Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä menee alkoholiin kk?

Vierailija
01.01.2023 |

Itsellä n. 400e plus tupakit ja veroja vaan nostetaan näissä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40€. Ostan noin kerran kuussa viinin ruualle kaveriksi, jota juon lasin tai kaksi. Lauantaisin juon lähipanimosta yhden oluen, heillä monipuolinen ja vaihtuva valikoima.

Tykkään viinistä ja oluesta, mutta olen vähentänyt maistelun määrää, sillä huomaan jo suht pienillä määrillä olevan vaikutusta yleiseen hyvinvointiin.

Aiemmin saattoi mennä lähes joka päivä päivällisen kanssa lasillinen, ja viikonloppuisin hyvän ravintolaruuan jälkeen lähdin oluthuoneelle kumoamaan tuoppeja.

Ikää kun on tullut, niin olen keskittynyt enemmän suklaaseen ja kahviin. Niihin menee triplasti se, mitä alkoholiin.

Vierailija
62/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mun rahat riittää siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämä, 0 eur ;-)

Vierailija
64/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

O euroa, en käytä alkoholia.

Vierailija
65/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200e keskimäärin. Joskus enemmän joskus ei yhtään. Tähän kuuluu ravintolat ja yhdessä porukalla nautitut juomat. Ei kauhistuta tai kaduta.Muuten juon vain vettä arkisin tai tuorepuristettua mehua aamulla.

Vierailija
66/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meni kaikki rahat. Nyt viimeiseen vuoteen ei ole mennyt yhtään, kun lopetin itseni myrkyttämisen. Juon vettä hanasta.

Vierailija
67/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuussa meni tonni ja ihan itsekin säikähdin kun aloin tehdä laskelmia. 

Vierailija
68/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ alkoholi 0€ tupakka. En juo enkä polta.

Vierailija
69/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nuo 0€ vastaukset :) Itsellä sauna lonkerot/siiderit: pullo per nokka per viikko. Olisko yhteensä meidän perheeltä 20-30€/kk. Poikkeuksena tietysti joulu/pääsiäinen/vappu/juhannus, jolloin kuohuviiniä ja puna- ja valkoviiniä ruoan kanssa. 

Vierailija
70/70 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuukaudesta.

Nyt jouluksi tuli ostettua paljon. Glögeja itselle ja lahjaksi ehkä 80€ viiniä pikkujouluihin vietäväksi ja joulupöytään, meitä oli iso porukka, enkä osannut arvioida paljon menee. Otin varmuuden vuoksi yläkanttiin. Yhteensä ehkä 160€. Muutamat oluet ehkä 20€.

Näistä jäi kyllä ylikin, eikä hetkeen tarvitse alkon ovea avata.

Uutena vuotena juotiin kesältä jäänyttä kuoharia.

Näiden lisäksi yhden pikkujoulut, jossa oltiin ravintolassa, illan juomat ehkä 40€.

Eli 300€ yhteensä. Normaalikuukausina ei varmaan satastakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme