Mies selvästi pitää kropastani ja sitten menemme.... Nukkumaan!?
Mies aivan selvästi pitää minua haluttavana, hän hyväilee ja ns. kuolaa eri paikkojani. Kun sitten talon hiljennyttyä olisi se hetki, että sopisi ruveta touhuilemaan, kaikki taika häviää johonkin ja hän alkaa nukkumaan. (Ei erektio-ongelmaa.) Tuntuu tosi tyhmältä. En enää päästä itseäni kiihtymään kovin paljoa, etten taas pety niin kovasti. Tästä on ollut kevyttä keskustelua, mutta kysyisinkin nyt palstalaisilta, joilla on kotona samanlaista, että miten olette ratkaisseet ongelman vai ihmettelette tekin vain, että mitä nyt.
Kommentit (35)
Kyl mie mieluummin nukkusinkun nussisin.
oletko vastannut noihin kiinnostuksen osoituksiin päivän aikana, niin että hän tietäisi hakutessaan pääsevänsä kyntämään sinua? mies ei ole selvännäkijä
Itse olen päälle viiskymppisenä huomannut vähän tuota samaa ilmiötä, että aamulla ja päivän aikana on vireystila korkeimmillaan, mutta iltaa kohti ei enää välttämättä halut herää ainakaan ihan spontaanisti. Voisiko olla jotakin samanlaista?
Luin jostain, että tuo johtuisi testosteronitason luontaisesta vaihtelusta vuorokauden aikana, ja kun iän myötä se perustaso väistämättä alenee, niin illalla alimman tason aikaan se alkaa näkyä. Halujen tasohan silti riippuu niin monesta muustakin asiasta, että ei tuossa nyt mikään hormonihoito ainoa tai ensimmäinen vaihtoehto ole. Kuten aina, aika edellisestä orgasmista vaikuttaa. Samoin kaikki muukin stimulaatio, jos ei kulli nouse spontaanisti, niin kyllä sitä voi houkutella eri tavoin. Uudet jutut kiihottavat enemmän kuin vanhat kaavat. Ja mikä tärkeintä, seksuaalista aktiivisuutta ruokkii parhaiten... tadaa - seksuaalinen aktiivisuus. Värkit ja vehkeet tykkää siitä kun niitä käytetään.
Pue sukkahousut sekä sexyt alusvaatteet päälle ja vähän kiusoittelet.
Toimii lähes joka miehelle.
Sitten jos vähän panttaat seksiä pari päivää niin homma siinä.
sitä väsyy iltaa kohti
mikä estää aamukahvin kera imemästä kullia että mies pääsee tunnelmaan? voit narauttaa skermat kahviisi siinä aamutuimaan ja sen jälkeen vatkata itsellesi orkut ratsastaen
Ei nyt ole kyse siitä, etten olisi ihana hänen silmissään. Aivan sama mitä on ylläni, niin hän minua haluaa hyvällä ja vilauttelen (tosin vähenemään päin on vilautteluni, koska lopputulos on illalla se zzzzz) rintojani sekä peffaani. Ihan on kivaa lämmittelyä päiväsellä ja stondis on helppo saada ja kestävä on. Mutta illan tullen sanoo hän, nyt mä alankin tästä nukkumaan. Kyllä harmittaa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
sitä väsyy iltaa kohti
mikä estää aamukahvin kera imemästä kullia että mies pääsee tunnelmaan? voit narauttaa skermat kahviisi siinä aamutuimaan ja sen jälkeen vatkata itsellesi orkut ratsastaen
Ongelma on siinä, että herään pari-kolme h aiemmin kuin hän. Kuulemma ei saa herättää, koska hän haluaa nukkua aamulla ja sitten kahvia ja sitten onkin jo koko porukka ylhäällä. Sen verran harmittaa, että en vuosiin ole mitään aamujuttuja haaveillutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä väsyy iltaa kohti
Ongelma on siinä, että herään pari-kolme h aiemmin kuin hän. Kuulemma ei saa herättää, koska hän haluaa nukkua aamulla ja sitten kahvia ja sitten onkin jo koko porukka ylhäällä. Sen verran harmittaa, että en vuosiin ole mitään aamujuttuja haaveillutkaan.
Siis heräät pari-kolme tuntia ennen kuin hän ja hän menee myös aiemmin nukkumaan? Kumpi teistä nukkuu epänormaalin määrän?
Oisko tilanne sellanen, että et ole aiemmin koskaan lämmennyt enää illalla, joten mies tietää jo olla haluamatta kun tulee aika mennä nukkumaan. Ainakin itsellä on ollu vastaava tilanne (itse mies) ja iltaisin menin nukkumaan ennen kuin alko tekemään mieli, kun ei kuitenkaan ollut toimintaa luvassa ja panetuksen kanssa ei pysty nukkumaan.
Jos et itse halua päivällä, niin eipä sille sitten mitään mahda. Jos sua taas haluttaa, niin hoitakaa hommat lounastunnilla tms.
Tuo on kyllä tosi, että ilmeisesti testotaso
heittä rajusti ihan muutaman tunnin aikana.
