Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaankohan huomenna Rantabaarin näyttelijöistä? Ainakin Maikkarin syysohjelmisto julkaistaan arvatenkin tällä viikolla. Tänään muuten alkaa Subilla Rantabaarin 5. kausi sekä Salkkareiden kesäuusinnat. Nämäkin jaksot ovat jo niin tuoreessa muistissa, etten oikein tiedä jaksanko tänä kesänä erityisemmin katsoa uusintoja. Ensi vuoden kesäuusinnoissa nähdään ainakin vihdoin kuuluisa helikopteriturma. Ehtiikö muuten Elinan paluu tämän kesän uusintoihin? Ilmeisesti ainakin Sampon paluu nähdään vielä loppukesästä.
Rantabaari sonta-lavuaari.
Se on nyt kuvattu mitä mummot lukivat -70 luvulla Nyyrikistä, tai Reginasta.
Täyttä sontaa.
No, tarvitsevathan hekin ohjelmaa, jotka eivät ole fiksuja.
Kaikkien tyhmempien ikioma Roskasatu -Baari.
No Rantabaari.
Vierailija kirjoitti:
Kohta selviää, tuleeko päätösjakson mainos tänään mainostauolla.
Mainos, mainos, mainos... Pää kii.
Hienosti tuli trollaaja taas ketjuun :D Oli asiallista edellisellä sivulla ja nyt yksi sivu roolipeliä ja veetuilua.
Rantabaari vedetään sinne mihin se kuuluu.
Viemäriin.
Seireeni räjäyttää Pihlajakadun. Loppu.
Siis tää on niin ihanaa että kun on hetken poissa niin joku toinen puolustaa sillä välin mua ja meidän keskusteluoikeksia. :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaankohan huomenna Rantabaarin näyttelijöistä? Ainakin Maikkarin syysohjelmisto julkaistaan arvatenkin tällä viikolla. Tänään muuten alkaa Subilla Rantabaarin 5. kausi sekä Salkkareiden kesäuusinnat. Nämäkin jaksot ovat jo niin tuoreessa muistissa, etten oikein tiedä jaksanko tänä kesänä erityisemmin katsoa uusintoja. Ensi vuoden kesäuusinnoissa nähdään ainakin vihdoin kuuluisa helikopteriturma. Ehtiikö muuten Elinan paluu tämän kesän uusintoihin? Ilmeisesti ainakin Sampon paluu nähdään vielä loppukesästä.
Ilmeisesti huomenna alkaa kuvaukset joten yleensä silloin on ollut mediassa, mutta saapa nähdä.
Vttua sä jankkaat jostain räntäbaarista? Tee oma ketju sille!
Eva TÖISTÄ TOTAALI KIELTÄYTYJÄ.
Siivellä eläjä . Loinen.
Sen lisäksi hyvit hutsahtava nainen.
Ja Laila. Vaikka ei oo Evalle sukua , niin on jo pitemmällä ikäisekseen ,kuin Eva.
Sakkoseksiä ihan missä vaan.
Kun iskä-Miki on Uusavuton.
Eva ei pese alapäätään ollenkaan, hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Hienosti tuli trollaaja taas ketjuun :D Oli asiallista edellisellä sivulla ja nyt yksi sivu roolipeliä ja veetuilua.
Kai siellä oli asiallista kun yks ilmiantaa viestejä. Omiin muroihinhan se kusee, kun ketju katoaa sen takia.
Ketjuhan on oikein persreikä ja kaksinaismoralismin kotipaikka :D Kun yrittää tätä tulkita niin missään tapauksessa ei saisi roolipelata. Ei, missään tapauksessa. Auta armias jos sanot jotain Rantabaarista, shhh. Traileriakaan missään tapauksessa ei saisi mainita. Spekulointikin pitäisi kieltää, koska Anneli Mansikka ja Jutan adoptiopapereiden kanssa avioituminen on parempaa. Lopputulos kaikki voi puhua mistä haluaa. :D
Kun kerta täällä saa puhua Rantabaarista, niin minä puhun Uuno Turhapurosta. Osassa näyttelee Ullan näyttelijä.
Ihanaa olla tän ketjun yksinäinen trolli joka tuottaa muille iloa. Mulla on monia supervoimia. Voin kirjottaa vaikka mut on bännätty, osaan tuottaa hyvin erilaista sisältöä ja saan monta pitkää viestiä yhden minuutin aikana julkaistua. Mä olen voittamaton ja niin ihmeellinen että muut valittaa vaan kateuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Palaakohan Aaro myöhemmin yhteen Jutan kanssa? Somessa tuntunut näkyvän paljon kohtauksia, jossa Violan lisäksi on Jutta ja Aaro yhdessä. Olisi hauskaa jos Panulla tulisi sutinaa Dahlian kanssa. Panusta voisi tulla samalla Dahlian oma yksityislentäjä :D Tiedän ettei koneita noin vain lennetä, mutta tämä on Salkkarit.
Muistaakseni Mustavaaroilla on käytössään oma yksityiskone. Ainakin silloin kun Dahlia ja Aaro kävivät Pariisissa etsimässä Dahlialle palvelijaa, Dahlia taisi mainita että menivät yksityiskoneella. Onkohan heillä myös käytössään oma yksityishelikopteri?
Beigen nukkehallitus se tekee hyvää työtä, kun mä hoidan oman osuuteni Acerin läppärillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaakohan Aaro myöhemmin yhteen Jutan kanssa? Somessa tuntunut näkyvän paljon kohtauksia, jossa Violan lisäksi on Jutta ja Aaro yhdessä. Olisi hauskaa jos Panulla tulisi sutinaa Dahlian kanssa. Panusta voisi tulla samalla Dahlian oma yksityislentäjä :D Tiedän ettei koneita noin vain lennetä, mutta tämä on Salkkarit.
Muistaakseni Mustavaaroilla on käytössään oma yksityiskone. Ainakin silloin kun Dahlia ja Aaro kävivät Pariisissa etsimässä Dahlialle palvelijaa, Dahlia taisi mainita että menivät yksityiskoneella. Onkohan heillä myös käytössään oma yksityishelikopteri?
Sarjan laadukkain kohtaus, kun Dahlia puhui Ranskaa. Kumisevaan lavastehotelliin aina palataan.
Itse olen 1000 sivua jäljessä.