Jos 37v mies on on elänyt työttömän tuilla eli "rottaillut" elämästään ikävuodet 23-35, mutta nykyään on hyväpalkkaisessa (5500e/kk) työssä, niin voisitko alkaa seurustelusuhteeseen hänen kanssaan?
Vaikka hänen työhistoriassaan olisi noin iso aukko?
Haittaisiko se sinua, vai voisitko alkaa suhteeseen?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
:D :D
Ja ap herää äkkiä ja huomaa, että 5000 euron kk-palkka olikin vain unta!
Oisko ap sama tyyppi joka haaveili tästä kuviosta jo vuosia sitten. Hänellä oli useampi uravaihtoehto mietittynä ja ne oli kaikki täysin utopistisia. Jos en väärin muista niin yksi oli konsultti. Mikä ihmeen konsultti kun mies ei osaa mitään. Oli varmaan katsonut jotain palkkataulukkoa että kas, tuossa mielenkiintoinen ja rahakas työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs se tähän hetkeen vaikuttaa? Jos viihtyy nyt työelämässä ja asiat on hyvin, niin mikä ettei.
Vaikuttaahan se esim. miehen tulevaan eläkkeeseen jos on 12v aukko
Haittaa vain niitä joiden mielestä miehen rahat ovat yhteisiä mutta naisella on omat rahat.
Vierailija kirjoitti:
No jos saan rottailla hänen rahoillaan seuraavat 12 vuotta niin mikäs siinä. t. työtön nainen
Etkä sinäkään maksanut hänen rottailuaan, muutan kuin murto-osassa verorahoistasi
En tietenkään. Miehen kuuluu kärsiä ikuisesti siitä että on rottaillut. Mitä kyselet täällä ihan selviä asioita?
Elämä ei aina mene samaa kaavaa ja niin kuinka sitä suunnittelisi, tuohan on hyvä että mies on saanut työn ja hyvän toimeentulon. Uskon että tämä kaveri arvostaa kaiken tuon työttömyyden jälkeen työtään ja elämää. Itse olen myös joutunut olemaan työttömänä vasten tahtoani muutamia vuosia kokonaan ja sen jälkeen muutamia vuosia osan vuodesta, nyt elämä tasaantunut. Olin toki ehtinyt ennen tätä tekemään pitkään töitä, saanut talouden hyvään malliin ja asunnon maksettua jne. Mutta kyllä sitä nyt arvostaa kun on töitä mitä tehdä. Ei siis kannata tuijotella liikaa taakse eikä liikaa eteen jos kaveri on mukava, etenette rauhassa ja katsotte mitä tulevaisuus teille tuo.
Oma mieheni meni viime vuonna töihin ja suht samalla liksalla. Oli edellisen kerran töissä vuonna 1998 kun joutui siellä vakavaan onnetomuuteen. Tarinoita on yhtä monta kuin ihmistäkin.
Seeking naisia vierailee aaveella...