Järkkädeinen hyvät puolet
Nyt tulee niin lokaa järkkärien niskaan, et eikö joku voisi laittaa positiivisa kokemuksia? Esim. itse. Jouduin kulkemaan keppien avustuksella polvimurtuman takia puoli vuotta. Olin Itiksen kauppakeskuksessa ostamassa tyhmänä parin viikon ruoat, kun ei tiedä koska pääsee taas kauppaan. Keppien kanssa kulkiessani muovikassi hajosi, ja ostokseni levisivät siihen Itiksen aulaan. Sieltä tuli järkkäri, joka sanoi menevänsä hakemaan uuden muovikassin ja tämän tehtyään keräsi ostokseni siitä maasta. Ei kukaan muu pysähtynyt auttamaan.
Kommentit (5)
Sorry, olen viidennen polven Helsinkiläinen ja syntynyt Helsingin Puotinharjussa. Omituista kielenkäyttöäni kommentoidaan lähes joka viikko, mutta en jaksa välittää. Mielestäni monikko järjestyksen valvojiin kohdistuvasta mielipiteestä on "järkkädeinen" maineesta.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, olen viidennen polven Helsinkiläinen ja syntynyt Helsingin Puotinharjussa. Omituista kielenkäyttöäni kommentoidaan lähes joka viikko, mutta en jaksa välittää. Mielestäni monikko järjestyksen valvojiin kohdistuvasta mielipiteestä on "järkkädeinen" maineesta.
Viidennen polven heikkolahjainen i d i o o t t i.
Eheheheh, melko kretiini, viidennen polven degeneraatio.
Järkkädeinet rules!