Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Aiotaankohan sarjassa koskaan valoittaa Alissan äidin henkilöllisyyttä? Vaikka Alissa ei itse olekaan sarjassa tällä hetkellä mukana, niin kyllä Alissan äidin voisi silti tuoda joskus mukaan sarjaan edes hetkeksi. Tuskin Alissan äiti ainakaan on kukaan mukana olevista naishahmoista. Joanna sopisi Alissan äidiksi ulkonäöllisesti, mutta taitaa kyllä olla vähän liian nuori ja sarjassa on jo tullut ilmi, ettei Akilla ja Joannalla ole mitään aiempaa kytköstä. Elina sopisi Alissan äidiksi vain ja ainoastaan ikänsä puolesta, mutta muuten ei kyllä täsmää yhtään siihen vaikutelmaan, mikä Alissan äidistä on annettu. Mikäli Alissa vielä palaa Rantabaariin, niin Alissan äiti voisi näyttäytyä siinäkin pikaisesti.
Margareta Strömberg sopisi Alissan äidiksi. Tummahiuksisesta ja pitkästä on ollut puhetta. Joanna ei sopisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Pihlajasadun ykköskauden vielä kun ehti. Akin ja Jennin tarina oli siitä mielenkiintoinen lopulta, kun Aki oli näkevinään Jennin. Entä jos sarjan logiikalla vielä joskus paljastuisi, ettei Jenni oikeasti kuollutkaan. Tiedän ettei se ole mahdollista oikeasti mutta salkkareissa kaiken voisi valitettavasti vääntää siihenkin suuntaan.
Jenniä ei voisi mitenkään palauttaa sarjaan. Korkeintaan haamuna. Aaron paluukin oli huonoiten tehtyjä käsikirjoituksia. Vielä sen voisi korjata Iirolla, joka muistaa valehdelleen identiteetistä. Poliisi totesi Aaron kuolleeksi kun oli pudonnut parvekkeelta.
Valtteriakaan ei näy jaksokuvissa. Onko lähtenyt matkoille vai joku jäänyt kiinni. Jaksokuvissa ensi viikolla näyttää kuin Aino saisi tietää ja Sampo lohduttelisi Ainoa. Tosin Ainolla on sormus. Itse asiassa Ainolla on ollut koko kevään loppuun asti sormus. Entä jos JPllä on tekemistä Valtterin kanssa ja hahmo tapetaan? Aino saa valtavan perinnön. Tai sitten jaksot loppuu siihen kun Joanna törmää Valtteriin ja kutsuu Joannaa Jaanaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Valtteriakaan ei näy jaksokuvissa. Onko lähtenyt matkoille vai joku jäänyt kiinni. Jaksokuvissa ensi viikolla näyttää kuin Aino saisi tietää ja Sampo lohduttelisi Ainoa. Tosin Ainolla on sormus. Itse asiassa Ainolla on ollut koko kevään loppuun asti sormus. Entä jos JPllä on tekemistä Valtterin kanssa ja hahmo tapetaan? Aino saa valtavan perinnön. Tai sitten jaksot loppuu siihen kun Joanna törmää Valtteriin ja kutsuu Joannaa Jaanaksi :D
Ihan typeriä juonenkäänteitä viemärin täydeltä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan typeriä juonenkäänteitä viemärin täydeltä. Huoh.
Niin no vaan veikkauksia...
Tätä roskaa on pidetty keinotekoisesti pystyssä liian kauan. Rantabaaria katsellessa se huomaa, miten kannattaisi tämä ensimmäinen sirkus lopettaa kokonaan. Kymmenen vuotta sitten oli huomattavissa laskusuunta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä roskaa on pidetty keinotekoisesti pystyssä liian kauan. Rantabaaria katsellessa se huomaa, miten kannattaisi tämä ensimmäinen sirkus lopettaa kokonaan. Kymmenen vuotta sitten oli huomattavissa laskusuunta.
Rantabaarikin on alkanut toistamaan. Joka kausi on aina hulluja tai pettämistä.
Minä se vasta temput tein, kun vein Aaron kotiin ja siellä paransin hänet!
Anni Vaalanne kirjoitti:
Mä vaan esitin puolikuollutta!!
Iiro Vaininen kirjoitti:
Anni Vaalanne kirjoitti:
Mä vaan esitin puolikuollutta!!
Mä itse todistin että Aaro oli kuollut. Sillä oli massiivinen vamma päässä ja runsasta verenvuotoa.
Missä helv et tin välissä joku Anni siellä häissä käväs? Sehän se ruumis kuskattiin pois sieltä. Tai en minä muista. Taisin olla kännissä ja vähän pussailla Lassen kanssa.
Mä uskon, että Kalle ja Sampo pääsevät naimisiin. Ismo ei halua pilata Kallen onnea. Tästä alkaa kuitenkin pitkä salaileminen. Ensin kerrotaan Sampolle, sitten Panulle... jne. Kaikki paljastuu vahingossa jostain riidasta. Kalle menee ihan pois tolaltaan tiedosta aviomiehen petollisuudesta sekä isänsä salailusta. Ehkä Haninkin. Sen takia Kalle alkaa juomaan kunnolla. Tällä kertaa saattaa käydä jotain ikävää ja tapahtua onnettomuus. Mikäli Kalle ei kaiken seurauksena mene ihan totaalisen sekaisin ja aio yrittää uudelleen itsemurhaa.
Maarit Salin kirjoitti:
Missä helv et tin välissä joku Anni siellä häissä käväs? Sehän se ruumis kuskattiin pois sieltä. Tai en minä muista. Taisin olla kännissä ja vähän pussailla Lassen kanssa.
Anni vaan kuvitteli kaiken. Mä itse esitin sille Aaroa.
Mä todistan kuinka se Pirjo heittää sen pommin. Syksyllä vähän jututan sitä.
Mä heitän räjähtävän lihapullan kun saan sen Luokkasen Pirjon kiinni!!
Helena Kuula kirjoitti:
Mä todistan kuinka se Pirjo heittää sen pommin. Syksyllä vähän jututan sitä.
Oo varuillas ettei Aki huomaa sua.
Katsoin Pihlajasadun ykköskauden vielä kun ehti. Akin ja Jennin tarina oli siitä mielenkiintoinen lopulta, kun Aki oli näkevinään Jennin. Entä jos sarjan logiikalla vielä joskus paljastuisi, ettei Jenni oikeasti kuollutkaan. Tiedän ettei se ole mahdollista oikeasti mutta salkkareissa kaiken voisi valitettavasti vääntää siihenkin suuntaan.