Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muut tuhdit tädit löydätte kumppaneita? En löydä.

Vierailija
01.01.2023 |

Tindermieskin pisti heti sivuun tapaamisen jälkeen vaikka itsekin oli vatsakas

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakasta, sun pitää vaan odottaa että ukot on tarpeeksi jurrissa.

Vierailija
2/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jurri kestää muutaman tunnin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhti täti löytää samalla tavalla hyvän kumppanin, kuin tuhti setäkin. Ottamalla vuoden aikaa ja laittamalla itsensä ulkoisesti niin kuntoon, kuin mahdollista. Jos vuosi ei riitä, niin sitten vielä toinen päälle. Miehet tarvitsevat uudistumiseen yleensä 2-3 vuotta, jotta lihasmassa saadaan riittävän hyvään kuntoon parisuhdemarkkinoille.

Vierailija
4/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambialaisille kelpaa elättäjäksi tuhditkin. Ja bonuksena järkyttävän iso mela.

Vierailija
5/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambialaisille kelpaa elättäjäksi tuhditkin. Ja bonuksena järkyttävän iso mela.

Iso ja kestävä.

Vierailija
6/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.amoremi.ee/ selaa alas asti

Vierailija
7/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboililta löysin mukavan miehen

Vierailija
8/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jurri kestää muutaman tunnin

Niin, mutta se saattaa sitten se kankkusessa heräilevä ukkeli jäädäkin.

Vierailija
9/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ryhtyä kumpanix mutta olen pervo ja tylsä ihminen

Vierailija
10/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks

Vierailija
11/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni BMI 26 ja minulle on suoraan monet kerrat sanottu, että olen liian lihava.

No pojat, jos BMI ja naisen paino on parisuhteen mittari niin olkoot.

Olen kuitenkin omillani toimeentuleva, koulutettu ja mielestäni ihan hillityn tyylikäs nainen. Vaaleat, keskipitkät hiukset jotka ponnarilla. Pukeudun ajattomasti. Tienaan vuodessa noin 65.000 euroa.

Mutta BMI on 26!!!

Vierailija
12/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset tuhdit tädit joilla on leveä lantio ja ns. kokispullon muotoinen vartalo on mun silmiin todella seksikkäitä.

Mutta omenavartalo on kyllä 0/5, ei kiitos.

Vierailija
13/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni BMI 26 ja minulle on suoraan monet kerrat sanottu, että olen liian lihava.

Olen kuitenkin omillani toimeentuleva, koulutettu ja mielestäni ihan hillityn tyylikäs nainen. Vaaleat, keskipitkät hiukset jotka ponnarilla. Pukeudun ajattomasti. Tienaan vuodessa noin 65.000 euroa.

Mutta BMI on 26!!!

En usko sanaakaan tästä.

Vierailija
14/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta BMI on 26!!!

En usko sanaakaan tästä.

No kyllä olin minäkin alkuun kummissani tästä.. monille ihan tavallisen näköisille miehille oli painoni ongelma.

-sama

Vierailija
15/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta en osaa sanoa, kun en ole tarpeeksi tuhti. Erään varovasti arvoituna 150-kiloisen tädin oven taakse niitä on ilmestynyt ihan vaan odotellessa, kutsumatta ja pyytämättä. Ehkä hänen salaisuutensa on se sosiaalinen verkosto, joka on antanut vihjeitä sopiville sulhasehdokkaille.

Vierailija
16/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuperäisen suomalaisen ja hoikan miehen löysin netistä. Kohta oltu parikymmentä vuotta yhdessä.

Vierailija
17/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta BMI on 26!!!

Tässä koulutetulle naiselle pieni oppitunti elämästä ja ihmissuhteista: miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.

Naisille on tärkeää miehen koulutus, työ, varallisuustaso ja tyylikäs pukeutuminen, joten naiset kuvittelevat olevansa hyviä saaliita, jos heillä itsellään on nuo samat ominaisuudet kunnossa. Mutta ei se niin mene.

Vierailija
18/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keskittymään tummanahkaisiin miehiin. Takuuvarma löytö, jos haet Afrikasta. Suhteen pysyvyyteen en ota kantaa, mutta rakkaat muistot jäävät.

Vierailija
19/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta BMI on 26!!!

Tässä koulutetulle naiselle pieni oppitunti elämästä ja ihmissuhteista: miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.

Naisille on tärkeää miehen koulutus, työ, varallisuustaso ja tyylikäs pukeutuminen, joten naiset kuvittelevat olevansa hyviä saaliita, jos heillä itsellään on nuo samat ominaisuudet kunnossa. Mutta ei se niin mene.

Siis nainen voi olla siipiveikko / lokki / elätettävä? Kouluja käymätön?

Pääasia on, että nainen on hoikka?

Vierailija
20/28 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta BMI on 26!!!

Eihän BMI edes ole mikään valas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä