Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repesin: Tatuoinnit ovat taidetta. Sen lisäksi ne ovat tapa tuoda esille omaa arvomaailmaa

Vierailija
02.01.2023 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009081665.html

Korjaan vähän tätä:

"Tatuoinnit ovat rumia töhryjä, jotka ovat heikkoitsetuntoisen tapa tuoda itseään epätoivoisesti esille."

Kommentit (523)

Vierailija
201/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin toimittaja yrittää kalastella klikkejä nollauutiselleen haukkumalla muita.

Miten musta tuntuu että tämä taktiikka on ollut tällä palstalla melkein joka päivä jonkun toimittajan toimesta tehty :)

Kiusaaminen on aina väärin, yritä muistaa tämä jatkossa.

Vierailija
202/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset on jutun mukaan suurin asiakasryhmä. Myös kehopositiivisuus mainittu. 

Eli huono itsetunto, kuten aloituksessakin arveltiin.

Mitä se haittaa, että ihmisellä on huono itsetunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että joitakin toisten kehot ahdistavat näin kovasti. Kyllä on paljon pahoinvointia Suomessa.

Tsemppiä hei kaikille!

Toivottavasti pian perustetaan joku tukijärjestö teille, jotka saatte pahoja ahdistustiloja toisten tatuoinneista. <333

Vierailija
204/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskatut on aika paljon kuten vegaanit. Vetää herneen todella syvälle perseeseen välittömästi.

Erona on se että täällä saa keskustella kymmenen sivun verran tatskoista, toisin kuin veganismista.

Ketjusta huomaan lähinnä että tatuoimattomat ovat vetäneet 10 sivun verran herneitä joka reikään

No tämän itekki huomasin. Sitä ehkä halutaan kuvitella että tämmönen triggeröis tatuoituja. Vähän niinkö aina palstan tatuointivihaketjut, ne on lähinnä tatuoimattomien yhteistä yökkimistä ja paheksumista ja sen oman puhtauden kiillottamista. Ehkä tatuoidut ihmisryhmänä välittää muiden mielipiteistä hyvin vähän jos ollenkaan.

Vierailija
205/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarillakaan ei kovin hyvin mene, kun pitää alentua kiusaamaan ihmisiä, jotta saadaan lukijoita uutiselleen.

Säälittävää.

Vierailija
206/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tollo ap! Totisesti.

Tatuointi on nimenomaan taidetta.

Ja erilaisia tatuointeja on ihmisillä ollut jo vuosituhansia.

Ei tatuointi ole mikään vain tämän hölmö villitys.

Se on vaan ollut viime vuosina muoti-ilmiö, johon etenkin nuoremmat kansalaiset hullaantuneet. Ympäri maailmaa.

Mutta tätä eivät käsitä tyhmät, pelkän peruskoulun käyneet

p#rsesilmät.

Vierailija
207/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakoon jokainen tatuointeja jos haluaa, mutta on se kumma kun tatuoitujen kuullen ei saa koskaan sanoa miten onnellinen on kun ei ole itse mennyt ottamaan sellaista. Että on ihan puhdas iho. Sitä ei tatuoidut siedä kuulla.

"Puhdas iho" :D

Onko myös värjätyt hiukset likaiset?

Mutta onnittelut kuitenkin sinulle onnistuneesta peseytymistä! :)

Tässä sen just näkee. Jos sanon etten halua sotkea ihoani millään "leimoilla" niin johan joku hyökkää säksättäen kimppuun. 

Vierailija
208/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaan mieleen miten itelle lapsena sanottiin, että "makuasioista ei voi kiistellä".. No, ehkä kaikki ei oo tällaista oppia saanu tai sisäistäny :D

Makuasiat ovat nimenomaan ainoita, mistä voi kiistellä. Faktoista paljon vähemmän, vaikka kaikki, kuten feministit, eivät ole sitäkään sisäistäneet. 

Feministihullu on herännyt :D

Ymmärsit väärin. En minä ole feministi, päinvastoin. 

Ai oletkin vammainen

Hui kun sattuu välimerkkejä osaamattoman keskenkasvuiset huutelut. 

Ethän sinäkään osaa kirjoittaa virheettömästi.

Vierailija
209/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarillakaan ei kovin hyvin mene, kun pitää alentua kiusaamaan ihmisiä, jotta saadaan lukijoita uutiselleen.

Säälittävää.

Missä kohtaa jutussa oli kiusaamista, vai tarkoitatko, että tämä provoaloitus olis hesarin aloittama?

Vierailija
210/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan absurbi keskustelu. Mulla on tatuointeja, eikä ne ole mun työnsaantiin tai työssä etenemiseen vaikuttaneet. Mulle ei edes ikinä ole kukaan tullut sanomaan mitään mun kuvista. Mä en tiiä onko tää jotenkin alakohtaista, ite teen markkinointia ja tällä alalla on sitten ehkä jotenkin vapaampaa ihmisten ulkonäön suhteen. Mutta missä sitten on nää kaikki ihmiset, jotka suhtautuu kuviin niin tuomitsevasti? Luulisi, että joskus ois joku jo tullut vastaan, mutta on kuitenkin jo yli 20 vuotta ollut tatuointeja. Ainoa joka on mutissut jotain on mun mummo.

Mikä absurdi keskustelu tämä nyt olisi? Tämä on joko tai -keskustelu. Miksi kilahtaa, jos jotkut esittävät eriäviä mielipiteitään jostain asiasta? Vai saako tämä sinut epävarmaksi itsesi suhteen tatskoinesi? "Enkö mä oikeasti näytäkään hyvältä? Olenkohan mä laumasieluinen ja virran mukana menevä, mihin mun yksilöllisyys katosi? Sulaudunko vaan tuohon sotkuiseen massaan"? 

Ja jos itse olisin esim. rekrytoija, olisi tatuoitu henkilö ihan samalla viivalla töhryttömien kanssa, jos tarvittavat edellytykset täyttyisivät. Riippuu tietenkin mitä paikkaa haetaan. Asiakkaat päättää esim. kaupallisella alalla. Ei suttua voi infopisteeseen laittaa. Palautetta alkaa tulemaan.

Jokainen saa olla omaa mieltään, turhaa puhua mistään tuomitsemisesta. -Mummo

Siksi tämä on absurdia, että tässä keskustelussa tuntuu olevan hirveästi ihmisiä joille tatuoinnit on ihan kauhea asia. Mutta IRL en oo moiseen törmännyt. Totta kai netissä ihmiset trollaa ja vetää ihan äärilleen sanomisensa, mutta silti. Luulisin että edes joskus olisin törmännyt tyyppiin, joka on tuomitseva ja tuo sen esillekin. Mutta en ole. Ihmiset on siis nössöjä, netissä huudellaan, mutta livenä ei sitten uskalleta sanoa?

Ehkä se johtuu käytöstavoista. Vaikka olisin mitä mieltä jonkun tatuoinneista, niin en minä sitä kenellekään mene päin naamaa möläyttämään, koska mitä se minulle kuuluu mitä joku nahkaansa laittaa. Mutta voin kyllä kertoa mielipiteen anonyymissä keskustelussa yleisellä tasolla. En ala ketään tiettyä henkilöä tässäkään formaatissa haukkumaan.

Vierailija
211/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan ollut viime vuosina muoti-ilmiö, johon etenkin nuoremmat kansalaiset hullaantuneet. Ympäri maailmaa.

p#rsesilmät.

Kykenemättömyytesi asialliseen keskusteluun kertookin sitten kaiken tatuoiduista ihmisistä.

Vierailija
212/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis sinä ap repesit mille?

Toivottavasti apn kursii joku nyt kasaan, kun repesi niin pahasti.

Vierailija
213/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakoon jokainen tatuointeja jos haluaa, mutta on se kumma kun tatuoitujen kuullen ei saa koskaan sanoa miten onnellinen on kun ei ole itse mennyt ottamaan sellaista. Että on ihan puhdas iho. Sitä ei tatuoidut siedä kuulla.

"Puhdas iho" :D

Onko myös värjätyt hiukset likaiset?

Mutta onnittelut kuitenkin sinulle onnistuneesta peseytymistä! :)

Tässä sen just näkee. Jos sanon etten halua sotkea ihoani millään "leimoilla" niin johan joku hyökkää säksättäen kimppuun. 

Kimppuun hyökkäämistä kun näkökulmaasi kommentoidaan käyttämäsi logiikan mukaisesti tarkastelemalla samantyylistä asiaa... No, sitä ihminen tulkitsee asiat mielensä mukaisesti. Oikein säksättäen :D ps oon eri kuin aiempi

Vierailija
214/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskatut on aika paljon kuten vegaanit. Vetää herneen todella syvälle perseeseen välittömästi.

Erona on se että täällä saa keskustella kymmenen sivun verran tatskoista, toisin kuin veganismista.

Ketjusta huomaan lähinnä että tatuoimattomat ovat vetäneet 10 sivun verran herneitä joka reikään

No tämän itekki huomasin. Sitä ehkä halutaan kuvitella että tämmönen triggeröis tatuoituja. Vähän niinkö aina palstan tatuointivihaketjut, ne on lähinnä tatuoimattomien yhteistä yökkimistä ja paheksumista ja sen oman puhtauden kiillottamista. Ehkä tatuoidut ihmisryhmänä välittää muiden mielipiteistä hyvin vähän jos ollenkaan.

Ai, nytkö tatuoidut ovat jo erillinen ihmisryhmä! Hauska!

