Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka haluatte omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
01.01.2023 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun jatkatte sukua?
Jos olisit halunnut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lisääntyä

Vierailija
22/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ilman lapsia on turha

Tragedia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään yksinäistä vanhuutta.

Vierailija
24/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen.

Vierailija
25/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-ongelmainen, tyhmä ja ruma, mutta silti olen vakuuttunut, että juuri minun geenejäni kannattaa levittää.

Vierailija
26/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne omat tuli hankittua ihan vain siksi kun en tiennyt mitä vanhemmuus on. Sitä 70 luvulla syntyneenä ja 80 luvulla kasvaneena luuli, että 2000 luvun lapsetkin kasvatetaan periaatteessa hylkäämällä ne omilleen heti kun kävelevät. Sitten ne käy vain syömässä ja jossain vaiheessa ajaa pois kotoa lopullisesti. 

Vierailija
27/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma, jossa minun geenini eivät ole edustettuina jatkossakin, on turha.

Niin, voihan sieltä tulla tolkun ihminenkin jos osaat pariutua oikean ihmisen kanssa!

Ei tarvi olla edes tolkun ihminen, kunhan on oma. Vain sillä on väliä.

Vierailija
28/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mt-ongelmainen, tyhmä ja ruma, mutta silti olen vakuuttunut, että juuri minun geenejäni kannattaa levittää.

Tottakai

Se ei ole ohi ennen kuin peli on ohi

Noilla asioilla ei ole mitään väliä

Ei elämän tarvi olla kivutonta tai helppoa...

Elämän pelissä ei voita paras vaan se joka lisääntyy! T: drawin

P.S. jos lisäännyt ja ei ns. Terveet ei

Olet se facto

superial heihin verrattuna

Vierailija
29/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin yksinäinen. En ole enää. Halusin antaa rakkautta jolle kulle ja jakaa elämän riemut. Toki myös surut. Nautin itse elämästä joten tahdoin mahdollistaa saman myös muille

Vierailija
30/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lisääntyä on voittaja

Jokainen vela on luuseri

Luuuuseeeri

Vierailija
31/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma, jossa minun geenini eivät ole edustettuina jatkossakin, on turha.

Niin, voihan sieltä tulla tolkun ihminenkin jos osaat pariutua oikean ihmisen kanssa!

Ei tarvi olla edes tolkun ihminen, kunhan on oma. Vain sillä on väliä.

Just näistä omista me luetaan lehtien palstoilla. Milloin on ahdisteltu naisia ja milloin lapsia. Jostain ne Jammu-sedätkin sikiää.

Vierailija
32/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syyt hankkia lapsia liittyy lopulta vanhenemisen ja merkityksettömyyden pelkoon. Ihan kaikki.

Vierailija
33/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin, että kuka uskaltaa tehdä lapsia nykyään? Eikö pelota yhtään millainen tulevaisuus lapsella on mahdollisesti edessä? Ajatellaanko sitä lapsen parasta yhtään vaan tehdäänkö lapsia vaan omasta itsekkäästä syystä? 

Vierailija
34/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ne perinteiset vastaukset

- kuka mua hoitaa vanhana jos en hanki lapsia

- koska lapset on ainoa elämän tarkoitus

- nainen ei ole kokonainen ilman lapsia

- lasten saaminen antaa elämälle suuremman tarkoituksen

:D

Ja kaikki tosia. Vai velvoitatko yheiskunnan mielummin hoitamaan? Mikä muu tarkoitus elämällä on kuin jatkaa elämää? Lähes kaikki katuvat jossain vaiheessa kun eivät ole hankkineet lapsia. No se antaa tarkoituksen joka on suurin kaikista, vai voitko sanoa jonkin muun tarkoituksen?

Vierailija
35/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
36/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin mietin, että kuka uskaltaa tehdä lapsia nykyään? Eikö pelota yhtään millainen tulevaisuus lapsella on mahdollisesti edessä? Ajatellaanko sitä lapsen parasta yhtään vaan tehdäänkö lapsia vaan omasta itsekkäästä syystä? 

Tätä olen asiaa punnitsevana miettinyt paljon. Että mitä hyvää vaikka tänä vuonna syntyvälle lapselle on luvassa. Tuntuisi oudolta selittää jollekin teinille että joo mä tiesin että sun aikuisuutesi tulisi olemaan tätä, mutta tein sut silti tänne ettei mulla olis niin yksinäistä vanhana.

Vierailija
37/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen lisääntyä on voittaja

Jokainen vela on luuseri

Luuuuseeeri

Mitä ne voittaa? Virtsanpidätysongelmia ja silmäpussit? Kiitti mut en tarvitse.

Vierailija
38/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se johtu nainen alkukantaimen lisäntymä vietti, vähempiälyinen keskittyy lisääntymään enenpi ja jatkaa keeniä, älykki tajuu et voi elää vanhana jo säästö ommaisuus.ei tarvii lapsi almuja.

Vierailija
39/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen asiaa punnitsevana miettinyt paljon. Että mitä hyvää vaikka tänä vuonna syntyvälle lapselle on luvassa. Tuntuisi oudolta selittää jollekin teinille että joo mä tiesin että sun aikuisuutesi tulisi olemaan tätä, mutta tein sut silti tänne ettei mulla olis niin yksinäistä vanhana.

Jos noin ajatteleen niin aina on ollut huono aika saada lapsia. Silti sotien jälkeen syntyi suuret ikäluokat vaikka uuden sodan uhka oli varmasti monen mielessä. Suuret ikäluokat ovat saaneet elää kuitenkin varsin turvallisen elämän.

Vierailija
40/44 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin ajatteleen niin aina on ollut huono aika saada lapsia. Silti sotien jälkeen syntyi suuret ikäluokat vaikka uuden sodan uhka oli varmasti monen mielessä. Suuret ikäluokat ovat saaneet elää kuitenkin varsin turvallisen elämän.

Siis suuret ikäluokathan ovat juuri tässä mielessä aivan poikkeuksellisen etuoikeutettu porukka, että heidän koko elämänsä osuu poikkeukselliseen rauhan ja hyvinvoinnin aikaan, josta he ovat päässeet nauttimaan jokaisessa ikävaiheessa enemmän kuin kukaan heitä ennen tai heidän jälkeensä. Hyvinvointivaltio rakennettiin heitä varten, ja sen romuttumisesta puolestaan ovat kärsineet erityisesti vasta myöhemmät sukupolvet. Eläkekertymän laskentatapa oli heille parempi kuin kenellekään sittemmin. Nyt syntyville sen sijaan ei ole luvassa mitään vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan