Jos 37v mies on on elänyt työttömän tuilla eli "rottaillut" elämästään ikävuodet 23-35, mutta nykyään on hyväpalkkaisessa (5500e/kk) työssä, niin voisitko alkaa seurustelusuhteeseen hänen kanssaan?
Vaikka hänen työhistoriassaan olisi noin iso aukko?
Haittaisiko se sinua, vai voisitko alkaa suhteeseen?
Kommentit (47)
Aika erikoista, jos joku tuollaisen työttömyysputken jälkeen olisi parissa vuodessa päässyt tuollaiselle palkkatasolle. Ei toki mahdotonta.
Nykyään taitaa olla aika tyypillistä, että moni alle kolmekymppinen on tehnyt pelkkää pätkätyötä, osaria tai ollut työttömänä valmistumisen jälkeen, joten sinällään sanoisin, että vain nykytilanne ja tulevaisuudensuunnitelmat työn osalta ratkaisee. Ei se tuöstatus kuitenkaan ole kun osa kokonaisuutta parisuhdetta ajatellen.
Kukaan ei palkkaa jotain elämäntapatyötöntä tuollaisella palkalla töihin. Jos nyt vaikka siitä lähdettäisin liikkeelle...
Pitäs tietää muutakin kuin palkka. Oon seurustellut rikkaiden kans, rosvojen kans narkkisten kans.
Ei puhuttu rahasta, muutako talousrikollisen kans.
Kuka suhteen alussa kysyy sulta mitä teit viis vuotta sitten. Tuut duunista, sanot siitä jotain pientä ja sit keskustellaan jostain muusta.
Jos nä ny itket kaikki illat olleesi 20v työttömänä, ni ei kauaa jaksa kattoa, etkä muusta puhu.
Roistoryökäleenkin elämäntarina on satukirja.
Mikä ettei? Pitäisikö vielä kumppania etsiessä alkaa työhaastattelijaksi ja selvittää kaikki mahdollinen?
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ei ole "rottailua".
No on se jos terve keski-ikää lähestyvä mies ei ole ikinä töitä tehnyt päivääkään.
En ala seurustelemaan kenenkään pankkitilin tai statuksen kanssa.
Olipa ylilautalaistyylinen aloitus jälleen kerran. Samathan molemmissa kirjoittaa sekä jodelissa. *Hämmästyitkö, minä en hannu karpo ilme*
Vierailija kirjoitti:
Ylenikö Allu Postilla?
Kuka Allu?
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ei ole "rottailua".
On se jos tarkoituksellisesti ei ota työtä vastaan ja pelaa vain kotona ja elää ns. nettimaailmassa.
Monet nuoret miehet tätä nykyään harrastavat.
on opiskellut ja odottanut koulutusta vastaavaa työtä ? löytyykö itseltä luurankoja kaapista :D
Olen aikoinaan varoittanut poikiani lompakon perässä olevista naisista.
En alkaisi seurustelemaan. Tuilla lusmuilu on elämän poisheittämistä, ja vielä kymmenen vuoden ajan. Tuossa kymmenessä vuodessa olisi voinut maksaa pois puolikkaan asuntolainan, sijoittaa, rakentaa loppuelämän perustaa. En haluaisi lyödä hynttyitä yhteen sellaisen tyypin kanssh joka odottaa liki nelikymppiseksi aloittaakseen elämänsä.
miten vapaa aika on elämän hukkaan heittämistä? eikö 1/3 päivästä töissä ole just sitä ?
No jos saan rottailla hänen rahoillaan seuraavat 12 vuotta niin mikäs siinä. t. työtön nainen
Kuulostaa jannulta jolla on hoitoja ja lehtolapsia Aasiassa. Hämärä tienaajilla usein on.
:D :D
Ja ap herää äkkiä ja huomaa, että 5000 euron kk-palkka olikin vain unta!
En seurustele palkan kanssa vaan ihmisen. Mitä sun rahat mulle merkitsisi? Ei mitään, koska pärjään omillani enkä ole ostettavissa.