Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vähän väliä Lindalla ja Karilla mehustellaan, mutta tuleeko niistä koskaan paria? Menikö Linda yksin kotiin?
Tamarasta tulee Noelin pomo! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vähän väliä Lindalla ja Karilla mehustellaan, mutta tuleeko niistä koskaan paria? Menikö Linda yksin kotiin?
Turhaa vatvomista. Muutakoot Espooseen.
Mä en lähde minnekään. Mulla on oikeus olla täällä!
Eksynyt oon Espoon asfalttiviidakkoon
Tuotanto vartioi, siellä öistä pakenijaa
Eksynyt oon Espoon asfalttiviidakkoon
Tuotanto partioi, kunnes Kallen häiden jälkeen aamu sarastaa
Surkeita biisejä. Sanoitukset ihan p.
Wera Kuittinen esittää Siljan tytärtä Lisa Hickleytä.
Mä halusin nähdä millä seudulla se mun tytär asui. Kävin just Samulin luona Tallinnassa.
Oonko ainut joka pitää Hania enemmänkin Kallen siskona kuin Ismon? Jotenkin unohtaa aina, että Hani o nimenomaan Ismon sisko. Ne on muutenkin paljon enemmän Kallen kanssa saman näköisiä kuin Ismon.
Irina Saari kirjoitti:
Mä halusin nähdä millä seudulla se mun tytär asui. Kävin just Samulin luona Tallinnassa.
Mä oon niin pahoillani. Mun poika kuoli ihan tässä Pihlajakadulla ja tytär tässä lähelle sijainneen Kentaurin rähähdyksessä.
Tanja Jääskeläinen kirjoitti:
Irina Saari kirjoitti:
Mä oon niin pahoillani. Mun poika kuoli ihan tässä Pihlajakadulla ja tytär tässä lähelle sijainneen Kentaurin rähähdyksessä.
Otan osaa. Samuli oli siis mun tyttären hyvä ystävä. Tää seutu tuntuu olevan huonossa maineessa. Kaiken maailman sekopäitä ja onnettomuuksia tapahtuu.
Rantabaarin Eemeli on kuin salkkareiden Henrik. Jotenkin toivon, että rantabaari loppuu kutoskauden jälkeen. Noihin aikoihin sarjat alkavat toistaa liikaa itseään.
Joonatan oli niin jämeränä Krisulle !
Nyt vaan Jontte kertomaan tuosta pers pelleilystä koko Sievisten perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Ismo, Sampo, Kalle, Aino ja Panu ovat Amandassa ilmeisesti puimassa viime hetken listaa.
https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/48ded414-f239-41f0-a10f-79bde…
Ismo ja Aaro varmaan tämän jälkeen myöhemmin kuulevat Sampon ja Ainon puhumassa.
https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/4710be0c-44b0-4be5-9c50-63e6c…
Sampolla on sitten kamala tyyli vaatteissa ja noi värit. Yhtä ruskean lattea kuten Kalle. Kummatkaan eivät todellakaan ole mitään trendicenttereitä. Nippa nappa Juice Leskistä tyylikkäämpiä.
Meinaatko että Ismo ja Aaro todistaa Ainon ja Sampon keskustelua siitä kuinka Sampo kusetti Kallea Noreal petoksella?
Vierailija kirjoitti:
Joonatan oli niin jämeränä Krisulle !
Nyt vaan Jontte kertomaan tuosta pers pelleilystä koko Sievisten perheelle.
Vaan ei kerro! 😁
Aki tapaa Maiju Lohikosken, joka on Beigen asiakas. Vanhojen aikojen kunniaksi tulee Barbaari puheeksi.
Huomasitteko muuten että tämän päivän jaksossa korostettiin eri kerroksia/käytäviä Amandassa. Sviitti on huoneita 17 ja 18 vastapäätä. Salla ja Eva olivat 15 ja 16. Gunnar ja Dahlia tuli kulman takaa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuvatko Kalle ja Sampo valkoisiin frakkeihin jotka ovat valkoista satiinia, tämähän on sitä homomeininkiä!
Ihan niin homoksi ei sentään mennä ja pysytään tummanharmaassa :D
Shamelessissä Ianin ja Mickeyn häissä Mickeyllä oli valkoinen takki. Ihan pappi, pastori, vai mikä titteli nyt Usassa onkaan vihki parin ei tosin kirkossa. Chicagossa Illinoisissa tuo taitaa kuitenkin olla Suomea vapaampaa, sillä jopa se Usan anglikaanisen kirkon johtajapappi, joka puhui Harryn ja Meghanin heissäkin on vihkinyt samaa sukupuolta olevia pareja ja puhunut avoimesti rakkauden puolesta.
Kohta Lindakin on varmaan raskaana, kun oli oksentamassa. Joo, tietenkin alkoholin takia mutta harvoin sarjassa kukaan oksentaa. Krapulassakaan ei pahemmin tule nähtyä. Yleensä aina aamupahoinvointia on.