirunkova juristi
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Happo nähdään myös sisarsarjassa - "Tämä rooli on kuin tehty minulle!"
Mikä tuomas happo. Onko tää jotai trollausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tätä uutta uutisjankkaajaa.
Rakastat siis itseäsi.
Asia on kuule harvinaisen selvä. Jos täällä kerran ei saa kirjottaa mitään ilman että tullaan loukkaamaan toisia ja olettamaan ties mitä niin okei, pitäkää saastainen ketjunne.
Tuota on varmaan vuosi odoteltu, että Ismo saa tietää Samposta. Pelkästää kuvasta tulee jo hyvä mieli, kun Ismo on naama vinossa. Sietääkin Laitelan saada kuulla totuus tästä unelmavävystä. Muuten Aarokin saattaisi ratketa uudelleen lääkkeisiin jos Ismo ei kerro totuutta ja Aaroa alkaa ahdistamaan salaileminen. Jotenkin vain uskon ettei Ismo kerro ja alkaa vihoittelemaan Sampolle syksyllä ja Kalle ihmettelee käytöstä. Kuten varmasti Sampo. Vaikuttaa ettei Sampo tiedä ollenkaan itse, että Ismo on tietoinen hänen puuhistaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa sarjaa niin olette perillä asioista. Pellet.
Mitä sarjaa?
T: dementikko
Vierailija kirjoitti:
Viola ja Mira on ullakkoasunnossa ensi viikolla. Ehkäpä sitä kimppakämppääkin nähdään ja voisi olla pieni mahdollisuus, että Kalle muuttaa Sampon kanssa yksiin. Sillä ehdolla tietenkin ettei Ismo kerro totuutta Samposta.
Avaatko vähä, mitä Ismo ei kerro Kallelle Samposta?
Jarkko Miettisen roolihahmo ei ole enää vallankaappaaja - "Juristi-Noel riittää mulle hyvin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa sarjaa niin olette perillä asioista. Pellet.
Mitä sarjaa?
T: dementikko
Breaking Bad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viola ja Mira on ullakkoasunnossa ensi viikolla. Ehkäpä sitä kimppakämppääkin nähdään ja voisi olla pieni mahdollisuus, että Kalle muuttaa Sampon kanssa yksiin. Sillä ehdolla tietenkin ettei Ismo kerro totuutta Samposta.
Siitä Sampon rahahuijauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SEURAA SARJAA JUMALAUTA.
Miralla ja Violalla on yhteinen lapsi. Ei heidän tarvitse olla riidoissa vain koska ovat eksiä. Ovat ystäviä vaikka jokainen ymmärtää, että Mira ja Viola päätyy myöhemmin sänkyyn eikä virallinen avioero astu voimaan.
Palaako petri sarjaan takas? Mä luulin et se sekottaa pakkaa. Mut sit tää rahakuvio
Vierailija kirjoitti:
Miralla ja Violalla on yhteinen lapsi. Ei heidän tarvitse olla riidoissa vain koska ovat eksiä. Ovat ystäviä vaikka jokainen ymmärtää, että Mira ja Viola päätyy myöhemmin sänkyyn eikä virallinen avioero astu voimaan.
Joo ei tartte opastaa. Ja eivät mene sänkyyn
Noissa mitään komediaa ole. Pelkkää myötähäpeää.