Minuakin saattaa panettaa ihan mielettömästi
joskus 20.00 paikkeilla , varsinkin jos olen
vaikka sohvalla vähä lojunut Kyllä siinä sitten
tulee rouvan pyllyä taputeltua ja hyväiltyä ja
lahkeessa tuntuu , mutta sitten illalla saakin
halut ja kyvyt hakea kun toimeen ryhdytään.
No löytyyhän ne
Hei, voisin ehkä olla tuo mies. Vaimolle tulee osoitettua hellyyttä pitkin päivää taka-ajatuksilla, mutta jos ei sänkyyn menoa ennen ole tullut viestiä takaisin päin, että vaimolla olisi haluja en suotta lähde epävarmaan yritykseen. Kun vastapuoli toivottaa hyvää yötä ja laittaa pään tyynyyn ja silmät kiinni, tuntuu siltä että nyt on turha jatkaa hyväilyjä. Viestinnällisiä vaikeuksia toki, haluaisin yleensä mieluummin vietellä vaimoni seksiin ja tällä tavoin tuntea itseni halutuksi kuin kysyä töksäyttää ehdotus peittojen heiluttamisesta.
Puhukaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä väsyy iltaa kohti
Siis heräät pari-kolme tuntia ennen kuin hän ja hän menee myös aiemmin nukkumaan? Kumpi teistä nukkuu epänormaalin määrän?
Oisko tilanne sellanen, että et ole aiemmin koskaan lämmennyt enää illalla, joten mies tietää jo olla haluamatta kun tulee aika mennä nukkumaan. Ainakin itsellä on ollu vastaava tilanne (itse mies) ja iltaisin menin nukkumaan ennen kuin alko tekemään mieli, kun ei kuitenkaan ollut toimintaa luvassa ja panetuksen kanssa ei pysty nukkumaan.
Jos et itse halua päivällä, niin eipä sille sitten mitään mahda. Jos sua taas haluttaa, niin hoitakaa hommat lounastunnilla tms.
Menemme samaan aikaan nukkumaan, mutta olen kovin lyhytuninen. Päivällä olisikin hauska yhtyä, mutta työt ovat este. Puolen tunnin ruokatauko ei riitä ajeluun ympäri maakuntaa. En myöskään sanonut, etten halua illalla. En koskaan sano ei, vaan mies laittaa silmänsä kiinni ja alkaa nukkumaan. Ap
Mun vaimoni on samanlainen. Priorisoi nukkumisen.
Saa sitä nainenkin aloitteellinen olla. Koita
saada mies vielä toimimaan ennen kuin
nukkuu. Laita kättä peiton alle ja tunnustele
josko lähtee pelittämään
Vierailija kirjoitti:
Hei, voisin ehkä olla tuo mies. Vaimolle tulee osoitettua hellyyttä pitkin päivää taka-ajatuksilla, mutta jos ei sänkyyn menoa ennen ole tullut viestiä takaisin päin, että vaimolla olisi haluja en suotta lähde epävarmaan yritykseen. Kun vastapuoli toivottaa hyvää yötä ja laittaa pään tyynyyn ja silmät kiinni, tuntuu siltä että nyt on turha jatkaa hyväilyjä. Viestinnällisiä vaikeuksia toki, haluaisin yleensä mieluummin vietellä vaimoni seksiin ja tällä tavoin tuntea itseni halutuksi kuin kysyä töksäyttää ehdotus peittojen heiluttamisesta.
Puhukaa!
Näin meilläkin. Naiselta ei tule pienintäkään elettä takaisin saati sitten että tekisi aloitetteen.
Itse kun käyn hampaat pesemässä niin sen jälkeen vetäsen käteen että nukuttaa paremmin
Ehkä sitä alkaa väsyttää. Monelle käy niin illalla.
Harmi kun pariskuntien halut eivät kohtaa. Täällä sama tilanne mutta toisin päin eli nainen ei halua kuin harvoin. Tuntuu että elämä menee ohi ja erotakaa ei lasten takia viitsisi.
Niin tylsää elämää tällainen. Tuntuu melkein elämän väheksymiseltä kun ei ota siitä iloa irti. Vaikea löytyy myöskään tällai yli 35-vuotiaana mitään salasuhdettakaan. Paras olisi varattu nainen jolla on vastaava ongelma. Toisaalta en haluaisi pettää ja mieluiten tarkastelisin vaimoni kanssa.
Tosiaan, ei tarvitse katsoa nukkuvaa. Pyöräytä nukkuva selälleen jollei jo ole, käy päälle kuusysiin, tähtää klitta suuhun ja ala pyörittelemään ja sitten otat suihin. Jos alkaa muutoin vastustelemaan niin sano jotta turpa kiinni ja nuole. Jollei tuosta käy toimeen niin joko tosiaan on testot puissa tai muuten kuollut.. 😋
Itselläni vaan seksihalut laantuu kohti iltaa, se kai on ihan normaalia koska teston määrä laskee kohti yötä.
Sinänsä baarien aukioloaijat on pers iistä. Kun sinkkuna jaksaa ensin riekkua 03-04 asti ja sitten olla kiinnostunut panemisesta tai edes kykenevä? Olisiko vähän hienoa jos baarit aukeisi aamulla, siellä olisi paljon viriilimpää nussijaa liikkeellä kuin yöllä.
Johan on, otapa asia puheeksi vähemmän kevyenä. Sieltä se vastaus löytyy, jos hän haluaa kertoa.