Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muut tuhdit tädit löydätte kumppaneita? En löydä.

Vierailija
01.01.2023 |

Tindermieskin pisti heti sivuun tapaamisen jälkeen vaikka itsekin oli vatsakas

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ulkonäköä ja painoa tärkeämpää on se oma luonne ja asenne. Itsevarmuus ei myöskään haittaa

Vierailija
22/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni BMI 26 ja minulle on suoraan monet kerrat sanottu, että olen liian lihava.

No pojat, jos BMI ja naisen paino on parisuhteen mittari niin olkoot.

Olen kuitenkin omillani toimeentuleva, koulutettu ja mielestäni ihan hillityn tyylikäs nainen. Vaaleat, keskipitkät hiukset jotka ponnarilla. Pukeudun ajattomasti. Tienaan vuodessa noin 65.000 euroa.

Mutta BMI on 26!!!

Tässä koulutetulle naiselle pieni oppitunti elämästä ja ihmissuhteista: miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.

Naisille on tärkeää miehen koulutus, työ, varallisuustaso ja tyylikäs pukeutuminen, joten naiset kuvittelevat olevansa hyviä saaliita, jos heillä itsellään on nuo samat ominaisuudet kunnossa. Mutta ei se niin mene.

Siis nainen voi olla siipiveikko / lokki / elätettävä? Kouluja käymätön?

Pääasia on, että nainen on hoikka?

Kyllä. Kunhan on hyvännäköinen, niin se riittää. Mieti nyt jotain Maisa Torppaakin. Ei se koulutuksellaan  miljonäärirallikuskia hurmannut.

Eikä naaman tarvitse olla priimaa, jos kroppa on tikissä. Mutta mieluummin nätti naama JA hoikka kroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisin kyllä ryhtyä mielelläni pyöreämmän neidon kumppaniksi. Mutta olisi hyvä, jos tällä neitokaisella olisi  myös todella hyvin runsaasti rintamusta ja takamusta. Kun näin on, niin ei ole väliä mikään bmi tai miltä naamasta näyttää. Voitaisiin sitten mennä vaikkapa autoajelulle ja leiriytyä jonnekin hyvin syrjäiseen paikkaan tai mökille telttailemaan. 

Nyt on ollut vähän flunssaa, mutta olen suorittanut yliopistossa tutkinnon. Lisäksi ajattelin hankkia uudet talvikengät, kunhan kuume tästä vähän hellittää. Joten pistäkää kirjeitä tulemaan, jos muuten kiinnostuit!

Vierailija
24/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni BMI 26 ja minulle on suoraan monet kerrat sanottu, että olen liian lihava.

Olen kuitenkin omillani toimeentuleva, koulutettu ja mielestäni ihan hillityn tyylikäs nainen. Vaaleat, keskipitkät hiukset jotka ponnarilla. Pukeudun ajattomasti. Tienaan vuodessa noin 65.000 euroa.

Mutta BMI on 26!!!

Tässä koulutetulle naiselle pieni oppitunti elämästä ja ihmissuhteista: miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.

Naisille on tärkeää miehen koulutus, työ, varallisuustaso ja tyylikäs pukeutuminen, joten naiset kuvittelevat olevansa hyviä saaliita, jos heillä itsellään on nuo samat ominaisuudet kunnossa. Mutta ei se niin mene.

Eihän BMI edes ole mikään valas?

No tuo koulutettu nainen vaikuttaa muutenkin niin maskuliiniselta, että en ihmettele, miksei miehiä kiinnosta. Ja ylipainoa se pienikin ylipaino on. 

Vierailija
25/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapakasta, sun pitää vaan odottaa että ukot on tarpeeksi jurrissa.

Jurri kestää muutaman tunnin

Ottaa alkoholistin niin se ei selviä kuin harvoin. Selviksi ajoiksi voi lähteä matkalle tai teeskennellä naapuria.

Vierailija
26/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon niehiå jotka tykkää myös tuhdimmista naisista. Älä huoli, kyllä se oikea löytyy kun jaksat omaa kultaa tavoitella.

Vierailija
27/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaverin kautta. On miehiä joita naisen ylipaino ei haittaa.

Vierailija
28/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta BMI on 26!!!

Eihän BMI edes ole mikään valas?

No tuo koulutettu nainen vaikuttaa muutenkin niin maskuliiniselta, että en ihmettele, miksei miehiä kiinnosta. Ja ylipainoa se pienikin ylipaino on. 

Syy on se, kun naista jolla on rahaa ja koulutus ei voi alistaa. Miehet haluaa naisen jonka voi alistaa itsestään riippuvaiseksi jotta se ei kykene lähtemään kun miehen oikea luonne paljastuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme