Saita mies
Olemme seurustelleet 3 vuotta ja asumme toistaiseksi erillään. Mies puhuu jatkuvasti yhteenmuutosta. Ei viihdy ankeassa pikkukaksiossaan. Viettää luonani 4-7 yötä viikossa ja kaikki viikonloput.
Luonani tosiaan on viihtyisämpää, joten tämä minulle ok. Paitsi että mies ei osallistu edes omiin ruokakustannuksiinsa. Kun otan asian rauhallisesti esille ja sanon, että maksan suurimman osan ja että hän voisi joskus maksaa kauppakassin, niin hän raivostuu ja kiukuttelee. Sanoo, että ei hän syö juuri mitään.
Totuus on, että jokaisella aterialla menee 2-3 annosta. Yhdellä välipalalla helposti 5 karjalanpiirakkaa.
Mies tienaa kaksi kertaa enemmän kuin minä. Yli kymppitonnin kuussa. Rahaa hänellä menee ainoastaan vuokraan 800 e/kk. Bensat työpaikan puolesta. Ei maksa lastensa elatusta. Minulla on vuoroviikoin 2 lasta, joten suurin osa palkastani menee ihan vaan elämiseen. En kylve rahassa. Tilanteeni ottaen huomioon, ei kai ole kohtuutonta vaatia miestä maksamaan omat ruokansa.
Tänään mies ajatteli, että ei taas halua osallistua. Me muut söimme kotona, hän kävi salaa makkaraperunoilla. Halusi sillä osoittaa mieltään. Toinen heitto oli, että kun muutamme yhteen niin hän hankkii oman jääkaappinsa ja ostaa sinne omat ruoat.
Onko tämä teistä kypsää käytöstä 50 v mieheltä, jolla rahaa riittää?
Samaan aikaan mies veistelee, että voisin lopettaa raskaan päivätyöni. Hän kyllä meidät elättää. Puhuu näin ja samana päivänä kimpaantuu, jos otan ruokakustannuksen jakamisen puheeksi. Ja lasteni tai minun ruokia ei tarvitse maksaa, vain omansa, koska pidemmän päälle hänen ruokansa tulevat kalliiksi.
Kommentit (35)
Ei vitt mikä pelle tuo äijä. Nauroin vedet silmissä noita sen juttuja. Oispa provo
Ap on kyllä harvinaisen munan kipeä kun moista katsoo :facepalm:
Vierailija kirjoitti:
Moi Veera. Tunnistin kyllä itseni. Nyt meni lusikat jakoon.
Onneksi ei ole mitään jaettavaa emmekä asu yhdessä.
Arvostelijoille tiedoksi, että asiat eivät ole aina ihan yksinkertaisia. Minulla takana yksi ero, jossa lapsiin sattui kovasti. Tämä mies on mukava lapsille, heille tärkeä. En haluaisi satuttaa lapsia taas uudestaan. Siksi osittain tietoisesti kärsin. Vaan en loputtomiin. Samalla tiedän, että tässä saattaa mennä mahdollisuus parisuhteeseen loppuelämäksi. Kerran tinderissö pyörineenä tiedän että vakavan suhteen löytäminen on aika mahdotonta. Olen jo kai nelikymppisenä miehille liian vanha, lapset ja se että en enää ole lisää hankkimassa ovat esteitä. Olen ihan kivan näköinen, hyvässä työssä, talous kunnossa, mutta se ei kolme vuotta sitten miehille riittänyt, miksi riittäisi jatkossakaan?
Tunnen monta oikeasti tosi hyvää naista, joille enää tässä iässä löydy ketään.
Suosittelen ap että luet kirjoituksesi läpi ihan ajatuksen kanssa. Mies käyttää sinua hyväksi, äkkiä monoa tuollaiselle!
Yäk, kyllä lokkihan tuo on ei mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Veera. Tunnistin kyllä itseni. Nyt meni lusikat jakoon.
Onneksi ei ole mitään jaettavaa emmekä asu yhdessä.
Arvostelijoille tiedoksi, että asiat eivät ole aina ihan yksinkertaisia. Minulla takana yksi ero, jossa lapsiin sattui kovasti. Tämä mies on mukava lapsille, heille tärkeä. En haluaisi satuttaa lapsia taas uudestaan. Siksi osittain tietoisesti kärsin. Vaan en loputtomiin. Samalla tiedän, että tässä saattaa mennä mahdollisuus parisuhteeseen loppuelämäksi. Kerran tinderissö pyörineenä tiedän että vakavan suhteen löytäminen on aika mahdotonta. Olen jo kai nelikymppisenä miehille liian vanha, lapset ja se että en enää ole lisää hankkimassa ovat esteitä. Olen ihan kivan näköinen, hyvässä työssä, talous kunnossa, mutta se ei kolme vuotta sitten miehille riittänyt, miksi riittäisi jatkossakaan?
Tunnen monta oikeasti tosi hyvää naista, joille enää tässä iässä löydy ketään.
Ja lisäyksenä. 50-vuotiaat vapaat miehet ovat aikamoista biojätettä. Ei heistä olisi muuten hankkiuduttu eroon. Seuraavalla kierroksella kohdalle voi sattua vieläkin surkeampi mies. Nyt sentään en ole löytänyt itseäni mattorullan sisältä. Niinkin tässä voisi käydä.
45+ ikänsä yksin olleet miehet taitavat olla aika nuukia kitupiikkejä.
Kai annat hänelle edes satasen viikkorahaa?
En ymmärrä aloittajaa. jos ukko on saita ja ap siitä kärsii niin ukko kierrätykseen vaan. Sellaisen päätöksen pytyy kyllä normaalijärkinen tekemään itkemättä muille netissä. Varsinkin jos ei edes asu sen miehen kanssa.
Mikä tässä siis on se ongelma -muu kuin se ettei aloittaja vaan saa aikaiseksi?
Kysytkö ihan tosissasi, onko tuollainen käytös ja ne kertomasi esimerkit muiden mielestä ok? Ja että tuollaistako muillakin on? Vai nauratko siellä ääneen?
Nyt pitää kyllä vetää henkeä ja kysyä, millainen perhe-elämän malli sinulla oikein on, kun kyselet tuollaista? Kenelle tahansa täysjärkiselle ihmiselle olisi jo käynyt alkumetreillä selväksi, että miesystäväsi on piheistä pihein lokki ja hyväksikäyttäjä. Älä suotta odota omaa ajokorttiasi, vaan heivaa ukko mäkeen heti. Kun sinun ei tarvitse enää ruokkia miestä, voit lähettää säästyneillä rahoilla poikasi treeneihin vaikka taksilla.
Miksi mies ei maksa lapsistaan elatusmaksuja? Miten noilla tuloilla voi kiemurrella ulos maksamisvastuusta?
Mies haluaa säästää ja syödä sun laskuusi. Eli sulla on 3 lasta, ja vain 1 aikuinen ja se aikuinen oot sinä.
En tiedä kumpi tässä on tyhmä, mies vai nainen.