Olen raskaana ja 45v!!! MITÄ teen?
Kommentit (57)
Maailman vanhimpana raskaaksi tullut oli 74-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jaksat kirjoitella noita typeriä provoja??
Oikeasti. Miksi sinä kuvittelet että tämä olisi provo?
Minulla on jo kaksi lasta. Toinen heistä on jo aikuinen.
Yli 40 vuotiaana olen tehnyt kaksi raskaudenkeskeytystä ja saanut kaksi keskenmenoa.
En varmastikaan ole ainoa laatuaan.
Joopa joo.....
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan jo nousuhumalassa 🍷🍷
En juo. Pidän taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutäti vauhdissa 🤢
Olisikin satua niin ei edes tarvitsi pohtia koko asiaa. Menkat ovat vain päivän myöhässä mutta koska rintoja on koskenut monta päivää ja ne ovat turvonneet eri tavalla kuin pms oireissa niin tein testin. Voi toki mennä vielä kesken.
No nyt sitten vaan oottelet muutaman päivän vielä, jos ne menkat kuitenkin alkais. Saat samalla aikaa miettiä ja totuttautua ajatukseen lapsesta, keskenmenosta tai abortista. Sitten teet päätöksen suuntaan tai toiseen. Tai sitten vaan annat ajan kulua ja katsot tuleeko tuosta lasta tai mitään muutakaan. Kannattaa muuten jutella myös sen pappaikäisen isäehdokkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotiaana olen tehnyt kaksi raskaudenkeskeytystä ja saanut kaksi keskenmenoa.
Ehkäisymenetelmistä et sitten ole kuullut ollenkaan, kun kerran yhdynnöilläsi pelleilet raskautumismahdollisuuksien valossa? Oikeesti, ois aika aikuistua.
Jos oikeasti olet raskaana, niin luulisi myös kahden lapsen äitinä tietävän, mikä on seuraava askel. Neuvolaan yhteyttä.
Tämähän oli suorastaan hauska provo
Kiitos nauruista 🤣🤣
Ai,mitä teen?
Lopetat provoilun tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisymenetelmistä et sitten ole kuullut ollenkaan, kun kerran yhdynnöilläsi pelleilet raskautumismahdollisuuksien valossa? Oikeesti, ois aika aikuistua.
Jos oikeasti olet raskaana, niin luulisi myös kahden lapsen äitinä tietävän, mikä on seuraava askel. Neuvolaan yhteyttä.
Pidin erittäin epätodennäköisenä että tulisin taas raskaaksi. Parisuhde oli katkolla jne. Tässä iässä raskautuminen on jo harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutäti vauhdissa 🤢
Olisikin satua niin ei edes tarvitsi pohtia koko asiaa. Menkat ovat vain päivän myöhässä mutta koska rintoja on koskenut monta päivää ja ne ovat turvonneet eri tavalla kuin pms oireissa niin tein testin. Voi toki mennä vielä kesken.
No nyt sitten vaan oottelet muutaman päivän vielä, jos ne menkat kuitenkin alkais. Saat samalla aikaa miettiä ja totuttautua ajatukseen lapsesta, keskenmenosta tai abortista. Sitten teet päätöksen suuntaan tai toiseen. Tai sitten vaan annat ajan kulua ja katsot tuleeko tuosta lasta tai mitään muutakaan. Kannattaa muuten jutella myös sen pappaikäisen isäehdokkaan kanssa.
Näin ajattelin tehdä. Odottelen ehkä viikon. Toivon jopa keskenmenoa jotta ei tarvitsisi tehdä päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet harjoittanut laitonta irstautta?
Itseasiassa vain oman 10v vanhemman miesystäväni kanssa.
Uskomatonta!
Lämpimät onnittelut ja hyvää vointia!
Miksi jotkut pitävät tätä provona?
Jos kuukautiset tulevat säännöllisesti, on terve ja seksielämää niin näin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet harjoittanut laitonta irstautta?
Itseasiassa vain oman 10v vanhemman miesystäväni kanssa.
Uskomatonta!
Lämpimät onnittelut ja hyvää vointia!
Kiitos! Mitä sitten ikinä teenkin...?
Ehkä tämä kertoo siitä että miehen ja minun geenit sopivat yhteen ja että hormonitoiminta on normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olet raskaana, niin luulisi myös kahden lapsen äitinä tietävän, mikä on seuraava askel. Neuvolaan yhteyttä.Pidin erittäin epätodennäköisenä että tulisin taas raskaaksi. Parisuhde oli katkolla jne. Tässä iässä raskautuminen on jo harvinaista.
Oliko siis parisuhde katkolla ja joku yhden illan Reino on lapsen siittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkäisyvälineet täysin tuntemattomia? Olisit saanut jo 30 v sterilisaation.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olet raskaana, niin luulisi myös kahden lapsen äitinä tietävän, mikä on seuraava askel. Neuvolaan yhteyttä.Pidin erittäin epätodennäköisenä että tulisin taas raskaaksi. Parisuhde oli katkolla jne. Tässä iässä raskautuminen on jo harvinaista.
Oliko siis parisuhde katkolla ja joku yhden illan Reino on lapsen siittäjä?
Ei!
Lapsen isästä on täysi varmuus.
Onneksi olkoon!! Ihme kommentteja täällä... Ehdit hyvin kasvattaa lapsen täysi-ikäiseksi ennen eläkeikää. Pidä terveydestäsi nyt erityisen hyvää huolta että lapsella on terve äiti vielä pitkään.
Nyt ollaan jo nousuhumalassa 🍷🍷