Vaikea orgasmi
Löytyykö muita naisia joilla orgasmi on ihan aina työn ja tuskan takana? Tuli tässä juuri 40 vuotta täyteen ja hiukkasen alkaa turhauttamaan että saan edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen orgasmin vain sillä samalla tavalla mitä 25 vuotta aiemmin. Ja se on siis todella tarkkaa, en esimerkiksi pysty saamaan jos seison tai olen kontallaan/polvillaan. Miehellä kesti oivaltaa 10 vuotta että en saa... en kehdannut kertoa koska pelkäsin että masentuu siitä, ja sitten vielä pari vuotta että saa minut tulemaan. Tämä tapahtuu harvakseltaan suuseksissä koska se on edelleen todella hankala prosessi.
Minun pitää käytännössä pakottaa orgasmi tulemaan ajamalla kaikki muut ajatukset päästä pois (mikä on yllättävän hankalaa) ja miettiä tosi rivoja juttuja. Miehen pitää osata koskea just oikeasta kohtaa. Pitkään ja samalla tavalla. Yleensä vaikka molemmat kuinka yrittää ei silti onnistu, silloin huolestuttaa että mieskin turhautuu kun 20 min nuolee ja tulos on nolla.
On useampi suristin ostettu, kaikki tuntuvat lähinnä epämiellyttäviltä tai ei ainakaan yhtään siltä mikä toimisi. Oma käsi sentään toimii aina lopulta mutta senkään käyttö ei onnistu yhdynnässä millään. Ei ole kauhean mieltä ylentävää runkkailla seksin jälkeen itsekseen ja siksi sitä harvoin teen.
Nyt tästä voi saada kuvan että pakonomaisesti metsästettäisiin sitä orgasmia, oikeasti näitä yrityksiä on ehkä joka toinen kuukausi eli ei sillä olla seksielämäämme pilaamassa. Näyttäisi myös siltä että mies ei tästä kauheasti paineita ota mutta minua välillä harmittaa. Olen ihan kauhean kateellinen niille jotka tulevat vahingossa, minulle sellainen on täyttä utopiaa kun monesti ei tule vaikka kuinka yrittäisi.
Minä haluaisin haluta seksiä mutta kun on 20 vuotta jäänyt lähes aina ilman niin kyllä se vaan alkaa syödä motivaatiota. Pitääkö vain luovuttaa vai onko joku näin toivoton tapaus onnistunut lopulta kääntämään asiat paremmin päin? Miten se kävi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut laadukkaita seksivälineitä? Niitä on nykyisin monenlaisia ja klitorikselle saa jos jonkinmoista stimulaatiota. Kokeilepa esim funfactoryn leluja. Seksi ilman orgasmia on tottakai turhaa.
Ei sääntöä ilman poikkeusta; kyllä nautin seksistä ilman, että tietoisesti aina tavoittelen orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut laadukkaita seksivälineitä? Niitä on nykyisin monenlaisia ja klitorikselle saa jos jonkinmoista stimulaatiota. Kokeilepa esim funfactoryn leluja. Seksi ilman orgasmia on tottakai turhaa.
Ei sääntöä ilman poikkeusta; kyllä nautin seksistä ilman, että tietoisesti aina tavoittelen orgasmia.
Jep, juuri näin! Seksi ei mielestäni ole koskaan turhaa. Täällä monesti laitetaan sanoja toisten suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin minä saan sillä satisfyerillä ihan julmetun orgasmin ja helposti. Sitä kandee käyttää liukkarilla ja ehkä tosiaan hiukan opetella. Älä sitä miestäsi mieti, eiköhän hänellekin ole se sinun orgasmisi tärkeä, ihmettelisin jos ei olisi, varsinkin kun tietää ongelmasi. Kokeile, ei se niin paljon maksa!
Sinä et olekaan kaikki naiset. Omani ei tuollaisella ole saanut kertaakaan. Monella muulla tavalla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, juuri näin! Seksi ei mielestäni ole koskaan turhaa. Täällä monesti laitetaan sanoja toisten suuhun.
Aika surkeaa olisi harrastaa seksiä, jos vain toinen saa huipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet ovat tätä mieltä- se sopii heille hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin minä saan sillä satisfyerillä ihan julmetun orgasmin ja helposti. Sitä kandee käyttää liukkarilla ja ehkä tosiaan hiukan opetella. Älä sitä miestäsi mieti, eiköhän hänellekin ole se sinun orgasmisi tärkeä, ihmettelisin jos ei olisi, varsinkin kun tietää ongelmasi. Kokeile, ei se niin paljon maksa!
Sinä et olekaan kaikki naiset. Omani ei tuollaisella ole saanut kertaakaan. Monella muulla tavalla kyllä.
Taas mies joka puhuu naisensa suulla. Taliban.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet ovat tätä mieltä- se sopii heille hyvin.
Sä mitään miehistä tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Kh:kin on kertonut ettei saa aina miestään tulemaan. Surkeaa seksiä.