Repesin: Tatuoinnit ovat taidetta. Sen lisäksi ne ovat tapa tuoda esille omaa arvomaailmaa
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009081665.html
Korjaan vähän tätä:
"Tatuoinnit ovat rumia töhryjä, jotka ovat heikkoitsetuntoisen tapa tuoda itseään epätoivoisesti esille."
Kommentit (523)
Jokainen saa töhriä itsensä miten haluaa. Mutta ei sitten pidä ihmetellä, jos esimerkiksi hyvän työpaikan saanti voi kaatua siihen.
Vierailija kirjoitti:
😆🤣
Tämä tyyppi kertoo, että hänen ulkonäköään arvostellaan kovasti.
Hän kuitenkin itse on nähnyt paljon vaivaa tehdäkseen itsestään mahdollisimman huomiota herättävän näköisen. Eikö hänelle tullut missään vaiheessa mieleen, että jos töhertää naamavärkkinsäkin tatuoinneilla, niin siitä saa kuulla paljon kommentteja?
Jos tämä tyyppi ei yrittäisi näyttää poikkeukselliselta, hänen ulkonäöstään tuskin kenelläkään olisi paljonkaan sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset on jutun mukaan suurin asiakasryhmä. Myös kehopositiivisuus mainittu.
Nuoret naiset onkin nykyään ihan outoja. Aika hukassa ja monella on myös mt ongelmia.
Siinä varsinaisia roolimalleja pikkulapsille!!!
Harvoille sopii ja isompi juttu on maun muuttuminen tai muodista poismeno. Oma tyyli muuttuu vanhetessa ja parikymppisen pinup-fiftarityyli voi vaihtua kolmikymppisenä hipiksi ja nelikymppisenä jakkukalkkunaksi. Ruusutatska olalla sopii vaan ekaan.
Sentään ne sopii joskus, rumat naamakorut ei sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta on tatuoinut itseään iät ja ajat. Kristinusko sitten pilasi tämänKIN asian väittämällä, että tatuoinnit on syntiä. Onneksi alkaa taas länsimaissakin kristillinen hapatus väistyä ja aletaan palata vanhoihin traditioihin.
Japanissa tatuointi on perinteisesti ollut rikollisten tunnusmerkki.
Sielä ei muute pääse välttämättä edes kylpylään jos on töhritty. Eivät halua mafiaan liitettäviä henkilöitä altaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta on tatuoinut itseään iät ja ajat. Kristinusko sitten pilasi tämänKIN asian väittämällä, että tatuoinnit on syntiä. Onneksi alkaa taas länsimaissakin kristillinen hapatus väistyä ja aletaan palata vanhoihin traditioihin.
Japanissa tatuointi on perinteisesti ollut rikollisten tunnusmerkki.
Sielä ei muute pääse välttämättä edes kylpylään jos on töhritty. Eivät halua mafiaan liitettäviä henkilöitä altaisiin.
Ja tämä on varmasti yksi syy, miksi esim. Finnair on niin tiukka siitä, että tatuointeja ei saa näkyä töissä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoille sopii ja isompi juttu on maun muuttuminen tai muodista poismeno. Oma tyyli muuttuu vanhetessa ja parikymppisen pinup-fiftarityyli voi vaihtua kolmikymppisenä hipiksi ja nelikymppisenä jakkukalkkunaksi. Ruusutatska olalla sopii vaan ekaan.
Sentään ne sopii joskus, rumat naamakorut ei sovi kenellekään.
Melkoisia monstereita tulee näistä tämän päivän yltä päältä tatuoiduista pubiruusuista, jos hengissä pysyvät vaikkapa 30 vuotta tai enemmän. Hui olkoon!
rumia kuvia joita sitten myöhemmin poistellaan kovalla rahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tatuoidut eivät ole noin lähtökohtaisestikaan mitään ruusuja.
Oikeasti kauniilla harvemmin on töherryksiä ihossaan.
Vielä sonnikoru nenään niin siinä onkin varmat merkit miehille pysyä kaukana kyseisestä naisesta.
On se vaan aina yhtä jännä juttu että toiset ei yritä ulkonäöllään juuri sinua miellyttää.
Et ole sen naisen kohderyhmää. Aivan kuten jotkut lippiksiä ja huppareita käyttävät miehet ei ole minun kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆🤣
Tämä tyyppi kertoo, että hänen ulkonäköään arvostellaan kovasti.
Hän kuitenkin itse on nähnyt paljon vaivaa tehdäkseen itsestään mahdollisimman huomiota herättävän näköisen. Eikö hänelle tullut missään vaiheessa mieleen, että jos töhertää naamavärkkinsäkin tatuoinneilla, niin siitä saa kuulla paljon kommentteja?
Jos tämä tyyppi ei yrittäisi näyttää poikkeukselliselta, hänen ulkonäöstään tuskin kenelläkään olisi paljonkaan sanottavaa.
Kuten jo aiemmin sanoin, halutaan vastuuvapautta omasta toiminnastaan. Nämä tatuoinnit ja salipukeutuminen ovat hyvä esimerkki tästä.
Aika surkeaa vikinää, te eette voi sille mitään, että yhä useampi ja useampi ihminen ottaa tatuoinnin ja että me nuoremmat sukupovet ei siitä välitetä, että onko jollain toimarilla leimoja vai ei. Oon ite IT-alalla ja todella monella on tatutointeja. Ketään ei haittaa, vaikka ne välillä jostain hihansuusta vilahtavatkin. Asiat muuttuu ja ei se kauhistelemalla ja haukkumalla muutu :)
Jostain syystä muuten aina kauhistellaan enemmnä naisten tekemisiä. Sata vuotta sitten oli vanhukset kauhuissaan, kun tytöt leikkasi polkkatukan. Nyt sitten kauhea itku ja huuto, kun nuoret naiset ottaa tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä sonnikoru nenään niin siinä onkin varmat merkit miehille pysyä kaukana kyseisestä naisesta.
On se vaan aina yhtä jännä juttu että toiset ei yritä ulkonäöllään juuri sinua miellyttää.
Et ole sen naisen kohderyhmää. Aivan kuten jotkut lippiksiä ja huppareita käyttävät miehet ei ole minun kohderyhmää.
Miksi naisella pitää olla joku kohderyhmä? Ei minulla ainakaan ole kohderyhmää ketä yritän miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
rumia kuvia joita sitten myöhemmin poistellaan kovalla rahalla
Ei niitä edes kaikkia saa pois. Ja rahaa maksaa hirveästi. Ja sattuu saatanasti. Ja iho kärsii joka tapauksessa sotkusta ja poistamisesta.
Tosi fiksua hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä muuten aina kauhistellaan enemmnä naisten tekemisiä. Sata vuotta sitten oli vanhukset kauhuissaan, kun tytöt leikkasi polkkatukan. Nyt sitten kauhea itku ja huuto, kun nuoret naiset ottaa tatuointeja.
Tai sitten susta vaan tuntuu siltä. Oletko harkinnut terapiaa noihin harhoihisi ja oman itsesi tärkeyden kuvitelmiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sen naisen kohderyhmää. Aivan kuten jotkut lippiksiä ja huppareita käyttävät miehet ei ole minun kohderyhmää.Miksi naisella pitää olla joku kohderyhmä? Ei minulla ainakaan ole kohderyhmää ketä yritän miellyttää.
Ja yrität miellyttää kaikkia? Vai puetko päällesi sen ruman hupparin vaikka minä en siitä pidä ja olet välittämättä asiasta?
Nyt enää puuttuu se, että tutkimukset osoittavat(kin) että tatuointivärit aiheuttavat syöpää tms
Vierailija kirjoitti:
Aika surkeaa vikinää, te eette voi sille mitään, että yhä useampi ja useampi ihminen ottaa tatuoinnin ja että me nuoremmat sukupovet ei siitä välitetä, että onko jollain toimarilla leimoja vai ei. Oon ite IT-alalla ja todella monella on tatutointeja. Ketään ei haittaa, vaikka ne välillä jostain hihansuusta vilahtavatkin. Asiat muuttuu ja ei se kauhistelemalla ja haukkumalla muutu :)
Onkos toimarille tullut mieleen, että asiat tosiaan muuttuu ja jonkin ajan kuluttua todellakin voi olla väliä, onko leimoja vai ei?
Nyt on meneillään jonkinlainen villitys. Se on erittäin hölmö villitys ja näyttää pahalta. Ennen pitkää rahvaskin sen tajuaa, ja sen jälkeen töhryjä lakataan paljolti ottamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sen naisen kohderyhmää. Aivan kuten jotkut lippiksiä ja huppareita käyttävät miehet ei ole minun kohderyhmää.Miksi naisella pitää olla joku kohderyhmä? Ei minulla ainakaan ole kohderyhmää ketä yritän miellyttää.
Ja yrität miellyttää kaikkia? Vai puetko päällesi sen ruman hupparin vaikka minä en siitä pidä ja olet välittämättä asiasta?
Joskus saatan pukea hupparin, yleensä en. Omasta mielestäni rumaa hupparia en pue. Mutta en minä ainakaan ketään yritä sillä vaatteella miellyttää eikä mulla ole kohderyhmää. Mutta olenkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän niissä tatuoinneissa niin ärsyttää? Itsekään en koskaan ottaisi itselleni, mutta muut saavat kyllä rauhassa värittää ihoaan niin paljon kuin sielu sietää.
Taitaa olla heikkolahjaisen lätinää tämäkin aloitus.
Hmm. Eli sulla ON tatuointeja ja toi kommentti oikeesti ärsyttää?
Ullatuuus...