Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
20181/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindakin on unohtanut tämän. Sampo sai litsarin 😂

Mä en kestä Sallaa!!!

Vierailija
20182/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hissionnettomuutta olen odotellut, kun sellaista ei varsinaisesti ole ollut. Sopisi hyvin päätösjaksoon, jossa olisi juhlat esimerkiksi Moosessa. Joku saa tietää jotain kauheeta ja lähtee kovalla vauhdilla pois ja hissi putoaakin alas vapaasti. Joskus Oona putosi hissikuiluun mutta hissiä ei vielä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20183/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen hissionnettomuutta olen odotellut, kun sellaista ei varsinaisesti ole ollut. Sopisi hyvin päätösjaksoon, jossa olisi juhlat esimerkiksi Moosessa. Joku saa tietää jotain kauheeta ja lähtee kovalla vauhdilla pois ja hissi putoaakin alas vapaasti. Joskus Oona putosi hissikuiluun mutta hissiä ei vielä ollut.

Jos joku saisi tietää Krisun ja Evan suhteesta ja sille kävisi noin, niin noi kaks varmaan vahtisi sitä että millon se herää.

Vierailija
20184/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mikä ihmeen aivosumu on tapahtunut tuossa Amandan suunnittelussa. Onko alunperin unohdettu, että ravintolassa voisi olla joku valmistamassa niitä ruokia? Vai miksi tuollainen olennainen seikka puuttuu koko paikasta? Ei se kokki voi jossain keittiössä hiljaa yksin hääriä.

Vierailija
20185/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonan hissikuiluun putoaminen oli yksiä parhaimpia käänteitä mitä on lapsinäyttelijöille tehty. Hyvin olisi voinut olla päätösjaksossakin tuollainen.

Vierailija
20186/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaakohan Anneli päätösjaksossa? Jos tosiaan on Sirkan pomo?

Vierailija
20187/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP voisi olla Miian ja Mikan yhteinen lapsi joka on kasvatettu abortuidusta sikiöstä 🤣

Vierailija
20188/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten ihmettelen miten siitä Jeren ikkunasta putoamisesta tuli niin huonosti tehty, kun erikseen oikein uutisessa kerrottiin kuinka sitä varten tehtiin toinen Moosen seinä josta stuntti hyppäsi muutaman metrin matkan alas. Toisaalta eipä tosta videosta edes huomaa, että siinä toinen henkilö stunttaamassa? Ilmeisesti Aku olisi halunnut tehdä sen itse, mutta ei lähdetty ottamaan mitään riskejä jos oikeasti sattuisi.

Vierailija
20189/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandan työasut ovat niin vanhoja, että Ismokin pyöri joskus samassa asussa kuin Sampo :D

Vierailija
20190/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille. Kerron huomenna lisää Noel videoistani!🥰

Vierailija
20191/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vielä jaksaa puol vuotta oottaa erään hahmon paluuseen.

Vierailija
20192/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeus olla täällä!

Vierailija
20193/59931 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eniten ihmettelen miten siitä Jeren ikkunasta putoamisesta tuli niin huonosti tehty, kun erikseen oikein uutisessa kerrottiin kuinka sitä varten tehtiin toinen Moosen seinä josta stuntti hyppäsi muutaman metrin matkan alas. Toisaalta eipä tosta videosta edes huomaa, että siinä toinen henkilö stunttaamassa? Ilmeisesti Aku olisi halunnut tehdä sen itse, mutta ei lähdetty ottamaan mitään riskejä jos oikeasti sattuisi.

Oikeasti olisi pitänyt pudottaa joku bodydouble sieltä Moosen rakennuksesta alas tai jotain vastaavaa. Eikä noin työntämällä joku ikkuna avaudu kuin kaapin ovet. Lavasteen heiluminen oli myös todella huonon näköinen. Kukaan ei tuollaidesta edes selviäisi. Moose taitaa olla vielä aika korkeallakin siinä rakennuksesta, jonka voi päätellä siitä taustastakin mikä näkyy tiskin takana.

Vierailija
20194/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pätkässä on Amandan keittiö. Joka on oikea keittiö muualla. Sebastiankin tuli keittiöön. Ehkäpä kokki pysyy keittiössä ja sieltä haetaan ruuat. Olisi hauskaa jos kokki tulisi joskus vierailemaan 😂

Vierailija
20195/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pudonnut hissillä seiska kerroksesta neloseen, ei hissit rysähdä hissikuilun pohjalla kuin elokuvissa.🤣

Vierailija
20196/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten onko Liisa Laitela edelleen virallisesti kuollut? Periaatteessahan Kalle ei siis tule perimään äitiään.

Ei tietenkään peri! Kuinka sekaisin olet?

Vierailija
20197/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää mikä ihmeen aivosumu on tapahtunut tuossa Amandan suunnittelussa. Onko alunperin unohdettu, että ravintolassa voisi olla joku valmistamassa niitä ruokia? Vai miksi tuollainen olennainen seikka puuttuu koko paikasta? Ei se kokki voi jossain keittiössä hiljaa yksin hääriä.

Eikä hissiä, vaikka talossa on monta kerrosta?

Respaa, tarjoilua ja siivousta hoitaa yksi hlö?😁

Vierailija
20198/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä rajoitetaan keskusteluoikeuksia?

Vierailija
20199/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on traileripäivä. Pakko olla.

Vierailija
20200/59931 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mainoksessa näytetään se Mikin ampuminen ja Lailan heroiinikoukku.

Ketju on lukittu.