Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja 45v!!! MITÄ teen?

Vierailija
31.12.2022 |

Joo näin se on.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatat lapsen mutta kerrot hänelle ettet ole hänen äitinsä vaan isoäiti. Näin hänen ei tarvitse hävetä vanhaa mummoikäistä äitiään. 

Tuo on typerää. Ei pienet lapset häpeä vanhempiensa ikää ja teinit häpeää joka tapauksessa, vaikka olisit miten nuori tai vanha.

Vierailija
42/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!! Ihme kommentteja täällä... Ehdit hyvin kasvattaa lapsen täysi-ikäiseksi ennen eläkeikää. Pidä terveydestäsi nyt erityisen hyvää huolta että lapsella on terve äiti vielä pitkään. 

Kiitos! Oikeasti haluaisin pitää lapsen. Taloudellinen tilanne vain mietityttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka jaksat kirjoitella noita typeriä provoja??

Oikeasti. Miksi sinä kuvittelet että tämä olisi provo?

Minulla on jo kaksi lasta. Toinen heistä on jo aikuinen.

Yli 40 vuotiaana olen tehnyt kaksi raskaudenkeskeytystä ja saanut kaksi keskenmenoa.

En varmastikaan ole ainoa laatuaan.

Ehkäisymenetelmistä et sitten ole kuullut ollenkaan, kun kerran yhdynnöilläsi pelleilet raskautumismahdollisuuksien valossa? Oikeesti, ois aika aikuistua.

Jos oikeasti olet raskaana, niin luulisi myös kahden lapsen äitinä tietävän, mikä on seuraava askel. Neuvolaan yhteyttä.

Pidin erittäin epätodennäköisenä että tulisin taas raskaaksi. Parisuhde oli katkolla jne. Tässä iässä raskautuminen on jo harvinaista.

Oliko siis parisuhde katkolla ja joku yhden illan Reino on lapsen siittäjä?

Ei!

Lapsen isästä on täysi varmuus.

Siis tämäkö, jonka kanssa olet ollut 10 v? Sehän on sitten hienoa.

Vierailija
44/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!! Ihme kommentteja täällä... Ehdit hyvin kasvattaa lapsen täysi-ikäiseksi ennen eläkeikää. Pidä terveydestäsi nyt erityisen hyvää huolta että lapsella on terve äiti vielä pitkään. 

Kiitos! Oikeasti haluaisin pitää lapsen. Taloudellinen tilanne vain mietityttää.

Kyllä se talous jotenkin järjestyy! Älä murehdi vaan nauti raskaudesta; iso onni sinulla! :)

Vierailija
45/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että mies ajattelee samalla tavalla. Hänkin tavallaan haluaisi että pitäisimme lapsen mutta työelämätilanne ja talous on ongelma tällä hetkellä.

Vierailija
46/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,kyllä noin vanhan jo pitäisi itse tietää mitä tehdä eikä kysellä täältä neuvoa.

Vierailija
47/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotiaana olen tehnyt kaksi raskaudenkeskeytystä ja saanut kaksi keskenmenoa.

Ehkäisymenetelmistä et sitten ole kuullut ollenkaan, kun kerran yhdynnöilläsi pelleilet raskautumismahdollisuuksien valossa? Oikeesti, ois aika aikuistua.

Jos oikeasti olet raskaana, niin luulisi myös kahden lapsen äitinä tietävän, mikä on seuraava askel. Neuvolaan yhteyttä.

Pidin erittäin epätodennäköisenä että tulisin taas raskaaksi. Parisuhde oli katkolla jne. Tässä iässä raskautuminen on jo harvinaista.

Ei!

Ei vaan 10v minua vanhempi.

Vierailija
48/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et osaa huolehtia ehkäisystä? Et edellisestä keskeytyksestä oppinut siis yhtään mitään?

Vierailija
49/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöppöö koko aloitus.

Vierailija
50/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei!

Ei vaan 10v minua vanhempi.

No sehän on sitten hienoa. Miksi taloudellinen tilanne mietityttää, oletteko töissä?

Vierailija
51/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi saat enemmän tukia.

Vierailija
52/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette molemmat kuitenkin töissä? Sulla on välittävä mies? Vanhemmat lapset jo pois pesästä, joten hyvin tilaa tulokkaalle. Nauttisit iltatähdestäsi - hän on lahja. Surullisinta tulevan lapsen kannalta se, että koet hänen pilaavan elämäsi. Silloin mieluummin raskaudenkeskeytys - huom. lapsen parhaaksi - vanhempaa en siinä kohtaa ajattelisi.

Vierailija
53/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ek sää tjuu ap. Kun on ensin raskaana ,niin sit tehdään lapsi.

Vierailija
54/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi tuonikäisen tietävän vaihtoehdot:

-älä keskeytä raskautta jolloin se johtaa ehkä lapsen saamiseen

-keskeytä raskaus

Vierailija
55/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt? Abortti on murha.

Kanna vastuusi.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
56/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetä abortti. Olet harvinaisen tyhmä. Etkö ole koskaan kuullut ehkäisystä? Tuollaisen tollon ei pitäisi lisääntyä.

Vierailija
57/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin justiinsa 47 ja mulla tuhisee ihana yllätyspoikavauva tässä tissillä. Kyllä tämä ihanaa on näin vanhempanakin. Ainakin itse osaan ottaa äitiyslomankin nyt paljon rennommin kuin parikymppisenä, kun ei ole urahuolia eikä talousmurheita. Tällä kertaa voin jopa jäädä kotiin vanhempainloman päätyttyä, eikä se kaada taloutta, kuten olisi kahden ensimmäisen lapsen kohdalla tehnyt. Olen onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi