Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan sarjan olevan fiktiota, mutta siitä huolimatta minua surettaa Nella. Hän syntyi tuollaisen vastenmielisen naisen tyttäreksi tahtomattaan.
Mielestäni Eva on muuten hyvä hahmo, mutta en hyväksy hänen toimintamallejaan ja käytöstään. Rehellisesti sanottuna Nella ansaitsee kuulla totuuden.
Eva on huono hahmo ja siihen listaan kuuluu myös
Nella
Joanna
Miki
Matias
Laila
Olli
Salla
Jutta
Jasmin sai mitä ansaitsi. HAH HAH.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin loispummi-Eva!
Se moppiin teipattu hiustenpidennys ei kelpaa edes mun bordelliin töihin!
Vierailija kirjoitti:
Tukehdu pullaas.
Kesäuusinnoissa nähtiin Talen paluu.
Alfa-Nikkinen pistää pikku-Talen seinää vasten!! Ois tullut oikea Lellu tohon paikalle!!
Eva hääti uusinnoissa yli-innokkaat isäehdokkaat pois samalla tavalla kuin Salla teki nyt uusissa jaksoissa.
Perskännisiä miljonäärejä tää paikka kaipaa.
Eva on kyllä varmaankin enemmistön mielestä Salkkareiden oksettavin hahmo.
Ainakin minusta on.
Tykkään tästä "uudesta" Aarosta tosi paljon. Just siitä miten rehellinen hän lopulta kuitenkin on.
Ja Henrik, oi joi mikä ns.vanhan hyvän ajan herrasmies. Nykyään jopa hyvät käytöstavat . Varsinainen ihanuus.
Että tuo Tale olikin kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Eva on kyllä varmaankin enemmistön mielestä Salkkareiden oksettavin hahmo.
Ainakin minusta on.
Tykkään tästä "uudesta" Aarosta tosi paljon. Just siitä miten rehellinen hän lopulta kuitenkin on.
Ja Henrik, oi joi mikä ns.vanhan hyvän ajan herrasmies. Nykyään jopa hyvät käytöstavat . Varsinainen ihanuus.
En tykkää Aarosta, koska putosi parvekkeelta ja kuoli. En tiedä mikä tämä "Aaro" on olevinaan. Mutta Henrikistä olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Että tuo Tale olikin kuvottava.
Munaa se ois vaan perseeseen tarvinnut!!
Evan kaltaiset kevytkeikistelijät saa nyt lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Monen kiusaajan mielestä tässä ketjussa moni muukin ansaitsee saman kohtalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan sarjan olevan fiktiota, mutta siitä huolimatta minua surettaa Nella. Hän syntyi tuollaisen vastenmielisen naisen tyttäreksi tahtomattaan.
Mielestäni Eva on muuten hyvä hahmo, mutta en hyväksy hänen toimintamallejaan ja käytöstään. Rehellisesti sanottuna Nella ansaitsee kuulla totuuden.
Paljon sulle maksettiin, että puolustelet Evaa?
Näköjään täällä toivotaan toisten tukehtuvan pullaan tms. Sairasta menoa.
Härregood, minun kummipoikani ei missään kahvilassa työskentele!
Jännä että jotkut jaksaa vielä vitsailla tuon aiemman riidan jälkeen. Itse tulin niin loukatuksi että en aio ainakaan toistaiseksi jatkaa. Joku muu voi ottaa skandaaliuutiset haltuun.