Vierailija
215/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan absurbi keskustelu. Mulla on tatuointeja, eikä ne ole mun työnsaantiin tai työssä etenemiseen vaikuttaneet. Mulle ei edes ikinä ole kukaan tullut sanomaan mitään mun kuvista. Mä en tiiä onko tää jotenkin alakohtaista, ite teen markkinointia ja tällä alalla on sitten ehkä jotenkin vapaampaa ihmisten ulkonäön suhteen. Mutta missä sitten on nää kaikki ihmiset, jotka suhtautuu kuviin niin tuomitsevasti? Luulisi, että joskus ois joku jo tullut vastaan, mutta on kuitenkin jo yli 20 vuotta ollut tatuointeja. Ainoa joka on mutissut jotain on mun mummo.

Mikä absurdi keskustelu tämä nyt olisi? Tämä on joko tai -keskustelu. Miksi kilahtaa, jos jotkut esittävät eriäviä mielipiteitään jostain asiasta? Vai saako tämä sinut epävarmaksi itsesi suhteen tatskoinesi? "Enkö mä oikeasti näytäkään hyvältä? Olenkohan mä laumasieluinen ja virran mukana menevä, mihin mun yksilöllisyys katosi? Sulaudunko vaan tuohon sotkuiseen massaan"? 

Ja jos itse olisin esim. rekrytoija, olisi tatuoitu henkilö ihan samalla viivalla töhryttömien kanssa, jos tarvittavat edellytykset täyttyisivät. Riippuu tietenkin mitä paikkaa haetaan. Asiakkaat päättää esim. kaupallisella alalla. Ei suttua voi infopisteeseen laittaa. Palautetta alkaa tulemaan.

Jokainen saa olla omaa mieltään, turhaa puhua mistään tuomitsemisesta. -Mummo

Siksi tämä on absurdia, että tässä keskustelussa tuntuu olevan hirveästi ihmisiä joille tatuoinnit on ihan kauhea asia. Mutta IRL en oo moiseen törmännyt. Totta kai netissä ihmiset trollaa ja vetää ihan äärilleen sanomisensa, mutta silti. Luulisin että edes joskus olisin törmännyt tyyppiin, joka on tuomitseva ja tuo sen esillekin. Mutta en ole. Ihmiset on siis nössöjä, netissä huudellaan, mutta livenä ei sitten uskalleta sanoa?

No pitäisikö sen sitten mennä niin, että tultais avoimesti sanomaan, että ällöttää sun tatskat?? :o Fiksuuden merkki? Onko nössöä käyttäytyä korrektisti? Ihan samako sitten muidenkin makumieltymysten kohdalla; kaikki ulkonäköön negatiivisesti liittyväkö siis vaan ok laukoa tuntemattomien silmille??

Ymmärtänet mitä siitä seuraisi. Netissä keskustellaan ja tämäkin on mielipidepalsta. Ei kannata ottaa niin kovin vakavasti. Ja onhan täälläkin paljon niitä, jotka ihailevat noita kammottavia töherryksiä. Meitä aitoa luonnollisuutta ja kaunista ihoa kannattaviakin onneksi vielä löytyy. Kaunis alaston vartalo on kuin patsas, ei siihen sotketa mitään.

Sellainen rotutohtori sieltä

No tuota, jäi kiinnostamaan, että millä sait tästä rotukysymyksen??

Vierailija
216/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p#rsesilmät.

Kykenemättömyytesi asialliseen keskusteluun kertookin sitten kaiken tatuoiduista ihmisistä.

Vau, löysit yhden kommentin, joka tukee näkökulmaasi, joten päätit nostaa sen tikun nokkaan ja kertoa miten se kertoo isosta määrästä ihmisiä "kaiken" 5/5

Vierailija
217/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihmisillä suunnattoman heikko psyyke kun tatuoinneista jaksetaan ulista yli 10 sivun verran. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ja te jankutatte miten tatuoinnit on ihan kamalia! Huh huh.

Vierailija
218/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän itekki huomasin. Sitä ehkä halutaan kuvitella että tämmönen triggeröis tatuoituja. Vähän niinkö aina palstan tatuointivihaketjut, ne on lähinnä tatuoimattomien yhteistä yökkimistä ja paheksumista ja sen oman puhtauden kiillottamista. Jos tarkastellaan tatuoituja ihmisryhmänä, niin voi olla, että kiinnostus muiden mielipiteisiin olis vähäinen tai jopa olematon.

Ai, nytkö tatuoidut ovat jo erillinen ihmisryhmä! Hauska!

No ehkä tarkennan sitten sanomistani

Vierailija
219/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on ihmisillä suunnattoman heikko psyyke kun tatuoinneista jaksetaan ulista yli 10 sivun verran. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ja te jankutatte miten tatuoinnit on ihan kamalia! Huh huh.

Keskustelupalstoilla monesti keskustellaan erilaisista asioista, usein jopa aika pintapuolisista. Ja voithan jättää tämän keskustelun lukemattakin. Ehkä Internetin keskustelupalstat eivät vain sovi sinulle?

Vierailija
220/523 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon typerämpää keksi, kuin laitattaa ihoonsa sinne pysyvästi jääviä vieraita kemikaaleja. Onneksi ei tullut koskaan moiseen hölmöilyyn lähdettyä.