Paljon teillä menee alkoholiin kk?
Itsellä n. 400e plus tupakit ja veroja vaan nostetaan näissä.
Kommentit (70)
3-4 krt/kk baarissa kunnon kännit, jolloin noin 80-100e per reissu. En juo kotona esim pohjia tms. Kankkuspäivänä voin ottaa pari pizzanhaku reissulla. Eli 400-500e/kk. Tuossa on myös avovaimolle tarjottuja mukana. Tämä siis normi kuukautena. Pidän välillä 3-4 viikon alkoholi taukoja.
ei yhtään jossei keskaria lasketa
Noin about satku give or take. Baareissa en käy, mutta rakastan hyviä viinejä.
Huh huh, vieläkö minäkin ehtisin muiden mukaan kiillottamaan sädekehääni? Siis: En juo (ja olen muutenkin täydellinen).
Enpä ole laskenut. Pari pulloa viiniä viikossa ja muutama gin tonic tai muu drinkki. Mitä tuo nyt tekisi, noin satasen viikossa eli 400€ per kk.
En ole juonut alkoholia 44 vuoteen. Tulin uskoon ja viinakset jäi. Joskus olen ottanut alkoholittoman oluen saunaan, mutta yleensä limpparia. Siis ehkä 1€/kk keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole laskenut. Pari pulloa viiniä viikossa ja muutama gin tonic tai muu drinkki. Mitä tuo nyt tekisi, noin satasen viikossa eli 400€ per kk.
Niin tämä siis minulta ja mieheltäni yhteensä.
Varmaan 20-70e, kuukaudesta riippuen.
N.50€. Ostan pullon pari kerta kuussa, lomalla voi mennä vähän enemmän.
30€ sillä saa vinkkuvehkeet eikä ehi ees kk juua kaikkkee ja parempaa on ko alkon litkut:)
Täällä kysyttiin paljonko sinulla menee rahaa alkoholiin kuukauden aikana. On ihan turhaa ja lapsellista viisastelua mainita nuo nolla eurot.
Itselläni menee n. 350 e.
200 € vähintään. Kova raha työttömälle.
"En ole juonut alkoholia 44 vuoteen. Tulin uskoon ja viinakset jäi. "
Mulla ei ole jäänyt. Sehän on vain juomaa ja ei usko siihen liity. Jeesuskin muutti veden viiniksi, Paavali suositteli viiniä vatsavaivoihin ym niin oon ajatellut että se on enempi ihmisten touhua muka kieltää alkoholi uskoon vedoten. Ei sellaista edes Raamatussa ole.
Mulla satanen, miehellä 200-300