Moneenko asti teillä paukkoi raketit?
Täällä paukkoi vielä klo 06. Jäi unet aika vähiin.
Kommentit (33)
Menin nukkuu klo 23.45 viime vuonna. Ei vaan jaksanut valvoo enää. Silloin paukkui aika lujaa, sen jälkeen en tiedä.
Mäkin olin jo sängyssä 00:00 aikaan enkä jaksanut nousta ylös katsomaan ikkunoista mutta musta se pauke kyllä laantui siinä sitten melkein heti enkä sen koommin kuullut enää mitään ja nukahdin.
Eipä pahemmin pauketta kuulunut, menin nukkumaan jo yhdentoista jälkeen.
Vieläkin yksittäisiä. Viimeisin 5min sitten
Mä nukun niin sikeästi, että mua ei paukut herätä. Heräsin 6 aikaan, eikä ole enää mitään kuulunut.
Klo 2.25 heräsin (en rakettien takia) ja kuulin muutaman raketin. Voi olla että senkin jälkeen vielä ammuttiin mutta en kuullut.
1.40 panin merkille viimeiset, saattoi olla sen jälkeenkin jotain. Helsingissä.
Loppui siihen, kun laitoin korvatulpat korviin. 🤭
Meillä Mies teki paukkuja vielä aamu kuudelta.
Sammuin ennen klo 10😬 Kuohuviini ei taida oikein sopia minulle. Sitä ennen muutamia raketteja näkyi. Aika erilaista verrattuna vaikka 80-lukuun. Silloin paukuttelu alkoi jo joulukuussa.
Kovimmillaan paukkui 18-22.00 välillä sitten laantui jonkin aikaa viimeisin paukkui klo tasan 23.50 sit sen jälkeen oli hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Sammuin ennen klo 10😬 Kuohuviini ei taida oikein sopia minulle. Sitä ennen muutamia raketteja näkyi. Aika erilaista verrattuna vaikka 80-lukuun. Silloin paukuttelu alkoi jo joulukuussa.
Ennen klo 10? Päivällä siis sammuit?
Ja kukaan ei niitä roskia sitten korjaa, raketit on kaikenlisäksi turhia että vaarallisia.
Aika hiljaista oli Helsingin Haagassa koko päivä...
0.45 heräsin vessaan ja jotain kuului, sen jälkeen en tiedä kun nukahdin.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuuta se eilisiltakin oli.
Paukkoi paukkoi paukkoi paukkOi
siis mitä tapahtui?
Aika nopeasti hiljeni pauke heti puolen yön jälkeen.
Hki, kantakaupunki
Viiden aikaan vielä paukkui Keravalla. 😡